Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistipä silmään uimahallissa lasten uimavaatteet, eivätkö vanhemmat välitä vai mikä on?

Kyllä minä niin...
12.02.2017 |

Ensinnäkin päiväkoti-ikäisten bikinit. Bikinit ovat minun mielestäni aikuisille tai varhais-aikuisille. Ei leikki-ikäiselle mukulalle. Kaikki eivät ole päästään terveitä, onko pakko ruokkia niiden sairaden yksilöiden unelmia lapsimorsiammista tai sulhasista?
Toiseksi huomattavan monen mukulan uikkareista näkyi peffa lävitse ja kunnolla. Kannataa nyt oikeasti panostaa laatu-uikkareihin jos käyttää lasta uimassa useammin kuin kerran vuodessa. Laadukaat uikkarit eivät mene kloorivedessä puhki muutaman kerran jälkeen. Uikkarit evät ole myöskään ikuiset, niitä ei kannata siirtää seuraavalle veljeltä toiselle tarkistamatta ensin onko housut jo päivänpaistamat ja hajoamispisteessä.

Lisäksi kannataa miettiä uima-asun väritystä. Valkoiset ja vaalean väriset puvut näyttää lävise helpommin kastuneena kuin tummat värit.

... Sitten voitas puhua aikuisista.... heille ilselleen nämä asiat eivät myöskään onnistu. Kun hallissa harvemmin saa yksinään olla ja katse välillä osuu näihin ihmisiin, jotka eivät vaan välitä tai tajua, että karvainen römpsä tai peffa ei ole muuta kuin irvokas näky kuluneiden uimavaatteiden lävitse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen uimahalliin uimaan, en katselamaan muita ihmisiä, iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Bikineistä lapsilla olen kanssasi samaa mieltä, mutta kenenkään karvat eivät minua häiritse, kun en heitä katsele.

Kokeile, saatat saavuttaa mielenrauhan.

Vierailija
2/3 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti uimahallissa olisi parempi olla alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei ole suotu itsekritiikkiä eikä järkeä todellakaan noissa asioissa. Eivät älyä edes hävetä. Meillä on ollut kokouikkari tytöllä ja joskus peittävä yläosa ja housut kaksiosaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän