Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhekahvilassa KAIKKIEN muiden 2- ja 0-vuotiaiden lasten äitien esikoisella oli hoitopaikka!

Vierailija
12.02.2017 |

Meillä ei! Ja esim. Joukolatar-blogista olen ymmärtänyt, että heillä myös esikoinen käy hoidossa.

Tuli niin paska ja huijattu fiilis. Että minä, joka olen käytännössä yh, pyöritän yksin tätä kotirumbaa: hoidsn lapset (erinomaisesti), pyykkään, siivoan, kokkaan ja vieläpä iltaisin OPISKELEN toista tutkintoa. Miksi minulle ei ole neuvolassa tai missään vihjattu, että voisi olla ihan OK laittaa esikoinen hoitoon päivisin?

Toisaalta olen pitänyt kunnia-asiana hoitaa molempia kotona, koska onhan esikoinen vielä niin pieni ja tarvitsee kotia sekä äitiin luomansa kiintymyssuhteen vaalimista. Lisäksi luulin, että kotona olevien vanhempien lapsilta oli pääsy evätty päivähoitoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä viedä lapsi hoitoon jos itse on kotona. Lapsiraukat, ylisuuret meluisat ryhmät siellä pv kodissa. Aikuisen paras, ei lapsen. Onko Suomella varaa tällaiseen hulluuteen? Ei ole.

Vierailija
2/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ja huijattu olo? Että sinulle pitää neuvolasta kertoa, miten hoidat omat lapsesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleistä. Työskentelin päiväkodissa ja eräs lapsi surullisena itki äidin perään ja halusi kotiin. Silloin hieman yksinkertaisena vastasin lapselle että ethän sinä voi yksin kotiin mennä, eihän siellä ole ketään ja täällä päiväkodissahan sinulla on kavereitakin. Lapsi vastasi että äiti on kotona vauvan kanssa ja hän joutuu olemaan täällä. Tuli vähän surullinen olo lapsen puolesta. Jotkut vanhemmat hakivat myös lapsensa eri aikoihin päiväkodista jos oli useampi lapsi, se helpompi ja hiljaisempi lapsi ensin ja muutaman tunnin kuluttua haettiin muut.

Vierailija
4/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä olet täydellinen ja lapsesi etusijalle laittava suoerhypermegaäiti ja ne kaikki muut on paskoja.

Vierailija
5/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mäki oon yks niistä paskoista äideistä joka on hoitanut rakkaansa kotona.

Vierailija
6/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki kuin yhden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi