Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?

Vierailija
12.02.2017 |

Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.

Itse olen huomannut näiden kadonneen:

- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)

Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.

Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.

Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!

Kommentit (1507)

Vierailija
661/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgarian jogurtti hunaja.

Aina tiirailen jogurtti hyllyt josko sitä taas saisi... 

Vierailija
662/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totally Black jäätelö

Jambo suklaapatukka

Roope Ankan kolikot

Uncle Ben’s Oriental chili maustekastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope-Setä lehdet. Ei liian suuria eikä liian paksuja vaan juuri sopivia vessassa lukemiseksi.

Vierailija
664/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maraboun Pigall-suklaapatukka. Se oli niiiiiin hyvää! En ymmärrä miksi valmistus lopetettiin...

https://maxikarkki.fi/products/marabou-pigall-5-pack-5-x-40g

Täältä voit tilata niitä itsellesi! :)

Vierailija
665/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmannin Susette-jäätelö. Myytiin pyöreässä muovirasiassa, makuja oli ainakin lakritsi ja sitruuna. Sitruuna oli suosikkini, jäätelön seassa oli kovia sitruunakarkin palasia.

Muistijälki kymmenen vuoden takaa, olin jäänyt sinkuksi, oli kuuma kesä ja sunnuntaisin ostin aina krapulaherkuksi Susette-jäätelön.

Vierailija
666/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Bravo-jäätelö kasvisrasvaversiona joka oli halpaa ja hyvää!

-Marabou Nonstop-suklaalevy. Oli suklaan seassa semmoisia smarties-karkkeja.

-Viime kesänä oli myynnissä hyvää broilerimakkaraa, mutta eipä ollut tänä enää tänä kesänä!

Vierailija
667/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgarian jogurtti hunaja.

Aina tiirailen jogurtti hyllyt josko sitä taas saisi... 

Osta ämpäri sitä turkkilaista partamies-jogurttia ja laita sinne notkeaa akaasiahunajaa sekaan ennen tarjoilua. Miljoona kertaa parempaa kuin tuo bulgarian jogurtti jonka rakeinen rakenne näyttää lähinnä alapäähiivalta.....

Vierailija
668/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkunapekonia! Vai muistinko väärin ja tätä on ollut vain Jenkeissä ja Ruotsissa???

Vierailija
669/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin Korvapuusti jätski <3

Vierailija
670/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panthene shampoot ja hoitoaineet. En löydä enää mistään. Sopivat kuontalolleni vähintään yhtä hyvin kuin kalliit kampaamon tuotteet.

Vaikea kuvitella, että huonon myynnin takia olisi vedetty pois markkinoilta. Missäköhän syy?

Vierailija
671/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarre arkku pussin entinen sekoitu, joka oli vuosikausia, miks aina pitää hyvä muuttaa?

Lauantaipussin entiset sekoitukset. Aina vaa huonompaa suuntaa menee.

Jättilauantaipussit missä oli suklaapatukka ja Aku-pussit.

Rainbowin hotmix pussin entinen alkuperäinen sekoitus. Nykyinen on ihan huono ja maut ihan laimeita! Entisessä oli kunnon jytyä ja tulisuutta... Miks miks pitää muuttaa? Raivostuttaa. Täytyy laittaa palautetta.

Triojäätelö isossa pakkauksessaan ja sellainen toinenkin mut nimeä en muista..

Valio eila persikkarahkavaahto. Nykyää vaan mansikka ja hedelmävaahto.

Ville vallaton iso sekoitus, missä on makuina banaani, tuttifrutti, mansikka, suklaa ja vanilja.

Nalle puh-makaroneja.

1l kokoisia viilispurkkeja. Sellaisissa maitotetran näköisissä. Niitä oli vielä muutama vuosi sitten. Paljon kätevämpiä kuin yksittäiset viilipurkit. Ja paremman makuista.

Bravo Minttusuklaajäätelö ingman.

Dominojäätelö eli dominokeksin muotoinen jäätelö.

Grandimehut sokerilla. Stevian kans ei niin hyvää.

Keltainen trip-pillimehu mis on ananasta appelsiini ja jotai muuta, se keltainen purkki

Rainbow toffeesuklaapatukka! Paras patukka ikinä. En ymmärrä, miksi piti lopettaa sen valmistus.

Ässä mix choco. Tosi hyvää, sekin lopetettiin.

Tonnikalaa sataykastikkeessa, currykastikkeessa.

Lidlin nallesipsit! Parhaita sipsejä! Real snacksin sour cream ja onion ja barbequ sekä Estrellan juustonaksuja, missä näkyy juustonpaloja. Oli parhaita naksuja ikinä.

Vierailija
672/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauemmin kuin pari vuotta, mutta PIRKKA MISSÄ MUN ROMMISUKLAAKEKSIT!!

Vierailija
673/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka mansikajuustokakku jäätelo.

Muiden merkkien vastaavat liian makeita.

Vierailija
674/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Vanilla-rahka (ent. Fanny). Siis miksi sen piti poistua?? :( Rakastin sitä!

Vierailija
675/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leguana-lonkero oli tosi hyvää ja kesäistä, harmi että se lähti myynnistä.

Vierailija
676/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfortin vihreä huuhteluaine (ei creations).

Vierailija
677/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton Kingis-jäätelöpuikko, sokeriton valko-punainen jäätelö pyöreässä muovipurkissa, karppileipä, hunajalla makeutettu bulgarianjogurtti.

Vierailija
678/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.

Itse olen huomannut näiden kadonneen:

- itse lohkaistava Kunto-näkkäri

- Grand Dessert -pähkinävanukas

- HK:n filepekoni

- Finaxin kanelimysli

- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)

Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.

Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.

Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!

Minä kaipaan Vaasan maukas merkkistä näkkäriä, sellaista kokopaketin pituista jossa reunat vähän "kärähtäneet".  

Vierailija
679/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeutusaineella makeutettu Schweppes -tonic water.

Omo color nestemäinen pyykinpesuaine ennen hajumuutosta

MAC-mehujää

Oikeat merkkarit

Sitruuna bulgarianjogurtti

Vierailija
680/1507 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "saksalaistyylinen" Olvin tms. omenamehuvichy, oli tosi hyvää ja raikastavaa! Siinä oli hyvä se omenan maku, ei mitenkään laimea kuten voisin kuvitella että jos itse tekee sen sekotuksen vichyä+omenamehua.