Euroopan paras rantakohde hakusessa!
Löytyykö Euroopasta jotain oikeasti hyvää rantakohdetta, joka ei olisi pahin turistirysä. Kesälomaa vain viikko, joten kaikki eksoottisemmat kohteet on jätettävä ikävä kyllä pois laskuista. Haluaisin paratiisilomalle, mutta useimmat Euroopan rantalomat ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä Espanja, Kroatia, Portugali jne. verrattuna kaukomatkoihin. Toki maan sisälläkin kohteissa huomattavia eroja. Ilmiantakaa Euroopan helmet!
Kommentit (45)
Pysy kotona... Thaimaa ja Karibia ovat eri asia kuin Eurooppa.
Skopelos (Mamma Mian kuvauspaikka). Sinne lentää kai nykyään suora lentokin.
Vierailija kirjoitti:
Pysy kotona... Thaimaa ja Karibia ovat eri asia kuin Eurooppa.
Tiedostan kyllä tämän.. Kovasti reissukuumetta vain pukkaa.
Italian läntinen puoli. Etelä-Italia.
Kroatian Hvar. Voit törmätä siellä Bill Gatesiin.
Unkari, Balaton-järvi. Jos siis järven ranta kelpaa.
Missä päin Portugalia olet ollut? Estoril ja Cascais on aika kivoja kohteita. Lähellä Lissabonia ja Estorilista Cascaisiin pääsee joko lähijunalla tai kävellen rantakatua pitkin (muutama kilometri väliä). Myös Azorit muuten, mutta se ei taida olla rantakohde, muuten kyllä paratiisi.
Kreikka, siellä esim Santorini tai Kreetan kohteet.
Ei oo ranata matka kohde (vaikka hieno tankin löytyy) mutta olen itse käynyt monta vuotta paikan vie noiden ja aitouden takia Madeiralla
Vierailija kirjoitti:
Alanya
Ap halusi EUROOPAN kohteita. Se, että murto-osa Istanbulia on Euroopan puolella, ei tarkoita että maa on osa Eurooppaa. Euroviisutkaan ei riitä, muuten Australia olisi osa Eurooppaa 🙄
Oleellista lienee, ettette mene heinä- tai elokuussa. Silloin turistirysät on pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisitko siis ap:lle vaikka Plataniasta? Pahin maanpäällinen lapsiperheturistihelvetti, jonka läpi olen koskaan joutunut ajamaan. Myös Santorini on pahimpia turistirysiä. Ennemmin vaikka Karpathos, missä ei asukaan juuri ketään, saati käy ja aivan mielettömän ihana paikka rauhallista snorklailulomaa kaipaavalle.
Kannatan Madeiraa, minustakin se on paratiisi, vaikkei sinällään rantalomakohde. :-)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ranata matka kohde (vaikka hieno tankin löytyy) mutta olen itse käynyt monta vuotta paikan vie noiden ja aitouden takia Madeiralla
Oliko kaksi sanaa kirjoitettu oikein. Luetko itse mitä kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kannatan Madeiraa, minustakin se on paratiisi, vaikkei sinällään rantalomakohde. :-)
Miten saari voi olla olematta rantalomakohde? :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisitko siis ap:lle vaikka Plataniasta? Pahin maanpäällinen lapsiperheturistihelvetti, jonka läpi olen koskaan joutunut ajamaan. Myös Santorini on pahimpia turistirysiä. Ennemmin vaikka Karpathos, missä ei asukaan juuri ketään, saati käy ja aivan mielettömän ihana paikka rauhallista snorklailulomaa kaipaavalle.
Ehdotanko tuossa Plataniasta? En. Oletin että ap osaa itse kysellä tarkennuksia jos kiinnostui. Agios Nikolaosta ja Rethymnonia lähinnä ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saari voi olla olematta rantalomakohde? :-)
Siellä on laavahiekkkaa
Huhuu Euroopan matkaajat! :)