Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RD ja insuliini hoito

Vierailija
12.02.2017 |

Kaipaisin kokemuksia synnytyksestä ja vauvan ja äidin jälki hoidosta. Muren kaikki sujui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop?

Vierailija
2/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jo muutama vuosi. Kävin loppuraskaudesta äitiyspolilla neuvolan sijaan. Mulla käynnistettiin synnytys päivää ennen laskettua aikaa. Vauva oli syntyessään isohko mutta sokerit oli kunnossa ja minullakaan ei sen jälkeen sokereissa mitään ollut. Ei edes seuraavassa raskaudessa.

Joten voin sanoa että mulla kävi ainakin tuuri sen suhteen. Tosin sen raskauden kilotkin (joita tuli enemmän kun yleensä mulle), putos aika nopeasti synnytyksen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mulla edellisessä raskaudessa oli rd ja lääkitys. Sokerit mulla ja vauvalla ok tosin iso vauva. Nyt tässä raskaudessa olisi tulossa insuliinit joten olis kiva kuula miten ihmisillä mennyt niiden kanssa :)

Vierailija
4/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia?

Vierailija
5/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli insuliinit. Ongelmia paastoverensokerin kanssa, en saanut ruokavaliolla kuriin. Jotain 6 vk pistin iltaisin ja aamuisin. Synnytys käynnistyi itsekseen lasketun ajan tienoilla. Synnytys meni hyvin. Lapsi painoi noin 3 kg, ei ollut iso. Sairaalassa lapsen sokereita seurattiin parin vrk:n ajan. Muistaakseni kerran piti antaa lisämaitoa hoidoksi. Joten hyvin meni siis!

Vierailija
6/9 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla insuliinihoitoinen rd. Seuranta ä-polilla ja synnytys käynnistettiin laskettua aikaa seuraavana päivänä. Vauva painoi reilu kolme kiloa ja molempien meidän sokerit ok. Itellä ainakin helpotus, kun arvot sai vihdoin normaaliksi insuliinin avulla ja vauva ei kasvanut liikaa. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla positiivisia tarinoita

Vierailija
8/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käynnistetään, jos vauva ei ole iso?

Vierailija
9/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittynee insuliinin riskeihin tuo käynnistäminen. Onko muilla kokemuksia?