Suomessa ei ole rohkeita ja rehtejä poliitikoita
Suomesta puuttuvat rohkeat ja pää(selkä) suorana seisovat ammattipoliitikot. Kaikki ovat korruptoineita suuntaan tai toiseen ja miettivät vain uudelleeen valintaansa. Siitä seuraa ei mitään viitis tehdä -politiikkaa.
Jos Kansa saisi Trumpit, alkaisi tapahtumaan - eikä raha olisi kääntämässä poliiitkon päätä - kun uudelleen valinta tai mammona ei olisi se juttu, vaan OIKEIN tekeminen KANSAN hyväksi - EI pienen ELIITIN etuja ajatellen. On pelkkiä poliittisia broilereita käyttäessään politiikkaa oman uransa ja kukkaronsa edistämiseen - sekä tietenkin näitä vasemmistopellejä, joille poliittinen korrektius on kaiken öö ja åå... ilman asiasisältöä ja sen kummempaa pohdiskelua syy seuraussuhteista eteenpäin.
Trump puree siksi, koska on huutavan ääni erämaassa - niin paradoksaalista kuin se onkin - hänen taustallaan. Ehkä tarvitaan tällainen ''paavali'', joka tulee miljardööri maailmasta, eikä ole mammonan perään -- vaan kykenee näkemään suunnan, mitä kohti lännen tulee kulkea, mikäli mielii pitää kristillisistä arvoistaan kiinni - vapaudesta - josta kovin nämä kulttuurimarxistitkin nauttivat - mutta islam veisi heidän koko omaisuuden - ja jopa elämän.
Kommentit (5)
kaikki ovat myyneet periaatteensa joo tai lähteneet vähin äänin muihin hommiin tai prysseliin kultarahojen äärelle ko myivät suomen muutamista hopearahoista.. tarvihe nimiä edes mainita
Ei. Suomalaiset politiikot ovat hyviä maapallossa. Yhteiskunnan rakenteesta en puhu mutta ip:ni voit hakkeroida ja stalkata vaikka kamerastani minua mutta se on ehdottomasti vasten minun tahtoani sekä se on ihmisoikeus rikkomus josta pitäisi viedä vankilaan. Suomalainen politiikko on hyvä niin kauan kunnes mustikat pysyvät mustikoina ja sienet sieninä. Minun puolestani mustikoiden kauneuden innoittamasta mielikuvituksen plasma voimasta irtoava vihainen negatiivinen voima voidaan kohdistaa mustikoiden pilaajiin ja sienien rihmaston vääränlaiset levittäjät voisivat mennä meksikoon hautausmaalle.
Kyllähän niitä on mutta pian ne pyritään savustamaan ulos virastaan.
On niitä joskus ollut mutta niitä ei ole valittu uudestaan.
Trump Trump Trump!!!