Kaverin vaimo veti kilarit eilen illalla
Kaveri kutsuit minut ja muutaman muun kaverin saunomaan. Meitä oli siis pari miestä ja muutama nainen. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Kaverini vaimo tuli heidän taaperon kanssa kotiin juuri kun olimme saunomassa ulkosaunassa. Vaimo oli löytänyt harmittoman källin minkä yksi kavereistamme teki. Kaveri siis joi tämän siiderin ja laittoi mehua tilalle. Tää vaimo ryntäsi ulkosaunalle, luuli kai että siellä oli vain miehensä saunomassa koska ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun näki että meitä oli saunalla muitakin :D Siitähän se vasta hermostui ja mies parka oli aivan nolona. Jaksoi yhdestä siideristäkin kälättää siinä saunan ovella.
Pakko meidän oli saunan jälkeen lähteä jo kotiin. Ei sitä draamaa voinut jäädä katsomaan. Hävetti kaverin puolesta kun vaimonsa laittoi oikein shown pystyyn.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ehkä harmittais jos saunassa olis ollut mukavia tyyppejä miehen seurana, ja olisin saanut uuden siiderin. Jos saunasta löytyy sun kaltainen, ärsyttävä teinipillu, niin en ihmettele että kilahti.
Heh, en ole enää mikään teini. Kolmenkympin molemmin puolin ollaan kaikki.
Edellinen kommentoija viittasi varmaankin henkiseen puoleen, fyysinen ikä on eri asia.
Kunnon WT bileet, ihmekään kun vaimolla palaa käpy.
Menkää vaan uudestaan saunomaan kunhan ilmoitatte etukäteen. Seuraavan kerran sieltä pullosta voi löytyä sitä samaa mitä sen "hyvän jätkän" pää on jo valmiiksi täysi.
Mies olisi todennäköisesti itsekin ilahtunut löytäessään vaimonsa saunasta miesystävien keralla ja omat kaljat juotuna 🙄
Tullessaan kotiin esim. mummolareissulta lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ehkä harmittais jos saunassa olis ollut mukavia tyyppejä miehen seurana, ja olisin saanut uuden siiderin. Jos saunasta löytyy sun kaltainen, ärsyttävä teinipillu, niin en ihmettele että kilahti.
Heh, en ole enää mikään teini. Kolmenkympin molemmin puolin ollaan kaikki.
Heh, sen pahempi sitten. Ei toivoakaan aikuistumisesta jos sitä ei vielä ole tapahtunut. Kaikkein noloimpia ovat juuri tuollaiset ikiteinit.
N28 kirjoitti:
Aijjaa, no vähällä draamalla pääsitte. Mä olisin vaimona vienyt vieraiden vaatteet ja tunkenut naapurin roskikseen.
Pieni källi nääs, ei saa suuttua. Ja alastomuushan nyt on täysin luonnollista, joten ei muutakuin koipea toisen eteen ja kotio.
Saman olisin tehnyt minäkin ja tietenkin napsinut saunalta kaikki omat tekstiilini pois ja pessyt ne 90 asteen pyykissä ettei niihin jää mitään sukupuolitauteja sinun hanuristasi.
Ap:n kaltaiset naikkoset tiedetään.
Voin kertoa että se alastomuus muuten alkaa vaivaamaan ihan kaikkia - paitsi miehen kavereita - kun vaimo riisuu ja päättää liittyä seuraan. Kyllä on naisilla naamat väärinpäin kun vaimo onkin timmissä kunnossa ja oma ukko on ihan mörtsinä kun kaverit saa maistiaisia.....
Ei oo muuten toiste ollut vieraita naisia enää meidän saunaan tunkemassa. ;)
Öh... minusta ap on oikeassa, vaimon spektakkeli oli nolo. Juu, saahan sitä aikuinen ihminen vähän harmistua, mutta että alkaa miehelleen miehen kaverien läsnäollessa raivota tuollaisesta ei ole aikuisen ihmisen hommaa.
