Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellinen syy käydä vauva.fi sivustolla. Ihmisillä on vakavia ongelmia. Hankkikaa elämä!

Vierailija
12.02.2017 |

Vauva.fi sivusto on parasta viihdettä, mukavasti kuluu illat sivustoa lukiessa. Ihimiset valittaa kaikenmaailman ongelmista. Miehet laiskoista naisista ja naiset pettävistä miehistä ja sen semmoista. Sivustolta saa aina päivän naurut koska tänne avaudutaan ja valitetaan niin maanperusteellisen tyhmistä asioista. Itse ainakin käyn täällä koska sivusto on kuin Stand up-show. Onko kukaan samalla linjalla, vai oletteko tosissane sivuston kanssa ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on kans viihdettä :) En yleensä itse kirjoittele mitään, sillä ei sillä ole vaikutusta. Samat ihmiset selvästi tekevät joka päivä aloituksiaan ja yrittävät vaikuttaa muiden mielipiteisiin ihan turhimmissakin asioissa. Palstailussa fiksuimmat on melkeinpä hiljaa. :-)

En ymmärrä kenen mielestä on "normaalia" esimerkiksi kirjoittaa vaikkapa joka päivä Jenni Vartiaisen jostakin biisistä, Uino-bloggaajan elämästä pohtia mitä naurettavimpiakin asioita, ja lista jatkuisi vaikka kuinka pitkään. En itsekään välitä noiden tyyppien musiikista tai muusta mutta ei minulla kävisi mielessä joka päivä stalkata heidän tekemisiään ja muka-analysoida heitä ja heidän elämäänsä.

Tuntuu että tällaisesta sairaasta käyttäytymisestä on tullut täällä "hyväksyttyä" kun kaikki hullut kokoontuvat.

T. itsellä hullun diagnoosi ja pohdin että jos se vika voisi sittenkin olla jossain muualla kuin oman pääni sisällä :-)

Vierailija
2/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että toisinaan pyörin jopa (!) yhdellä Suomi24-"keskustelu"sivustolla. Viime päivinä olen saanut sieltä ihan parhaat naurut.

-mrs low-life ;-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paras trollaussivusto ja tyhmimmät aloitukset. Sopii nautittavaksi hot dogin ja kylmän olusen kanssa :D

Vierailija
4/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava naureskella ämmien tyhmille jutuille ja pienille murheille.

Vierailija
5/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla tosissani? Tottakai minä olen tosissani. Ihan oikeita ihmisiä täällä kai on, ihan oikeasti ajattelen asioita, ihan oikeasti kirjoitan näitä kommentteja, ihan oikeasti olen sitä mieltä kuin tänne kirjoitan olevani. Miksi leikkisin täällä jotain mielikuvitusleikkiä? Onko jollakulla todella niin suppea maailma, ettei usko, että suuri osa täällä olevista jutuista on ihan totta? Onko tosiaan niin vaikea uskoa, että esimerkiksi parisuhteissa on ongelmia tai että joku elää sosiaalituilla tai että joku katsoo Maria Veitolan ohjelmaa ja hänellä on siitä mielipide?

Vierailija
6/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse kumma kun tänne asti pitää tulla valittamaan turhista asioistaan. ihmiset valittavat liikaa.

Vierailija
7/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onse kumma kun tänne asti pitää tulla valittamaan turhista asioistaan. ihmiset valittavat liikaa.

Miten pitkä matka sinulla on tälle palstalle? Minä ainakin istun opiskelujenkin takia tässä koneella, joten minun ei tarvitse tulla mihinkään "asti". Sinä kuitenkin jaksoit tulla tänne asti naureskelemaan niille turhille asioille?

Vierailija
8/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava naureskella ämmien tyhmille jutuille ja pienille murheille.

Annoin Sinulle ensimmäisen miinuspisteen: etkö lainkaan arvosta meidän äijien tyhmiä juttuja ja pieniä murheita?

"Sukupuolirasisti!!!"

Sensijaan tuo otsikon kehoitus hankkia elämä on ihan aiheellinen ja hyvä: itsekin haluaisin elämän, ja olen sen saamisen eteen aina silloin tällöin rykäissytkin voimainponnistuksia - jotka sitten taas uuvuttavat minut joksikin aikaa ihan toimintakyvyttömäksi - mutta en ole onnistunut.

Pahin ongelma on rahan puute: elämän hankkiminen ja ylläpitäminen on kallista, eikä Suomen surkea sosiaaliturva riitä edes välttämättömyystarpeisiin.

Mutta Suomihan onkin paska maa.

Vierailija
9/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi sivusto on parasta viihdettä, mukavasti kuluu illat sivustoa lukiessa. Ihimiset valittaa kaikenmaailman ongelmista. Miehet laiskoista naisista ja naiset pettävistä miehistä ja sen semmoista. Sivustolta saa aina päivän naurut koska tänne avaudutaan ja valitetaan niin maanperusteellisen tyhmistä asioista. Itse ainakin käyn täällä koska sivusto on kuin Stand up-show. Onko kukaan samalla linjalla, vai oletteko tosissane sivuston kanssa ?

Kuulostaa joltain defenssiltä. Onkohan tässä kyseessä jokin puolustusmekanismi, jossa henkilö muuttaa asian merkityksen itselleen vähäisemmäksi psyykettään suojatakseen? Henkilön mielelle olisi liian raskasta suhtautua asiaan vakavasti, joten hän suhtautuu siihen huumorilla.

Vierailija
10/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat kuulla järkyttävän asian: tämäkin on elämää, siis tämä palsta ja siellä vierailevat ihmiset. Onhan se jopa sinun elämääsi!

Vierailija
11/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessaan on helppo tuntea itsensä kaikin tavoin paremmaksi, viisaammaksi ja kehittyneemmäksi ihmiseksi.

Kyllä on mukava iltaisin painua pehkuihin hymy huulilla.

Vierailija
12/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain defenssiltä. Onkohan tässä kyseessä jokin puolustusmekanismi, jossa henkilö muuttaa asian merkityksen itselleen vähäisemmäksi psyykettään suojatakseen? Henkilön mielelle olisi liian raskasta suhtautua asiaan vakavasti, joten hän suhtautuu siihen huumorilla.

jännä ajattelutapa sinulla.

Vierailija
13/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö mielessä että ehkä kyseinen henkilö käy täällä vain sen viihteen vuoksi, koska itsekkin olen huomannut että monet jutut täällä ovat ihan turhaa valitusta.

Vierailija
14/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole hirveästi ongelmia, vaikka täällä roikunkin. Melkoinen aikavaras tämä tosin on. Jää elokuvat katsomatta ja kirjat lukematta.

Vierailija
15/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sori, alkoi naurattamaan. Tämä on lähinnä hupi ja pilailu sivustu, oikeasti vakavista aiheista keskustelen muualla.

Vierailija
16/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on seven ja myhy maustettuna kotikutoisella mammahuumorilla (tahatonta) : D

Vierailija
17/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessaan on helppo tuntea itsensä kaikin tavoin paremmaksi, viisaammaksi ja kehittyneemmäksi ihmiseksi.

No mutta onhan sekin jotain että palsta saa sut tuntemaan ylemmyyttä. Mulla on vähän samaa ongelmaa etten pysty pitämään suurinta osaa ihmisistä järkevinä. Lähinnä apinalauma tulee useimmista mieleen Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Tarkemmin ajatellen loukkaus apinoita kohtaan tuo vertaus.

Kuitenkin mä sain äsken pillua. :D Se tässä on oleellisinta. Jee, jee, jee beibe. Tanssikaa lantiovatkausta. Nostakaa kädet ilman ja kertokaa tää kaikelle kansalle. Hän sai pimpsaa, joo hän sai pilluu. Ja vatkaa kunnolla jee hän sai se kuulkaa. Huutakaa se sana, pilluu!

Vierailija
18/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan sekin jotain että palsta saa sut tuntemaan ylemmyyttä. Mulla on vähän samaa ongelmaa etten pysty pitämään suurinta osaa ihmisistä järkevinä. Lähinnä apinalauma tulee useimmista mieleen Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Tarkemmin ajatellen loukkaus apinoita kohtaan tuo vertaus.

Kuitenkin mä sain äsken pillua. :D Se tässä on oleellisinta. Jee, jee, jee beibe. Tanssikaa lantiovatkausta. Nostakaa kädet ilman ja kertokaa tää kaikelle kansalle. Hän sai pimpsaa, joo hän sai pilluu. Ja vatkaa kunnolla jee hän sai se kuulkaa. Huutakaa se sana, pilluu!

Onse hyvä tulla tänne huutelee että sai pillua, kun et näköjää muualle voi huudella ja miehillä tuppaa olemaan pakottava tarve aina ilmoittaa siitä kaikille. Ja luulempa että et saanut mitään koska tuskin olisit silloin tällä sivustolla. Taidat olla puutteessa oleva mies, jolla ei ole muuta elämää kuin vauva.fi

Vierailija
19/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö mielessä että ehkä kyseinen henkilö käy täällä vain sen viihteen vuoksi, koska itsekkin olen huomannut että monet jutut täällä ovat ihan turhaa valitusta.

Mitä väliä sillä sitten on? Eiköhän aika monetkin käy täällä enimmäkseen ihan vain viihteen vuoksi. Mistä tulee oletus, että ne tämän palstan valitukset ovat niiden valittajien ainoita ongelmia elämässä? En oikein käsitä tätä. Ja entäs sitten ne oikeasti vakavammat aiheet? Vai eikö esimerkiksi väkivallan pelko ja työnhaussa turhautuminen ole oikeasti yksilötasolla ihan oikeita ongelmia?

Vierailija
20/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä sitten on? Eiköhän aika monetkin käy täällä enimmäkseen ihan vain viihteen vuoksi. Mistä tulee oletus, että ne tämän palstan valitukset ovat niiden valittajien ainoita ongelmia elämässä? En oikein käsitä tätä. Ja entäs sitten ne oikeasti vakavammat aiheet? Vai eikö esimerkiksi väkivallan pelko ja työnhaussa turhautuminen ole oikeasti yksilötasolla ihan oikeita ongelmia?

Tässä se taas nähdään kun aikuisilla ihmisillä menee pikkasen tunteisiin asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi