Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys: Missä niihin miehiin oikein voi tutustua? Ilman että olisi epätoivoisesti haku päällä?

Vierailija
13.02.2017 |

Näinpä, että kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja... Olen kyllä maailman surkein flirttailija, mutta tuntuu että eihän joissain baareissakaan mitään yhteyttä keneenkään saa. Miehetkin siellä yhtälailla suurin osa vain kaljalla kavereitten kanssa ja harva edes on sinkku.

No, sittten ns. kaverin kaverit. Ei ketään, vaikka minulla on paljon kavereita, mutta kaikki ovat joko varattuja tai sitten ei vain mitenkään mun tyyppiä tai minäkään heidän. Eikä mitään suuria illanviettoja koskaan edes järjestetä, kotibileiden aika oli joskus teini-ikäisenä, ei enää kellään ole sellaisiin aikaa.

Mitä ne on ne paljon hehkutetut "tapahtumat" ym. joissa voisi vaan sattumalta muka törmätä toisiin sinkkuihin? Eipä tunnu paljon moisia olevan, korkeintaan joskus kesällä festareita tms. mutta kesäänkin on pitkä aika. Ja siellä festareillakin ollaan tietysti pitämässä hauskaa kavereitten kanssa! Jotkut ehkä festaripanoa kaipaavat mutta kun ei sekään taas ole sitä mitä minä haen.

Tinder kokeiltu ja siitä jää vain paha mieli. Nettideitit aivan liian keinotekoinen ympäristö mielestäni, kokeillut olen niitäkin mutta meni maku aika pian.

t. Ikisinkku nainen 25v, ei tässä koko elämää ole tuhlattavaksi sinkkuna kun itse haluaisin seurustella (mutta en tietenkään ihan kenen tahansa kanssa vaan nimenomaan sellaisen jonka kanssa synkkaisi puolin ja toisin).

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarissa mää oon ainakin miehiä tavannut. Muun muassa nyksän ja exän.

Vierailija
2/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa yhteiskunnallinen järjestö, aina liitosta puolueisiin, jos sellainen meno kiinnostaa.

Eri musiikkitapahtumat; sieltä tuppaa löytymään oman skenen porukkaa jos tämä on enemmän oma juttu.

Mahdolliset lajit mitä harrastat.

...

Käytännössä, hakeudu sinne mikä kiinnostaa itseäsi; tutustut aina ihmisiin mikäli et mene ainoastaan siihen yhteen tuttuun paikkaan tekemään sitä yhtä asiaa. Tai no, tämä oma kokemukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, Tinderissä, vappuna ihan vaan ulkona kadulla ja kerran yksi kaverin järkkäämä juttu. Eli kourallinen miehiä eikä mistään tullut mitään parin kuukauden tapailua pidempää. En tajua. Kai tuo miesten iskeminen on joku kauniiden naisten juttu. Minä olen sellainen keskiverto meikattuna ok, ilman meikkiä rumahko, eli miehille täysin ilmaa.

- toinen ikisinkku n25v -

Vierailija
4/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo kirjoitti:

Mikä tahansa yhteiskunnallinen järjestö, aina liitosta puolueisiin, jos sellainen meno kiinnostaa.

Eri musiikkitapahtumat; sieltä tuppaa löytymään oman skenen porukkaa jos tämä on enemmän oma juttu.

Mahdolliset lajit mitä harrastat.

...

Käytännössä, hakeudu sinne mikä kiinnostaa itseäsi; tutustut aina ihmisiin mikäli et mene ainoastaan siihen yhteen tuttuun paikkaan tekemään sitä yhtä asiaa. Tai no, tämä oma kokemukseni.

Onko tuottanut tulosta? Täytyy myöntää että ei minulla harrastuksia oikein ole, siis mitään säännöllisiä, koska vuorotyö ja opiskelu ei oikein anna myöten. Käyn kuntosalin ryhmäliikunnoissa, siinä se. Hmm ehkä olen siis vähän liian jumiutunut samoihin ympyröihin, aina ulkona samojen (varattujen) kavereiden kanssa jne. koska sen kerran kun kaikkien aikataulut sopivat yhteen niin mieluustihan sitä näkee niitä hyviä ystäviään. Tapaan harvoin uusia ihmisiä ns. luonnollisesti.

-Ap

Vierailija
5/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Vierailija
6/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, nuori hugh grantin näköinen miljonääri kyllä lukee tämän viestin ja karauttaa elämääsi naamioitumalla kömpelöksi postimieheksi johon sitten rakastut vaivihkaa kun se salaa jakaa postisi väärään paikkaan niin että saa tekosyyn jutella kanssasi.

Vierailija
7/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kun aina sanotaan että ei saa epätoivo näkyä eikä saa etsimällä etsiä, mutta kuitenkin pitää olla aktiivinen ja hakeutua ihmisten seuraan ja..."

