Mikä on nilkkasi paksuus sentteinä? Oletko mies vai nainen?
Vastaava ranne-ketjusta, mutta tällä kertaa ympärysmitta nilkasta.
Oma nilkka 22,5 cm, N26
Kommentit (38)
Ainiin jos tässä nyt jotain tarkempaa tietoa haluttiin niin minun pituus 174cm, jalan koko 39. Paino 57kg ja farkkujen tuumakoko 27.
Ihan siis sopusuhtainen nilkka minulla mielestäni. Ranne puolestaan on 14cm, mutta se nyt ei liity enää jalkojen muotoon mitenkään.
T. N27 ja nilkka 18,5 cm
Varmaan ne rumat naiset ajattelevat että miehet katsovat ensin naisen nilkkoja ja sitten vasta muita osia ja viimeisenä naamaa. :-D eikö niillä teineillä ollu muotia olla nilkat paljaana pakkasessa niin ainakin niissä juttujen kuvissa juuri nämä rumat yksilöt harrasti tätä.
Taidan kohta avata ketjun siitä kuinka olen 26v mies ja minulla on nilkkafetissi ja ihmisiä ärsyttää että tuijotan muiden nilkkoja ja en koskaan katso silmiin. Ja kopeloin nilkkoja milläkin verukkeella.
Tämä sitten nostaisi näiden mammojen mieltä ja ehkä tulisi pituudenlisäksi tavaksi ilmoittaa nilkan ympärysmitta.. :-D
Sitten näkisi että jos on liian kapea nilkka niin nainen on todennäköisesti vain kotonanyhväävä ja liikuntaaharrastamaton ihminen ja jos taas liian paksu niin nainen on hyvin raskaana koska turvottaa nilkkaa.. Heh
kirjoitti:
Varmaan ne rumat naiset ajattelevat että miehet katsovat ensin naisen nilkkoja ja sitten vasta muita osia ja viimeisenä naamaa. :-D eikö niillä teineillä ollu muotia olla nilkat paljaana pakkasessa niin ainakin niissä juttujen kuvissa juuri nämä rumat yksilöt harrasti tätä.
Taidan kohta avata ketjun siitä kuinka olen 26v mies ja minulla on nilkkafetissi ja ihmisiä ärsyttää että tuijotan muiden nilkkoja ja en koskaan katso silmiin. Ja kopeloin nilkkoja milläkin verukkeella.
Tämä sitten nostaisi näiden mammojen mieltä ja ehkä tulisi pituudenlisäksi tavaksi ilmoittaa nilkan ympärysmitta.. :-D
Sitten näkisi että jos on liian kapea nilkka niin nainen on todennäköisesti vain kotonanyhväävä ja liikuntaaharrastamaton ihminen ja jos taas liian paksu niin nainen on hyvin raskaana koska turvottaa nilkkaa.. Heh
Minusta nämä on tällaisia harmittomia vertailujuttuja. Joku nilkan ympärys nyt on aika epäolennainen seikka kokonaisuuden kannalta, mutta saapahan siitä sentään tällainen rumakin nainen edes pientä itsetunto boostia, kun huomaa, että edes nilkat on keskivertoa kapeammat.
Vai pitäisikö rumien vain pysyä ruodussaan ja murehtia sitä rumaa naamaansa sen sijaan, että yrittäisivät löytää kropastaan edes jotain hyviä puolia?
Molemmat nilkat näyttäis olevan 21cm. En ole varmaan ikinä aiemmin mitannutkaan nilkkojen ympärysmittaa :) Nainen 26v.
Nainen, nilkan ympärys noin 22cm. Ei mielestäni mikään kapea eikä paksu, aika normaali.
21, N 52