Mikä on nilkkasi paksuus sentteinä? Oletko mies vai nainen?
Vastaava ranne-ketjusta, mutta tällä kertaa ympärysmitta nilkasta.
Oma nilkka 22,5 cm, N26
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
22,5 cm on TODELLA paksu nilkka. Reiden paksuudeksi sopisi.
22,5 cm oli naapurin miehen peniksen pituus, kun sun äitiä höyläs
Kuule, en mittaa! Olen hoikka mutta minulla on ns. canklesit. 😕😩 Vihaan niitä. Akillesjänteen sivuilla olevia kuoppiakaan ei näy juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22,5 cm on TODELLA paksu nilkka. Reiden paksuudeksi sopisi.
22,5 cm oli naapurin miehen peniksen pituus, kun sun äitiä höyläs
Kun asiatiedot eivät riitä, alkaa vi**uilu.
21 cm. Paljon olen saanut kuulla naljailua paksuista nilkoistani.
N30
Mikä tän idea on? :P saako joku kiksejä ja uskoo että mitä kapeampi nilkka niin sitä kauniimpi ihminen? kun jostain pitäisi saada sitä egobuustia?
Sen voin kertoa että varmasti on paksumpi kuin jollakin 150senttisellä naisella tai miehellä, mutta se on suhteutettuna kroppaani aivan normaalin paksuinen ja varmasti kauniskin. :)
Siitä olen myöskin ylpeä että mulla ei ikinä ole ollut selkäkipuja, jalkakipuja tai mikään polvi hajonnut tai muutakaan ongelmia ja olen jo 30+vuotta. Oon terve kuin pukki, kiitos jäntevien nilkkojeni. Eli olen iloinen että nilkkani on normaali eikä mikään Alikapea. Monella pieniluisella ihmisellä on harva se päivä joku paikka kipeänä ja vähän kun juoksee niin taas joku paikka nyrjähtänyt.
Voi olla outoa että maailmassa on ihmisiä jotka ovat onnellisia siitä että vauva on normaalin kokoinen tai itse on normaalin kokoinen. Ennen vanhaan onttoluiset ja parikilliset vauvat ja rääpäleet eivät olisi pärjänneet kovassa fyysisessä työssä.tai edes syntyneet sillä ei ollut nykyajan tekniikkaa jolla vaikka vko 21 syntyneet saisi pelastettua tai parikiloiset.
Joku päivä järki palaa taas maailmaan ja tulee ehkä trendiksi olla oikeasti terve eikä joku onttopää.
Ja tuli varmaan selväksi että en aio mitata nilkkaani, sillä en näe mitään järkeä siinä.
666 cm m69