Ja haloo, ei voi olla noin alkoholinkipeä, että yksi sidukka aiheuttaa tuollaista. Minä olisin korkeintaan juonut mieheltä vastikkeeksi oluen tai käynyt sanomassa miehelle, että tulee vahtimaan lasta, kun käyn hakemaan huoltsikalta lisää siideriä.
Mahtavia vieraita, käytöstavat kunnossa. Menette toisen kotiin ja käyttäydytte noin, kunnon juntteja!
Täältäkin sympatiat vaimolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehelle, että jättää sen sikaemakon.
...ja pikkuporsaan (taaperon)?
Siis mies järjesti sikasaunabileet kun luuli, ettei vaimo saa tietää? Jos liitto on noissa kantimissa, toivottavasti edes vaimo ymmärtää kaikkien parhaan ja kerää lapsensa ja jättää miehen aikuistumaan ihan rauhassa.
Sikasaunabileet? Oikeasti?
Kiva homma, kaveri kutsui teidät kotiinsa saunailtaan ja te tahallaan pilasitte tuon illan ja aiheutitte epäsopua isäntäparin välille. Ette ilmeisesti kauheasti arvosta tuota kaverianne, eikä ole paljoa väliksi vaikkei kutsuja enää tulekaan?
Itseäni vituttaisi jo pelkästään se asia, että kumppani olisi minulta kysymättä kutsunut lauantai-illaksi jonkun kännisen joukon remuamaan ja saunomaan kotiini, kun itse haluan viettää rauhallisen vapaapäivän illan ja sitten kotiin tullessa paljastuukin tuo känniremmi. Sitten vielä joku vieraista on kajonnut minun tavaroihini (onko c-hepatiittia tai muuta virusta suussaan sen kitannut menemään?) ja varastanut sen saunajuoman, jonka olen viikolla ostanut juuri tätä lauantai-iltaa varten.
Kyllä tulisi vieraille äkkilähtö, lievää väkivaltaa käyttäen, jos ei muuten liikettä tulisi.
Aloin epäillä jo pahaenteisyyttä tarinaan siinä vaiheessa, kun ap ilmoitti olevansa otsikon miehen naiskaveri. Olet tainnut jäädä lehdellä soittelemaan kyseisen källikohteen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Aloin epäillä jo pahaenteisyyttä tarinaan siinä vaiheessa, kun ap ilmoitti olevansa otsikon miehen naiskaveri. Olet tainnut jäädä lehdellä soittelemaan kyseisen källikohteen suhteen?
En ole mitenkään kiinnostunut kaverimiehestä. En myöskään ollut se joka joi kaverin vaimon siiderin. Idea oli minun mutta ehdotin sitä ihan läpällä. Ehdotettiin kaverin vaimolle, että ottaisi meiltä oluen tilalle, mutta se ei neidille kelvannut.
Hän on rouva, ei neiti. Itsehän en huolisi siideriä olueni tilalle. Etkö oikeasti tajua olevasi tarinan pahis? Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään kiinnostunut kaverimiehestä. En myöskään ollut se joka joi kaverin vaimon siiderin. Idea oli minun mutta ehdotin sitä ihan läpällä. Ehdotettiin kaverin vaimolle, että ottaisi meiltä oluen tilalle, mutta se ei neidille kelvannut.
Myös talon neiti ehdotti sinulle ja varasystävällesi poistumista kodistaan, mutta nähtävästi se ei teille neitokaisille kelvannut, kun piti tulla ihan tänne asti mankumaan.
yök nään sieluni silmin tämän tilanteen. Ei mitään hauskaa - junttiartisti toimintaa. Käy vaimo sääliksi.
Just. Ihme neiti se vaimo kun ei kalja kelpaa. Tempasitko sitten reteesti reisitaskuhousut jalkaan ja kuivasit kouvolatukan sormilla? Flanellipaidan taskuun nortit ja turvakengillä löntystit taksille jota ajoi tarkkiksen Jape?
Ku hyviä jätkiähän tässä ollaan 😉
Ei hitto mä tunnen yhden naisen joka muistuttaa noiden sun viestien perusteella sua... Aivan törkeen raskas ja ärsyttävä tapaus!