Ovatko parisuhteesi alkaneet samalla tavalla kuin leffoissa ja sarjoissa?
Kommentit (36)
Vihreän timantin metsästys.
No ei ihan. Enemmänkin ne ovat alkaneet Rosa Meriläisen taannoin kuvailemalla tavalla eli yritetään tajuta suhteen aluksi, missä on herätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ne leffoissa ja sarjoissa alkavat?
Rikas pitkä komea mies hakee kotoa.
Koko lailla noin se tapahtui, tosin mies ei ollut eikä ole rikas. Enkä ole varma onko muiden silmissä komeakaan, mutta minulta siniset silmät ja taipuisat tummat hiukset ja koko muu olemus veivät heti ensinäkemältä jalat alta. Ja kotoa tuli tosiaan hakemaan.
No meillä ei kyllä mennyt niin kuin romanttisissa elokuvissa. Kun olin ensimmäistä kertaa opiskelijabileissä, tottakai minun piti muitten mukana kallistaa kuppia oikein reilusti. Loppuyöstä olinkin sitten semmoisessa tuiskeessa, että jalat eivät edes kantaneet kunnolla. Heti kun ystävilläni katse herpaantui, joku hiippari yritti raahata minua mukaansa. Onnekseni, ystäväni huomasivat mitä oli tapahtumassa ja pelastivat tilanteen. Tapahtuneen johdosta, ystäväni päättivät pestata tuntemansa miehen johon luottivat pitämään huolta minusta, ja toimimaan hiippari pelokkeena. Tämä minulle tuntematon herrasmies sitten päätyi pitämään minusta huolta koko yön. Olin aamulla aika nolona kun heräsin kyllä ystävieni vierestä, mutta tuntematon mies makuupussissa.
Onneksi olin kuitenkin onnistunut olemaan sen verran hehkeä räkäkännissä, että mies halusi viedä minut treffeille. Olemme asuneet nykyisin jo vuosia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lailla noin se tapahtui, tosin mies ei ollut eikä ole rikas. Enkä ole varma onko muiden silmissä komeakaan, mutta minulta siniset silmät ja taipuisat tummat hiukset ja koko muu olemus veivät heti ensinäkemältä jalat alta. Ja kotoa tuli tosiaan hakemaan.
Hakemaan millä verukkeella?
Minä bongasin laivaristeilyllä söpön nörttimiehen ja aivan liikaa juotuani viettelin sen sänkyyn. Muutaman päivän päästä törmäsin mieheen koulussa (aikuislukio) ja tajusin että olemme koulutovereita. Aluksi oli ihan helkkarin noloa, mutta lopulta oli ihan turhaa yrittää kieltää tunteitaan. Kesällä vietetään kymmenettä hääpäivää. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta.
Mulle tuli meidän tapaaminen mieleen Greyn anatomiasta kun Meredith ja Derek tapasivat baarissa ja päätyivät harrastamaan känniseksiä. 😃 Eli voin kyllä sanoa suhteeni alkaneen niinkuin televisiosarjassa. Tosin meidän suhde alkoi ennen kyseistä tv-sarjaa. 😉😆
Mun mies tuli meille kotiin näyttäytymään (viritti kämppäkaverin verkkokortin asetuksia), mutta olin itse silloin varattu eikä mies tehnyt kovin suurta vaikutusta. Myöhemmin näin häntä silloin tällöin ja katselin, että ei tuo hassummalta vaikuta, mutta minulla edelleen niitä poikakavereita tuli ja meni. Tästä jokunen vuosi eteenpäin juteltiin irkissä ja sovittiin, että hän voisi olla vappuheilani ja pitää kaikki muut elostelijat loitolla. Silloin olin vaihteeksi sinkku. Mies kolahtikin ihan kertaheitolla ja 8kk myöhemmin mentiin naimisiin. Vieläkin 17 vuoden avioliiton jälkeen ollaan yhdessä.
Kyllä. Prinssini saapui valkoisella hevosella luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet jonkun rannalla pelaamassa rantalenttistä ja ihailet hänen kehonsa liikkeitä..
Mitä leffoja sä oikein katselet...? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpalveluksesta oli kyse. Ystäväni halusi päästä eroon eräästä huonekalustaan ja minulla taas oli sille tarvetta, ja hän pyysi tämän miehen kuskiksi. Samalla hän vinkkasi meille, että meidän kannattaisi tutustua muutenkin. Niinpä soittelimme ja sovimme miehen kanssa huonekalun tuomisesta ja samalla jo ehdotin, että jos hänellä ei ole kiirettä niin lähtisikö hän kanssani kävelyttämään koiria ja sen jälkeen keittäisin meille teetä. Ei ollut kiirettä
Olin tulossa baarin vessasta ja matkalla ystävieni pöytään kun yhtäkkiä tuntematon mies nappasi lakin päästäni. (Kyllä, käytin baarissa hattua:D) Tiuskaisin antamaan lakin takaisin ja käytiin pientä sananvaihtoa siinä, eikä mies meinannut sitä antaa. Halusi sitten välttämättä tarjota juoman - kieltäydyin, mutta sanoin että tiskille voin tulla seuraksi ostamaan oluen. Tiskillä sitten juteltiin kunnes tuli valomerkki jolloin mies sanoi "eti mut jostain" ja katosi yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin.
Noh, löysin narikan luota ystäväni ja mentiin siitä yhtä matkaa meille ja kerroin tästä baarissa tapaamastani tyypistä. Tähän ystäväni totesi että joku sen näköinen mies tosiaan oli käynyt ojentamassa hänelle numeronsa ja pyytänyt antamaan sen minulle. Noh, laitoin tyypille viestiä mistä seurasi seuraavalla viikolla maagiset treffit ja muutaman vuoden kestänyt myrskyisä, intohimoinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpalveluksesta oli kyse. Ystäväni halusi päästä eroon eräästä huonekalustaan ja minulla taas oli sille tarvetta, ja hän pyysi tämän miehen kuskiksi. Samalla hän vinkkasi meille, että meidän kannattaisi tutustua muutenkin. Niinpä soittelimme ja sovimme miehen kanssa huonekalun tuomisesta ja samalla jo ehdotin, että jos hänellä ei ole kiirettä niin lähtisikö hän kanssani kävelyttämään koiria ja sen jälkeen keittäisin meille teetä. Ei ollut kiirettä
Jatkan vielä, että minusta ihmisten pitäisi harrastaa enemmänkin tätä "ystävien parittamista toisilleen". Jos suostut tapaamaan ihmisen, jota ystäväsi suosittelee, niin on paljon suurempi todennäköisyys onnistua kuin esimerkiksi netin kautta. Ja välttyy kokonaan sellaisilta kysymyksiltä että onkohan toinen sittenkin varattu tms. Harmi vaan, että omaan ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu paljon enemmän sinkkunaisia kuin samanikäisiä sinkkumiehiä.
Olen tämän tänne joskus jo kirjoittanutkin, mut ei kait kertaus pahaa tee. Ja kai tälläinenkin elokuva on tehty. SIIRAPPIVAROITUS: Tapasimme siis ystäväni järjestämissä bileissä joihin tuo kundi saapui poikkeuksellisesti yksin, tunsin kundin nimeltä ja maineelta entuudestaan ja tiesin hänen vaihtavan naisia kuin sukkia, mut sehän ei mua estänyt nauttimasta seurastaan. Kundi jämähti jo alkuillasta viereeni ja täydellisenä herrasmiehenä sai mutkin lämpeemään ja päädyttiin sit yöksi mun kämpille ja mielessä (kundin maineen takia) oli vain hetken hurma ja hauskanpito. Aamulla sain vielä ihanan uusinnan ja aamiaisen jälkeen odottelin kundin häipyvän saatuaan haluamansa. Näin ei kuitenkaan käynyt ja päädyimme sohvalleni sylikkäin ja totesin et sehän tuntui ihan mielettömän ihanalta. Päivä eteni eikä vieläkään mitään merkkejä poislähdöstä ja lopulta yö venyikin koko viikonlopuksi ja vielä sunnuntainakin kundi oli haluton lähtemän ja myönnettävä on etten minäkään enää halunnut hänen lähtevän. Maanantai menikin viestejä vaihdellessa ja kauhukseni tajusin ihastuneeni korviani myöten pahimpaan mahdolliseen playeriin.
Kirosin typeryyttäni ja tulevia sydänsuruja, mut tiesin myös et oli myöhäistä enää perääntyä. Olin maistanut jotain ihanaa ja halusin sitä lisää, maksoi mitä maksoi. Illalla kundi sit olikin oveni takana ja suureksi yllätyksekseni luokseni saapui itsevarman playerin sijaan hyvin erilainen ja hämmentynyt kundi joka sulatti sydämeni lopullisesti. Ilta meni jutellessa ja kellon ollessa jo lähes puolen yön, kundi kysyi ujosti saisiko nukkua vieressäni. Hyvä seksi sai sinä yönä täysin uuden merkityksen, sellaista tunnetta ja hellyyttä en ollut tiennyt olevan olemassakaan. Tuosta on nyt kohta kolme vuotta ja toistaiseksi sydänsuruilta on vältytty.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta mut on jätetty post it -lapulla niin kuin Sinkkuelämän Carrie.
Muhun uhrattiin sentään tekstiviesti.
Minun tarinani on suoraan teinielokuvista. Eli tapasin poikaystäväni tarhassa ollessani 3v. Tarina kertoo että leikimme aina yhdessä ja tappelimme samasta ämpäristä. Ystävyyden siemen oli kuitenkin kylvetty ja olimme toistemme parhaat ystävät läpi teinihelvetin ja vuorotellen itkimme sydänsurut toisen olkaa vasten. Kaikki olivat sitä mieltä että meistä tulee pari joskus ja nauraa rätkätimme moiselle typeryydelle. No way, mitään sellaista ei välillämme ollut. Lukion jälkeen tiemme erosivat hänen lähdettyä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, yhteydenpidot vähenivät hiljalleen kun kumpikin löysi kumppanin jonka piti olla se oikea. Näin meni näkemättä toisiamme muutamia vuosia kunnes pidin synttäribileet kotonani. Vanha ystäväni oli käymässä kotonaan ja ilmestyi bileisiin suureksi ilokseni. Suuret rakkaudet olivat kummallakin jo historiaa ja viihdyimmekin illan toistemme seurassa. Väki väheni ja lopulta olimme kahden, siinä paikkoja siivotessa katselin kundia ja tunsin omituisia fiiliksiä tätä kohtaan, luulin sitä ensin ikäväksi, mut tajusin pian et tunne oli jotain muuta. Mähän ajattelin kundia tavalla jolla ei ajatella ystävää vaan ihastusta. Kundi jäi sit luokseni yöksi ja tietenkin nukuimme yhdessä, niinkuin kymmeniä kertoja aiemminkin. Tällä kertaa erona oli et olin kiihottunut katsellessani kundin riisumista ja tämän napattua mut kainaloonsa mitään ajattelematta suutelin häntä. Kundi jähmettyi hetkeksi ja niin tein minäkin kun tajusin mitä olin tehnyt. En ehtinyt selittää mitään kun tunsin taas huulet huulillani, siitä suudelmasta ei meinannut sit tulla loppua ja pian tunsin käsien vaeltelevan vartalollani. Jälkeenpäin makoillessani kundin kainalossa tajusin että tässähän mun kuuluukin olla. Seuraava päivä menikin peratessa tapahtunutta ja kundi myönsi ihastuneensa muhun jo teinivuosina mut historiamme takia ei tuonut tunteitaan julki. Siitä se hiljaksiin lähti etenemään ja muutaman viikon kuluttua esittelin hänet kotonani poikaystäväksekseni ja myönsin äitini olleen aikoinaan oikeassa. Nyt olemme olleet 14vuotta naimisissa ja lapsiakin on kaksi.
Minut haettiin näin. Mies ei nyt ole varsinaisesti rikas, mutta hyvin toimeentuleva. Ja pitkä ja komea on. Ja kotoa haki, kun tuli työkeikalle.
Minä olin silloin 44 v ja mies oli 45 v. Nyt naimisissa.