Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vaimo veti kilarit eilen illalla

Vierailija
12.02.2017 |

Kaveri kutsuit minut ja muutaman muun kaverin saunomaan. Meitä oli siis pari miestä ja muutama nainen. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Kaverini vaimo tuli heidän taaperon kanssa kotiin juuri kun olimme saunomassa ulkosaunassa. Vaimo oli löytänyt harmittoman källin minkä yksi kavereistamme teki. Kaveri siis joi tämän siiderin ja laittoi mehua tilalle. Tää vaimo ryntäsi ulkosaunalle, luuli kai että siellä oli vain miehensä saunomassa koska ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun näki että meitä oli saunalla muitakin :D Siitähän se vasta hermostui ja mies parka oli aivan nolona. Jaksoi yhdestä siideristäkin kälättää siinä saunan ovella.

Pakko meidän oli saunan jälkeen lähteä jo kotiin. Ei sitä draamaa voinut jäädä katsomaan. Hävetti kaverin puolesta kun vaimonsa laittoi oikein shown pystyyn.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningasprovo, kaikki ainekset hienosti tiivistetty. 5/5 <3

Vierailija
42/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehelle, että jättää sen sikaemakon.

...ja pikkuporsaan (taaperon)?

Siis mies järjesti sikasaunabileet kun luuli, ettei vaimo saa tietää? Jos liitto on noissa kantimissa, toivottavasti edes vaimo ymmärtää kaikkien parhaan ja kerää lapsensa ja jättää miehen aikuistumaan ihan rauhassa.

Sikasaunabileet? Oikeasti?

Kommentti noudattaa teemaa,  alkaen "sikaemakko"-kommentista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä aika ikävä ja mauton källi tuo oli. Mietipä itsekin, koko päivä taaperon kanssa kahden (vaikka kuinka ihana se oma lapsi onkaan, se on raskasta), kun tulet kotiin, jossa tahtoisit levätä (ehkä mies olisi hetken taaperon kanssa), siellä onkin täystuho ja "hauskoja" källejä tehty pienissä sievissä...

Kyllä tässä kohtaa miehen tulisi olla nolona. Itse teidät kutsui (vai kutsuiko? tulitteko kuitenkin kutsumatta...) ja ei osannut pitää teitä kurissa.

Tsemppiä vaimon suuntaan. Olisin minäkin harmistunut ja ojentanut miestä (tosin jälkikäteen, kiltti kun olen).

Vierailija
44/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko se pullo ainoa? Vaikka miten pieni, niin jos vaimo oli sen itselleen varannut saunajuomaksi juuri sille illalle, niin mikä oikeus jollain vieraalla on se varastaa ja vielä tehdä typerä källi? Todella epäkohteliasta ja lapsellisen typerää touhua.

Muistan kun lapsi oli pieni, niin minulle oli suuri rentoutus esim pästä saunaan ja juoda se yksi siideri siellä tai sen jälkeen kaiken päivän uurastuksen ja lapsenhoidon jälkeen kun lapsi oli nukkumassa.  Nautin siitä.  Voin aivan hyvin ymmärtä vaimo suuttumuksen.

Vierailija
45/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin epäillä jo pahaenteisyyttä tarinaan siinä vaiheessa, kun ap ilmoitti olevansa otsikon miehen naiskaveri. Olet tainnut jäädä lehdellä soittelemaan kyseisen källikohteen suhteen?

En ole mitenkään kiinnostunut kaverimiehestä. En myöskään ollut se joka joi kaverin vaimon siiderin. Idea oli minun mutta ehdotin sitä ihan läpällä. Ehdotettiin kaverin vaimolle, että ottaisi meiltä oluen tilalle, mutta se ei neidille kelvannut.

No ei varmasti kelpaa olut jos on tarkoitus juoda siideriä. Kaikilla kun ei ole sama maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan