Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varaton mies edes saa naisen ja vielä Suomessa?

Mies2
13.02.2017 |

Pitäis olla rahaa taskut täys ja iso omakotitalo helsingissä, sekä uusi audi. Eli tyydyn kämmeneen niin tulee halvemmaksi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot rajalla asylym ja reidet aukeaa heti.

Yhden kerran baarissa, muutaman juoneena.

Innostuin silittämään pitkäaikasen ihastukseni reittä, teki vaan niin paljon mieli vähän hellästi koskettaa, kauniit oli kintut.

No tää nainen suuttu mulle pahasti, ja sano että kosketus tuli väärältä ihmiseltä, ja pilas mun maineen...

Vierailija
22/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap  hakee vääränlaisia naisia vääristä paikoista. Ei se odottamalla sua himasta hae.

Kaikki on mahdollista. En odottanut vaan kävi niin että kaveri tuli kylään tyttö ystävänsä kanssa ja niillä oli jokin tyttiksen kaveri mukana. Siinä otettiin juomia ja vietettiin iltaa. Kävi niin että oltiin yhdessä 7 vuotta tämän mukana tulleen naisen kanssa.

Tässä on ujommalle miehelle hyvä pariutumiskeino mutta annas jo palstauuvatille ehdottaa ystävien hankkimista. Ne on heti että HYYYIIIII ystäviä, niiden kanssahan täytyy puhua ja kaikkea muuta kamalaa. Toisin kuin naisen kanssa, josta sitten pontevasti käytetään nimitystä rei** ettei vaan tarvitsisi miettiä tätä puolta asiasta. Eihän rei** mitään vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet? Haluisitko olla mun kaveri?

En tiedä, koska en tiedä kuka olet.

Saan mä Alkosta just kirkkait.

Vierailija
24/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tarpeeksi jännittävä, varattomuus ei haittaa.

Rikollinen menneisyys tai julkkisstatus ovat tällaisia naisiin vetoavia jännittävyysominaisuuksia.

Tässä hiljan on iltapäivälehdissä entinen mäkihyppääjä valitellut rahattomuuttaan. Silti on suht tuore vaimo. Tuskin olisi ilman julkkisstatusta.

Ole ystävällinen ja kerro minulle millaisen miehen ovat valinneet

- äitisi

- mahdolliset siskosi

- naispuoliset serkkusi

- ystävä- ja tuttavanaisesi

- työkaverinaisesi

- naapurinaisesi

Kiitos.

No kerrotaan, kun kysytään!

- äitisi

Kiltin ja älykkään miehen, josta erosi kun lapset oli tehty

- mahdolliset siskosi

- Tossukan, jota lompakkoloisii

- naispuoliset serkkusi

2 tavismiehistään eronnutta, 2 "sinkkua" , joiden mieskuviosta en tiedä. 1 naimisissa uskovaisen miehen kanssa.

Ei ole sellaisia

- työkaverinaisesi

En tiedä. Moni arvostelee ja haukkkuu miestään, osa ei puhu mitään perhe-elämästään. Yhdelllä on ulkomaalainen mies, viissiin kurdi.

- naapurinaisesi

En tunne naapureitani

Vierailija
25/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yolo

Vierailija
26/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tarpeeksi jännittävä, varattomuus ei haittaa.

Rikollinen menneisyys tai julkkisstatus ovat tällaisia naisiin vetoavia jännittävyysominaisuuksia.

Tässä hiljan on iltapäivälehdissä entinen mäkihyppääjä valitellut rahattomuuttaan. Silti on suht tuore vaimo. Tuskin olisi ilman julkkisstatusta.

Ole ystävällinen ja kerro minulle millaisen miehen ovat valinneet

- äitisi

- mahdolliset siskosi

- naispuoliset serkkusi

- työkaverinaisesi

- naapurinaisesi

Kiitos.

No kerrotaan, kun kysytään!

- äitisi

Kiltin ja älykkään miehen, josta erosi kun lapset oli tehty

- mahdolliset siskosi

- Tossukan, jota lompakkoloisii

- naispuoliset serkkusi

2 tavismiehistään eronnutta, 2 "sinkkua" , joiden mieskuviosta en tiedä. 1 naimisissa uskovaisen miehen kanssa.

Ei ole sellaisia

- työkaverinaisesi

En tiedä. Moni arvostelee ja haukkkuu miestään, osa ei puhu mitään perhe-elämästään. Yhdelllä on ulkomaalainen mies, viissiin kurdi.

- naapurinaisesi

En tunne naapureitani

Eli monellako on mies, jolla on "rahaa taskut täys ja iso omakotitalo helsingissä, sekä uusi audi."?

Vierailija
27/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kyse rahasta, vaan siitä, mitä se rahattomuus joillakin teettää.

Katkeruus, kitkeryys, alistuminen, toivottomuus, lyhytnäköisyys, elämän ja astenteiden kaventuminen, arvojen koventuminen, pessimismi....

Tupakointi niin, että iho ja vaatteet haisee metrien päähän, huono hygienia, hampaat huonot, likaiset hiukset.

Liika alkon käyttö, sosiaalisten taitojen kaventuminen.

Epätoivo.

Tosi kurja lista, enkä tarkoita, että koskisi kaikkia rahattomia. Tai rikkaita.

Joskus elämäntilanteille ei voi mitään, mutta siihen, miten elämän ottaa, voi vaikuttaa.

On ilmaista olla ilkeilemättä, halveksimatta naisia tai muita ihmisiä.

On ilmaista unelmoida, rakastaa ja ajatella ihmisistä hyvää. Toisen ihmisen kuunteleminen ei maksa mitään. Tai huomioon ottaminen. Myötätunto. Jopa auttaminen on ilmaista.

Teot määrittävät ihmisen, tekevät meistä sen, mitä meillä on muille tarjottavana.

Minun tililläni on tänään hieman yli kuusi euroa. Niillä pitäisi pärjätä vielä muutama päivä. Onneksi ulkona on aivan upea ilma ja kengissä ehjät pohjat.

Vierailija
28/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varakas nainen ja olen aivan päättömästi ihastunut mieheen, joka on tietääkseni aika varaton. Asuu opiskelijasolussa, ammattikoulutasoinen tutkinto, tekee satunnaisia pätkätöitä. Ja minusta hän on aivan ihana! Mutta eipä tuo varallisuuteni auta vähääkään päästä edes näkemään häntä. Jos hän vain haluaisi olla seurassani, voisin kustantaa hänelle vaikka maailmanympärimatkan näin alkuun. Mutta enhän voi ehdottaa sellaista... :/

Vierailija
29/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies asui vuokralla läävässä ja ajoi 20v vanhalla ruosteisella opelinlouskulla. Auton se kyllä oli vaihtanut ennen toista tapaamista, 10v tuoreempaan ja silloin ruosteettomaan.

Määräaikainen työsopimuskin päättyi ennen kuin yhteen muutettiin.

Mutta käsistään kätevä, ei pelännyt kotitöitä, ei ollut sohvaperuna ja ennenkaikkea mukavaa seuraa.

Mulla on ihan oma työ ja oma palkka, en minä miestä elättämään tarvitse.

Vierailija
30/30 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään ongelma.

Tänäänkin oli jommassa kummassa iltapäiväaviisissa juttu, että erään naisen velkakierre alkoi, kun muutti yhteen miehen kanssa ja pienet kodinperustamisvipit otettiin naisen nimiin, kun miehellä ei ollut luottotietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi