Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todellinen syy käydä vauva.fi sivustolla. Ihmisillä on vakavia ongelmia. Hankkikaa elämä!

Vierailija
12.02.2017 |

Vauva.fi sivusto on parasta viihdettä, mukavasti kuluu illat sivustoa lukiessa. Ihimiset valittaa kaikenmaailman ongelmista. Miehet laiskoista naisista ja naiset pettävistä miehistä ja sen semmoista. Sivustolta saa aina päivän naurut koska tänne avaudutaan ja valitetaan niin maanperusteellisen tyhmistä asioista. Itse ainakin käyn täällä koska sivusto on kuin Stand up-show. Onko kukaan samalla linjalla, vai oletteko tosissane sivuston kanssa ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat nyt huolissaan Sirpa Selänteestä kun on saanut olla kotona hoitamassa neljää lastaan. Hänen kuulemma pitäisi mennä töihin. Ei Sirpa valittanut Veitolan ohjelmassa kun ei saa aikaa kulumaan. 

Vierailija
22/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessaan on helppo tuntea itsensä kaikin tavoin paremmaksi, viisaammaksi ja kehittyneemmäksi ihmiseksi.

Kyllä on mukava iltaisin painua pehkuihin hymy huulilla.

No mutta onhan sekin jotain että palsta saa sut tuntemaan ylemmyyttä. Mulla on vähän samaa ongelmaa etten pysty pitämään suurinta osaa ihmisistä järkevinä. Lähinnä apinalauma tulee useimmista mieleen Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Tarkemmin ajatellen loukkaus apinoita kohtaan tuo vertaus.

Kuitenkin mä sain äsken pillua. :D Se tässä on oleellisinta. Jee, jee, jee beibe. Tanssikaa lantiovatkausta. Nostakaa kädet ilman ja kertokaa tää kaikelle kansalle. Hän sai pimpsaa, joo hän sai pilluu. Ja vatkaa kunnolla jee hän sai se kuulkaa. Huutakaa se sana, pilluu!

Onse hyvä tulla tänne huutelee että sai pillua, kun et näköjää muualle voi huudella ja miehillä tuppaa olemaan pakottava tarve aina ilmoittaa siitä kaikille. Ja luulempa että et saanut mitään koska tuskin olisit silloin tällä sivustolla. Taidat olla puutteessa oleva mies, jolla ei ole muuta elämää kuin vauva.fi

Joutui tässä pari päivää olemaan ilman kun avokkia väsytti. Siitä muuten tietää kun joku ukko karjuu parvekeella jees, jees että joko sai tai suosikkijoukkue teki maalin. Mä en sitten juurikaan urheilua seuraa. Mulle on aivan evvk mitä luulet. Mä tiedän että sain. Miehenä sanon että pitäisi saada vähintään kerran päivässä niin sitten ei ehkä tarvisi siitä erikseen mainita?

Nyt mä kyllä puhuin palturia tai muodikkaammin vaihtoehtoista faktaa. Sittenhän sitä pitää oikein leuhkia kun saa tarpeeksi. Kyllä naisetkin sitä tekee tosin ainoa mitä kuulin naurattaa vieläkin. Lainaus jonka vahingossa kuulin "me on naitu niin paljon että mä oon vähän laihtunutkin". Hihi hihi hii. Kikatus oikeasti päälle.

Mulle se tyydytys on se juttu. Naisia mä en enää vuosiin ole edes yrittänyt ymmärtää. Oikeasti helpompaa tyydytää kuin yrittää ymmärtää. Ja onhan seksi parempaa kun siitä nauttii kaikki. Siis nainen, muna ja mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat nyt huolissaan Sirpa Selänteestä kun on saanut olla kotona hoitamassa neljää lastaan. Hänen kuulemma pitäisi mennä töihin. Ei Sirpa valittanut Veitolan ohjelmassa kun ei saa aikaa kulumaan. 

Miksi miljonäärin muijan pitäisi mennä töihin? Kun kerta rahaa on niin eiköhän jätetä ne harvat oikeat työpaikat rahaa tarvitseville? Hitto mä en ymmärrä kateutta? Vaikka teemu on rahansa tehnyt pelaamalla eikä millään oikealla työllä niin aivan sama. Ei kukaan ole rahakkaampi vaikka selänteet olisivat pa.

En oikeasti arvosta minkään lajin pelaajia. Koska ne kaikki lajit on vain pelejä. Tavallaan leikkejä mutta ei se ole multa pois jos joku pelaamalla tienaa paljon. Sitten kun on paljon rahaa niin miksi ihan oikeasti pitäisi tehdä töitä?