Samassa lauseessa tuot esiin kaksi vastakkaista mielipidettä: Ensin naisten, mikä kehoittaa passiivisuuteen ja sitten miesten, mikä kehoittaa aktiivisuuteen. Jos siis olet etsimässä naista, usko naisia, jos miestä, usko miehiä.

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Vierailija
8/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli iät ajat sama tilanne, sitten tuo rakkaus (kaverin kaveri) eräänä iltana istui viereen ja tervehti. Itsellä oli siinä jopa muita ihme kuvioita samanaikaisesti menossa, joista yhtäkkiä tuli harvinaisen merkityksettömiä.

Vierailija
9/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen keskiverto meikattuna ok, ilman meikkiä rumahko, eli miehille täysin ilmaa.

Calling bullshit, jokainen nainen joka on OK puhua asiasta niin että itse on jotenkin muuten kuin kaunis on näyttänyt tähän asti mukavalta, joo ei samasta muotista kuin 20 muuta tusinablondia pää maaliämpärissä, mutta...

Vierailija
10/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leo kirjoitti:

Snip

Snip

-Ap

Oman avovaimoni löysin PAM:n tapahtumassa; kaksi keskivertoa oikeammalla istunutta samassa äärimmäisen vasemmistolaisessa tapahtumassa. :)

Käytännössä sanoisin että kokeile uusia asioita; meillä on kuitenkin suomessa eri paikkakunnilla lukuisia määriä niin lajien alkeiskursseja, kuin eri organisaatioiden järjestöjä. Kaikissa näissä tapaa luonnollisesti ihmisiä, eikä näihin yleensä mennä parinmuodostusmielessä. Tämä mahdollistaa, ainakin oman kokemukseni mukaan, tutustumisen ympäristössä missä epätoivo tuppaa jäämään pois ja henkilöstä näkee enemmän kuin treffeillä. :)

Onnea matkaan!

Vierailija
11/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen keskiverto meikattuna ok, ilman meikkiä rumahko, eli miehille täysin ilmaa.

Calling bullshit, jokainen nainen joka on OK puhua asiasta niin että itse on jotenkin muuten kuin kaunis on näyttänyt tähän asti mukavalta, joo ei samasta muotista kuin 20 muuta tusinablondia pää maaliämpärissä, mutta...

En ymmärtänyt viestiäisi kokonaan, mutta ei ole bullshittiä, vaan näköiseni nainen on todellakin miehille aivan ilmaa. Kyllä osaan esimerkiksi arvioida ulkonäköni viehättävyyttä suhteessa ystäviini. Kauniit kaverit eivät todellakaan jää samalla tavalla ilman huomiota kuin minä, heidän ei ole koskaan tarvinnut pelätä joutuvansa viettämään elämänsä ilman rakkautta.

- sama -

Vierailija
12/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset on kyllä kauhean huonoja ottamaan kontaktia arkipäivän tilanteissa.

Jos joku sattuisikin vastaamaan katseeseen hymyllä niin juoksee karkuun kun siirtyy lähemmäs.

Vierailija
13/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leo kirjoitti:

Snip

Snip

-Ap

Oman avovaimoni löysin PAM:n tapahtumassa; kaksi keskivertoa oikeammalla istunutta samassa äärimmäisen vasemmistolaisessa tapahtumassa. :)

Käytännössä sanoisin että kokeile uusia asioita; meillä on kuitenkin suomessa eri paikkakunnilla lukuisia määriä niin lajien alkeiskursseja, kuin eri organisaatioiden järjestöjä. Kaikissa näissä tapaa luonnollisesti ihmisiä, eikä näihin yleensä mennä parinmuodostusmielessä. Tämä mahdollistaa, ainakin oman kokemukseni mukaan, tutustumisen ympäristössä missä epätoivo tuppaa jäämään pois ja henkilöstä näkee enemmän kuin treffeillä. :)

Onnea matkaan!

Kiitosta vain! Treffailu onkin mielestäni aika, no, keinotekoista. Siis sellainen tinderin/netin kautta viestin vaihto ja sitten treffeille... Ei vaan sovi minulle. Mutta sitten on tuo ongelma, että ei aikakaan riitä äärettömään määrään harrastuksia tai sitten ei riitä raha. Tietysti voisin jotain tuollaisia yksittäisempiä tapahtumia kokeillakin, taidanpa niitä yrittää bongailla tässä kevään mittaan sitten. Täytyy myöntää että joskus muutamia vuosia sitten tuli käytyä useamminkin mutta menee helposti siihen, ettei niissä tutustu yhtään keneenkään missään mielessä. En tiedä olisiko parempi mennä yksin vai kaverin / kavereitten kanssa...

-Ap

Vierailija
14/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henk.koht. kokemukseni mukaan ja monilta muiltakin kuultuna eivät miehet oikeasti edes tykkää aloitteellisista naisista. Saattavat lähteä leikkiin mukaan vain siksi koska tuo on harvinaisempi tilaisuus, mutta oikeasti eivät edes ole kiinnostuneita ja pitävät vaan helppona... Mutta kuitenkaan passiivisenakaan ei saisi odotella. Enpä tiedä sitten mitä tehdä.

-Ap

Tuo johtuu siitä, että ihmiset yrittävät tehdä alotteita sellaisille, joille moni muukin tekee. Minä olen vissiin onnekas mies, kun naiset ovat tehneet myös minulle aloitteita. Jos en ole ollut jostain kiinnostunut, se ei ole johtunut aloitteellisuudesta vaan siitä, ettei nainen ole muuten kiinnostanut.

Tämän vakuudeksi kerron, että vaimo teki aikoinaan aloitteen ja olin heti aivan myyty. En olisi ikinä uskonut, että kukaan niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Muuten olisin tehnyt aloitteen jo aiemmin.

Vierailija
15/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset on kyllä kauhean huonoja ottamaan kontaktia arkipäivän tilanteissa.

Jos joku sattuisikin vastaamaan katseeseen hymyllä niin juoksee karkuun kun siirtyy lähemmäs.

Mitä tarkoitat arkipäivän tilanteilla? Joo en minä ainakaan rupea ruokakaupassa kenenkään asiointia häiritsemään... :D

-Ap

Vierailija
16/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tuo johtuu siitä, että ihmiset yrittävät tehdä alotteita sellaisille, joille moni muukin tekee. Minä olen vissiin onnekas mies, kun naiset ovat tehneet myös minulle aloitteita. Jos en ole ollut jostain kiinnostunut, se ei ole johtunut aloitteellisuudesta vaan siitä, ettei nainen ole muuten kiinnostanut.

Tämän vakuudeksi kerron, että vaimo teki aikoinaan aloitteen ja olin heti aivan myyty. En olisi ikinä uskonut, että kukaan niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Muuten olisin tehnyt aloitteen jo aiemmin.

Näinhän se on, että aloitteita saa tehdä vain todella kaunis nainen. Me, joille on heikommat kortit jaettu, emme todellakaan ole koskaan niitä ihastuttavia naisia, joilta haluttaisiin aloitteita, oli mies sitten itse millainen tahansa.

- ikisinkku n25v-

Vierailija
17/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

On tietysti saattanut hutiin osua minulla, mutta sehän tuossa siis eniten kirpaisee ja ottaa päähän, että moni kuitenkin lähtee siihen leikkiin hetkeksi mukaan ja antaa ymmärtää että on kiinnostunut! Ja sitten oikeasti olikin vain mukana siksi kun tilaisuus tarjoutui, mutta oikeasti ei yhtään kiinnostunut. Naiset sentään kehtaavat antaa pakit, miehet vedättävät.

-Ap

Vierailija
18/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Näinhän se on, että aloitteita saa tehdä vain todella kaunis nainen. Me, joille on heikommat kortit jaettu, emme todellakaan ole koskaan niitä ihastuttavia naisia, joilta haluttaisiin aloitteita, oli mies sitten itse millainen tahansa.

- ikisinkku n25v-

Oletko tosissasi? Voihan ihmisille aina jutella, varsinkin jos on nainen. 

Vierailija
19/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta naiset tekee yleensä virheen siinä että lähestytte liian kovatasoisia miehiä.

Kuten joku nainen jo palstalla aikaisemmin myönsi niin nainen odottaa omantasoisten miesten tekevän hänelle aloitteen ja nainen itse suostuu tekemään aloitteen vain itseään parempitasoisemmalle miehelle.

Vierailija
20/146 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää  kuulostaan iin omalta tilanteelta. Mistään ei löydy ketään ja  kaikki on varattuja ja viakka harrastuksiin liittyvissä tapahtumissa niin sama homma taas. Sitten yhtenä stoppparina mulla itetenkin on mun maailman näkemys ja mieltymykset. En käytä mitään päihdettä (vaan koska todettu turhaksi rahan poltoksi ) enkä pidä 90% baareissa soittettavasta musiikista niin tuskimpahan sieltä ketään mulle sopivaa löytyskään.  Jatko-opinnot käyty, Jos sitten kuitenkin tutustun johonkin uuteen naispuoliseen henkilöön joka vaikuttaisi lupaavalta niin ai jaa sillä olikin tyttöystävä tai on naimisissa viidettä vuotta - no jaa no ei sitte. Tämä sama kaava toistunut amkissa, töissä, käveripiirissä ja näissä "kaverin kavereissa".

Olen vaan ihan puhtaasti luovuttanut ja jos joku musta ikinä kiinnostuu niin kai mä sit voin jotain tehä. Kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän