Kukaan testannut hiuksille tarkoitettuja ravinto-aineita, priorin vai mitäs nämä olikaan?
Eli onko em. tuotteesta tai vastaavasta kokemuksia kellään? Joskus olen nähnyt mainostavan jossain (varmaan netissä) jotain ainetta joka kasvattaa hiuksia nopeasti. Onko kellään tästä kokemuksia vai onko ihan höpöhöpöä?
Kommentit (7)
Minä käytän koirille ja kissoille tarkoitettua Biorionia jossa on moninkertaisesti enemmän biotiinia kuin ihmisille suunnatussa Priorinissa. Lisäksi tuo eläinten versio on paljon halvempaa. Olen käyttänyt nyt jonkun kolmisen kuukautta ja kynnet on vahvistuneet huomattavasti, lisäksi hiukset on paksuuntuneet jonkin verran. Ajattelin jatkaa käyttämistä.
Mulla ollut kokeilussa Priorin ja Biotiini Strong (?) hiusten lähtöön. Hiuksia tippuu edelleen, mutta kyllä niitä on tullutkin hieman lisää.
Eli eivät auta hiusten lähtöön mutta nopeuttavat ehkä hieman uusien tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän koirille ja kissoille tarkoitettua Biorionia jossa on moninkertaisesti enemmän biotiinia kuin ihmisille suunnatussa Priorinissa. Lisäksi tuo eläinten versio on paljon halvempaa. Olen käyttänyt nyt jonkun kolmisen kuukautta ja kynnet on vahvistuneet huomattavasti, lisäksi hiukset on paksuuntuneet jonkin verran. Ajattelin jatkaa käyttämistä.
Lisään: sen lisäksi, että kynnet on vahvistuneet, ne on tulleet myös paljon kovemmiksi. Ennen olivat tosi pehmoiset ja taipuisat.
Uusi hius on ehkä hiukan parempi laatuista mutta minulla ei ainakaan hiukset kasvanut milliäkään nopeampaa. Ei mielestäni mitenkään välttämättömiä, protskuja ja vitamiinejä saa muualtakin ja halvemmalla
Olen käyttänyt Biotiini strong hair & nail - valmistetta n. 5 kuukautta. Hiusten lähtö on hidastunut, kasvunopeudesta on vaikea sanoa. Mutta: kynnet ovat ovat kokonaan uudistuneet! Kynteni ovat koko ikäni olleet heikot ja kasvaneet liuskaisina ja murtuneet pienemmästäkin, jopa tietokoneen näppäilystä saattoi kynsi murtua. Nyt kynnet ovat supervahvat ja kiiltävät, eivätkä murtuile.
Käytin Priorinia n.6kk mut en huomannut mitään eroa, eli ainakaan mulla ei toiminut.
Mulla priorin toimi. 3kk käytön jälkeen tosi paljon tullut uutta hiusta. Suosittelen!