Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys: Missä niihin miehiin oikein voi tutustua? Ilman että olisi epätoivoisesti haku päällä?

Vierailija
13.02.2017 |

Näinpä, että kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja... Olen kyllä maailman surkein flirttailija, mutta tuntuu että eihän joissain baareissakaan mitään yhteyttä keneenkään saa. Miehetkin siellä yhtälailla suurin osa vain kaljalla kavereitten kanssa ja harva edes on sinkku.

No, sittten ns. kaverin kaverit. Ei ketään, vaikka minulla on paljon kavereita, mutta kaikki ovat joko varattuja tai sitten ei vain mitenkään mun tyyppiä tai minäkään heidän. Eikä mitään suuria illanviettoja koskaan edes järjestetä, kotibileiden aika oli joskus teini-ikäisenä, ei enää kellään ole sellaisiin aikaa.

Mitä ne on ne paljon hehkutetut "tapahtumat" ym. joissa voisi vaan sattumalta muka törmätä toisiin sinkkuihin? Eipä tunnu paljon moisia olevan, korkeintaan joskus kesällä festareita tms. mutta kesäänkin on pitkä aika. Ja siellä festareillakin ollaan tietysti pitämässä hauskaa kavereitten kanssa! Jotkut ehkä festaripanoa kaipaavat mutta kun ei sekään taas ole sitä mitä minä haen.

Tinder kokeiltu ja siitä jää vain paha mieli. Nettideitit aivan liian keinotekoinen ympäristö mielestäni, kokeillut olen niitäkin mutta meni maku aika pian.

t. Ikisinkku nainen 25v, ei tässä koko elämää ole tuhlattavaksi sinkkuna kun itse haluaisin seurustella (mutta en tietenkään ihan kenen tahansa kanssa vaan nimenomaan sellaisen jonka kanssa synkkaisi puolin ja toisin).

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen vedätyspuheille. Kun seurustelu päättyy, nainen katsoo aina tulleensa huijatuksi. Joko mies on antanut liian hyvän kuvan itsestään tai mies on vedättänyt, koska lähti treffeille sitoutumatta yhteiseen loppuelämään. Miten voi tutustua, jos etukäteen pitää tietää, että tämä on se oikea?  

Ihmiset ovat. Minulle ok vedetty herneet nenään ekatreffien jälkeen n kertaa, kun en ole ollut kiinnostunut jatkosta.

Vierailija
102/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen vedätyspuheille. Kun seurustelu päättyy, nainen katsoo aina tulleensa huijatuksi. Joko mies on antanut liian hyvän kuvan itsestään tai mies on vedättänyt, koska lähti treffeille sitoutumatta yhteiseen loppuelämään. Miten voi tutustua, jos etukäteen pitää tietää, että tämä on se oikea?  

Ihmiset ovat. Minulle ok vedetty herneet nenään ekatreffien jälkeen n kertaa, kun en ole ollut kiinnostunut jatkosta.

Piti olla "ihmiset ovat taipuvaisia tuohon."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 103 oli nainen.

Vierailija
104/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa omakin avomies on kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja on yks ainoita, jotka ovat halunneet musta enemmän kuin yhenillanjutun tai deitin. Tuossa voi olla vinha perä, että sieltä löytyy isoja paikkakuntia helpommin aviomiesmateriaalia.

Vierailija
105/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni oli 37-vuotiaana kyllästynyt yksinäiseen arkielämäänsä ja päätti tehdä jotain repäisevää. Hän lähti laskuvarjohyppykurssille ja pam: tapasi siellä hauskan miehen. Nyt heillä on kolme lasta ja vaikuttavat vieläkin kovin onnellisilta. Tästä on jo 10 vuotta.

Vierailija
106/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, että kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä,

Kukahan noin sanoo? Naiset tietysti miehistä, mutta ei miehet naisista. Naisten kohdalla epätoivoisuus on pelkästään plussaa, koska tällöin miehen tarvitsee ahkeroida ja ihmetellä vähemmän.

Vierailija
107/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kuntosalilla voit pyytää jotain yksin treenaavaa komistusta vaikka antamaan sulle vinkkejä tekniikassa. Pysy asiallisena vaikka näyttäisi, että toinen olisikin samalla aaltopituudella. Sitten voit kohteliaasti kysyä numeroa tai suoraan, että onko varattu?

Tai jos lähikaupassa tai työreitillä näet saman naaman useammin ja kiinnostaa, niin suu vaan auki reippaasti. Ei tarvitse varsinaisesti edes flirttailla vaan näyttää, että olet avoin juttelulle. Nykyään kun kukaan ei oikein tee edes noin, niin olet jo heittämällä plussan puolella. Kyllä miehestä yleensä aika helpolla huomaa jossei yhtään edes sananvaihto kiinnosta. Ja usein naisia pidetään fiksumpina, niin ei tarvitse edes ajatella, että jos sanot jotain tyhmää :)

Reippaasti vaan juttua kehiin. Itse ainakin toivoisin, että jos joku minua pitäisi viehättävänä, niin kertoisi siitä minulle. 

Vierailija
108/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totuuss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta naiset tekee yleensä virheen siinä että lähestytte liian kovatasoisia miehiä.

Kuten joku nainen jo palstalla aikaisemmin myönsi niin nainen odottaa omantasoisten miesten tekevän hänelle aloitteen ja nainen itse suostuu tekemään aloitteen vain itseään parempitasoisemmalle miehelle.

En pysty allekirjoittamaan. Olen lähestynyt lyhyitä, pitkiä, kaljuja, rillipäitä, mahakkaita, laihoja etc miehiä ja kaikilta saanut pakit. Viehätyn vielä sellaisista tapauksista jotka eivät valtavirran mielestä erityisen komeita ole, enkä tosiaan ole noissa lähestymistilanteissa voinut tietää miehen statusta/varakkuutta.

Itse olen hoikka ja treenattu, pitkät hiukset, naama nyt aika ruma mutta meikillä senkin saa ihan siedettäväksi.

Eiköhän todennäköisempää ole että aloitteita tekevä nainen = säälittävä ja epätoivoinen = ei jatkoon.

-ikisinkku 30v

Mä aina ihmettelen näitä kommentteja. Ilmeisesti on paljon aloitteellisia naisia, jotka lähestyvät erilaisia miehiä, mutta kukaan nainen ei ole koskaan mua lähestynyt. Luulisi nyt jossain vaiheessa näin käyvän ihan todennäköisyyksienkin valossa

M31

Vierailija
109/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuuss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta naiset tekee yleensä virheen siinä että lähestytte liian kovatasoisia miehiä.

Kuten joku nainen jo palstalla aikaisemmin myönsi niin nainen odottaa omantasoisten miesten tekevän hänelle aloitteen ja nainen itse suostuu tekemään aloitteen vain itseään parempitasoisemmalle miehelle.

En pysty allekirjoittamaan. Olen lähestynyt lyhyitä, pitkiä, kaljuja, rillipäitä, mahakkaita, laihoja etc miehiä ja kaikilta saanut pakit. Viehätyn vielä sellaisista tapauksista jotka eivät valtavirran mielestä erityisen komeita ole, enkä tosiaan ole noissa lähestymistilanteissa voinut tietää miehen statusta/varakkuutta.

Itse olen hoikka ja treenattu, pitkät hiukset, naama nyt aika ruma mutta meikillä senkin saa ihan siedettäväksi.

Eiköhän todennäköisempää ole että aloitteita tekevä nainen = säälittävä ja epätoivoinen = ei jatkoon.

-ikisinkku 30v

Miten oikein mahdat aloitteen tehdä. Kourasetko palleista niin, että toinen tuntee kivekset kurkussaan. Jotain on outoa sinussa.

Ihan vaan mennyt hymyillen juttusille, kysynyt kelloa tai kommentoinut jotain turhanpäiväistä. Vähän sohaissut kepillä jäätä, että jos toista osapuolta kiinnostaisi tutustuminen tai edes jutustelu niin helppo olisi kommentoida takaisin. Parhaimmillaan saan lyhyen vastauksen ja selänkäännön, pahimmillaan vilkaistaan nenänvartta pitkin ja sitten jätetään täysin huomiotta.

Eikai tässä enää auta kuin hyväksyä kohtalo kokemattomana ikisinkkuna.

Vierailija
110/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies= kaikki miehet. Tässä on teille ihmiset naisten pettämätöntä ja terävää logiikkaa, voi herranpieksut sentään.

No jaa, eiköhän jokaisella ole kokemusta useammastakin kuin yhdestä miehestä. Jokainen täysipäinen myös ymmärtää ettei kenelläkään voi koskaan olla kaikista maailman miehistä kokemusta, mutta kyllä sitä silti saa omien kokemuksiensa perusteella muodostaa mielipiteensä.

Todella ignorantti vastaus, joka ei ota huomioon sitä tosiasiaa, että on olemassa myös naisia, joilla on erittäin vähän tai ei ollenkaan kokemusta parisuhteista. Minä olen yksi näistä naisista, olen 23-vuotias mutta en ole ollut koko elämäni aikana vakavassa parisuhteessa. Ainoa suhteen yritys minulla oli 15-vuotiaana, ja sekin kesti hädin tuskin kaksi kuukautta. Mistä tulee oletus, että kaikilla naisilla olisi automaattisesti paljon kokemusta parisuhteista?

Vierailija
111/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ne tusinablondit juuri ei ole pää maalisankossa kun väri poitetaan tai ollaan aitoja blondeja. Siis ne jotka värjäävät tummaksi joutuvat todellakin asumaan maalisankossa.

Vierailija
112/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mennyt hymyillen juttusille, kysynyt kelloa tai kommentoinut jotain turhanpäiväistä. Vähän sohaissut kepillä jäätä, että jos toista osapuolta kiinnostaisi tutustuminen tai edes jutustelu niin helppo olisi kommentoida takaisin. Parhaimmillaan saan lyhyen vastauksen ja selänkäännön, pahimmillaan vilkaistaan nenänvartta pitkin ja sitten jätetään täysin huomiotta.

Täytyy sanoa että en näin miehenä kyllä osaisi ottaa kellonajan kysymistä tai turhanpäiväisen kommentointia minään kutsuna tarkempaan tutustumiseen, vaikka nainen miellyttäisikin tämän lyhyen vaihdoin seurauksena.

Vierailija
113/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä maailmannaisten ja -miesten kokemuksia ja käsityksiä!  Erittäin moni mies hakee ihan 'tavallisen' näköistä naista. Valitettavasti kun aika moni 'kauniiksi' mielletty nainen luulee olevansa kovinkin ihmeellinen ja käyttäytyy siksi vähemmän kauniisti. Sama koskee toki komeita miehiä.

Jokainen voi miettiä ja tehdä omat päätöksensä, viettääkö mieluummin vuotensa kivan, ystävällisen ja ihan tavallisen näköisen henkilön kanssa vai ärsyttävän itsekeskeisen, mutta kauniin kusipään seurassa.  Lisäksi aika pitkä elämäntarkkailuni on osoittanut, että usein (ei aina) kaunista/komeata puolisoa hakevat henkilöt ovat kovin pinnallisia muutenkin. Tietysti, jos molemmilla on samat elämänarvot (ulkonäkö, komeat puitteet ja muut blingit), niin silloinhan ei ole mitään ongelmaa. Rakkaudesta siinä vain on monesti turha puhua.

Ja aloittaja, puhu niille mahdollisille kohtaamillesi miehille ihan tavallisia asioita, älä ota mitään iskemispaineita, vaan lähesty heitä ihan kuin ihmistä. Varmasti onnistut ennen pitkää.

Vierailija
114/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin moottoripyöräilyn ja rata-ajoharjoittelun ja moottoripyörämatkailua nyt muutaman vuoden harrastanut. Suurin osa on miehiä ja sinkkuja, samanhenkistä seuraa ja mukavia osaavia miehiä paljon!

Kannattaa harrastuksen piiristä saada mies, niin on ainakin yhteinen juttu heti molemmilla.

Itse 28v ja miehen löysin meidän kerhon tapahtumasta ratapäivillä :)

Vierailija
115/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että en näin miehenä kyllä osaisi ottaa kellonajan kysymistä tai turhanpäiväisen kommentointia minään kutsuna tarkempaan tutustumiseen, vaikka nainen miellyttäisikin tämän lyhyen vaihdoin seurauksena.

Kai sitä silti voisi kohteliaasti vastata eikä mutista partaansa jotain tai jättää kokonaan vastaamatta... Ainakin olen saanut oman tasoni selvitettyä jos ei muuta jäänyt käteen.

-ikisinkku 30v

Vierailija
116/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SosiaalisuusOnKuollut kirjoitti:

No vaikka kuntosalilla voit pyytää jotain yksin treenaavaa komistusta vaikka antamaan sulle vinkkejä tekniikassa. Pysy asiallisena vaikka näyttäisi, että toinen olisikin samalla aaltopituudella. Sitten voit kohteliaasti kysyä numeroa tai suoraan, että onko varattu?

Tai jos lähikaupassa tai työreitillä näet saman naaman useammin ja kiinnostaa, niin suu vaan auki reippaasti. Ei tarvitse varsinaisesti edes flirttailla vaan näyttää, että olet avoin juttelulle. Nykyään kun kukaan ei oikein tee edes noin, niin olet jo heittämällä plussan puolella. Kyllä miehestä yleensä aika helpolla huomaa jossei yhtään edes sananvaihto kiinnosta. Ja usein naisia pidetään fiksumpina, niin ei tarvitse edes ajatella, että jos sanot jotain tyhmää :)

Reippaasti vaan juttua kehiin. Itse ainakin toivoisin, että jos joku minua pitäisi viehättävänä, niin kertoisi siitä minulle. 

Anteeksi, mutta ajatus siitä että joku alkaisi kuntosalilla kysellä "yksin treenaavalta komistukselta" numeroa tai parisuhdestatusta, oli niin korni että tuli melkein kahvit näppikselle. Voi herrajjumala... Siinä maailmassa, missä minä elän, ei aleta yhtäkkiä kysellä ventovierailta näiden parisuhdestatusta. Siinä ei aleta edes kysellä tekniikkavinkkejä randomilta yksin treenaavalta komistukselta :-DDDD

Se, että tutuille naamoille alkaa hymyillä ja sopivan tilaisuuden tullen heittää jonkun kommentin ("hei mistä sä löysit noita xxx-tuotteita, en oo tiennytkään, että niitä myydään täällä") on asia erikseen. Siitäkin on vielä kuitenkin aika hitonmoinen matka siihen, että aletaan kysellä toista kahville.

Vierailija
117/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin moottoripyöräilyn ja rata-ajoharjoittelun ja moottoripyörämatkailua nyt muutaman vuoden harrastanut. Suurin osa on miehiä ja sinkkuja, samanhenkistä seuraa ja mukavia osaavia miehiä paljon!

Kannattaa harrastuksen piiristä saada mies, niin on ainakin yhteinen juttu heti molemmilla.

Itse myös ratamoottoripyöräilyä harrastaneena miehenä voin vahvistaa että samaa harrastaneet naiseet oli vähissä. Riittäisi naisella valikoimaa miehistä..

Vierailija
118/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SosiaalisuusOnKuollut kirjoitti:

Anteeksi, mutta ajatus siitä että joku alkaisi kuntosalilla kysellä "yksin treenaavalta komistukselta" numeroa tai parisuhdestatusta, oli niin korni että tuli melkein kahvit näppikselle. Voi herrajjumala... Siinä maailmassa, missä minä elän, ei aleta yhtäkkiä kysellä ventovierailta näiden parisuhdestatusta. Siinä ei aleta edes kysellä tekniikkavinkkejä randomilta yksin treenaavalta komistukselta :-DDDD

Se, että tutuille naamoille alkaa hymyillä ja sopivan tilaisuuden tullen heittää jonkun kommentin ("hei mistä sä löysit noita xxx-tuotteita, en oo tiennytkään, että niitä myydään täällä") on asia erikseen. Siitäkin on vielä kuitenkin aika hitonmoinen matka siihen, että aletaan kysellä toista kahville.

Mutta jos sä et naisena kysy miehen numeroa tai kahville niin asia ei edisty mihinkään.

Miehet arvostaa selkeitä aloitteita eikä mitään niitänäitäjutustelua.

Vierailija
119/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös ratamoottoripyöräilyä harrastaneena miehenä voin vahvistaa että samaa harrastaneet naiseet oli vähissä. Riittäisi naisella valikoimaa miehistä..

Ap täällä taas! Ai ketju on vielä elossa :D No mutta, hyvä että olette löytäneet tuollaisen itsellenne sopivan harrastuksen. Itselleni ei tule mieleen yhtään harrastusta, jossa olisi jotenkin poikkeuksellisen paljon tai juuri yhtään miehiä, ja typeräähän minun olisi sillä perusteella mitään lajia aloittaa, kyllä ensisijaisesti pitäisi kuitenkin sen itse harrastuksen kiinnostaa... että sen kautta voisi edes tavata samanhenkistä porukkaa.

Mutta täytyy jotain edes tapahtumia varmaan koittaa sillä silmällä katsella sitten. Kun ei välttämättä aikakaan riitä mihinkään säännölliseen harrastamiseen (opinnot + työt ja ei, kummankaan kautta en juuri tapaa uusia ihmisiä!).

-Ap

Vierailija
120/146 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuuss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-ikisinkku 30v

Mä aina ihmettelen näitä kommentteja. Ilmeisesti on paljon aloitteellisia naisia, jotka lähestyvät erilaisia miehiä, mutta kukaan nainen ei ole koskaan mua lähestynyt. Luulisi nyt jossain vaiheessa näin käyvän ihan todennäköisyyksienkin valossa

M31

Niin, ja naisia pitäisi tulla iskemään jos nyt ei joka päivä niin ainakin joka viikko ja vähintään aina silloin kun jonnekin baariin osuu :D Mutta ei muuten tapahdu ei. Parille kaverilleni kyllä (ovat ihan todella poikkeuksellisen kauniita, pakko myöntää, heihin verrattuna olen varmaan suorastaan ruma!), minulle ei muuten tosiaan... Että semmoiset todennäköisyydet.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän