Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nuorta, eka iktyologikäynti

Vierailija
12.02.2017 |

Oon siis parikymppinen, ja jo jonkun aikaa kärsinyt emättimen kalanhajusta. Musta tuntuu, että mulla on hiiva tai emätintulehdus tmv, kalanhajuista vuotoa ja emätintä kirvelee ja särkee. Sukupuolitautitestitikin haluaisin ottaa, mutta onnistuuko se iktyolla? Jotenkin tuntuu isolta kynnykseltä mennä vaikka omaan terveyskeskukseen vaan otattamaan sp tauti testit, suostuuko ne siellä edes kaikkia testejä "varmuuden vuoksi" ottamaan? Ja käykö ihmiset yleensä tkssa, yksityisellä vai iktyolla ne testit ottamassa?

Ja ottaako iktyo jotain testejä ja voi määrätä lääkkeen vaikka siihen hiivaan, vai onko se lääkärin hommia?

Että saanko mä varmasti apua sieltä iktyolta, vai katsooko se vaan että kaikki näyttää ulkoisesti olevan ok ja sit pitää kuitenkin mennä lääkärille niiden tulehduksien takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitokseen ja kertomaan tästä huolesta. Minä kävin heillä iktyologin tutkimuksissa ja emättimen kalanhaju selvisi jo ensimmäisellä käynnillä, kun kävi ilmi, että olin epähuomiossa laittanut kolme silakkaa emättimeen, jotka mätänivät siellä ja aiheuttivat ikävää hajua. Silakat poistettiin ja emättimen haju on palautunut normaaliksi.

Vierailija
2/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmasti bakteerivaginoosi = haisee kalalle. Tarvii käynnin gynelle jolta saat reseptin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä syväläisiä...

Vierailija
4/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten kukaan viitsii kirjoitella tällaisia trollausviestejä. Aloituksessa ei ole edes mitään hauskaa, se on vain tylsä ja typerä.

Vierailija
5/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt joka päivä suihkussa ja peset myös toosasi. Jokaisen kusen jälkeen huuhtelet käsisuihkulla. Et paneskele ympäriinsä, sillä jokaisesta uudesta jää oma bakteerikanta toosaasi.

Ei ihme, että värkki haisee

Vierailija
6/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä syväläisiä...

?? Syöpäläisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän