Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin vaimo veti kilarit eilen illalla

Vierailija
12.02.2017 |

Kaveri kutsuit minut ja muutaman muun kaverin saunomaan. Meitä oli siis pari miestä ja muutama nainen. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Kaverini vaimo tuli heidän taaperon kanssa kotiin juuri kun olimme saunomassa ulkosaunassa. Vaimo oli löytänyt harmittoman källin minkä yksi kavereistamme teki. Kaveri siis joi tämän siiderin ja laittoi mehua tilalle. Tää vaimo ryntäsi ulkosaunalle, luuli kai että siellä oli vain miehensä saunomassa koska ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun näki että meitä oli saunalla muitakin :D Siitähän se vasta hermostui ja mies parka oli aivan nolona. Jaksoi yhdestä siideristäkin kälättää siinä saunan ovella.

Pakko meidän oli saunan jälkeen lähteä jo kotiin. Ei sitä draamaa voinut jäädä katsomaan. Hävetti kaverin puolesta kun vaimonsa laittoi oikein shown pystyyn.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kutsuit minut ja muutaman muun kaverin saunomaan. Meitä oli siis pari miestä ja muutama nainen. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Kaverini vaimo tuli heidän taaperon kanssa kotiin juuri kun olimme saunomassa ulkosaunassa. Vaimo oli löytänyt harmittoman källin minkä yksi kavereistamme teki. Kaveri siis joi tämän siiderin ja laittoi mehua tilalle. Tää vaimo ryntäsi ulkosaunalle, luuli kai että siellä oli vain miehensä saunomassa koska ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun näki että meitä oli saunalla muitakin :D Siitähän se vasta hermostui ja mies parka oli aivan nolona. Jaksoi yhdestä siideristäkin kälättää siinä saunan ovella.

Pakko meidän oli saunan jälkeen lähteä jo kotiin. Ei sitä draamaa voinut jäädä katsomaan. Hävetti kaverin puolesta kun vaimonsa laittoi oikein shown pystyyn.

Kaikki sympatia vaimon puolelle.

Vierailija
2/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas kohteliaita vieraita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein. Te sanotte sekasaunassa ja juotte vaimon siiderin ja kaadatte mehua tilalle? Juu, ymmärrän hyvin että vaimoa suututtaa.

Vierailija
4/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein. Te sanotte sekasaunassa ja juotte vaimon siiderin ja kaadatte mehua tilalle? Juu, ymmärrän hyvin että vaimoa suututtaa.

Pieni siideripullo, eli ei niin kovin suuri menetys. Sekasaunassa saunottiin kun ihan aikuisiahan tässä ollaan. Ollaan varmasti kaikki nähty alastomia ihmisiä ennenkin.

Vierailija
5/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se kuuluisa "hyvä jätkä"-nainen joka ei jaksa naisten draamaa. Ja sitten hän itse tekee kiusaa ihmiselle ja nauraa kun tämä suuttuu. Draamaa ei olisi ollut ellei ap kavereineen olisi sitä järjestänyt. 

Vierailija
6/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kukahan sen shown siis laittoi pystyyn?

Sympatiat täysin tuon vaimon (ja vähän miehenkin) puolella. Miehellä on idioottikaverit, jotka tekee vaimolle kiusaa ja sitten kaverit porukalla naureskelevat kiusanteon kohteelle, vielä ollessaan vieraana pariskunnan kotona. Mieskin on puun ja kuoren välissä, koska ei halua loukata kavereita eikä vaimoaan. Paskoja kavereita olette, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
7/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se pullo ainoa? Vaikka miten pieni, niin jos vaimo oli sen itselleen varannut saunajuomaksi juuri sille illalle, niin mikä oikeus jollain vieraalla on se varastaa ja vielä tehdä typerä källi? Todella epäkohteliasta ja lapsellisen typerää touhua.

Vierailija
8/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni siideripullo, eli ei niin kovin suuri menetys. Sekasaunassa saunottiin kun ihan aikuisiahan tässä ollaan. Ollaan varmasti kaikki nähty alastomia ihmisiä ennenkin.

Eipä sitten ollut suuri menetys mikään pieni saunaillan päättyminenkään. Vai aioitko jakaa toosaa kaikille ja harmitti kun et sen vaimon kilahtamisen vuoksi voinut

Vierailija
9/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kilahtaisin, jos mieheni minulta kysymättä kutsuu sekasaunaan ja juopottelemaan kavereitaan. Etenkin jos ne kaverit on noin lapsellisia.

Vierailija
10/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ehkä harmittais jos saunassa olis ollut mukavia tyyppejä miehen seurana, ja olisin saanut uuden siiderin. Jos saunasta löytyy sun kaltainen, ärsyttävä teinipillu, niin en ihmettele että kilahti.

Vierailija
11/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa, no vähällä draamalla pääsitte. Mä olisin vaimona vienyt vieraiden vaatteet ja tunkenut naapurin roskikseen. 

Pieni källi nääs, ei saa suuttua. Ja alastomuushan nyt on täysin luonnollista, joten ei muutakuin koipea toisen eteen ja kotio. 

Vierailija
12/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oman miehen kaverit ovat tulleet meille saunomaan, niin kaverit ovat tuoneet tuomisia minulle: erikoissiideriä maisteltavaksi, itsepoimittuja sieniä, suklaata yms. Te sen sijaan tuhoatte emännän omaisuutta. Pienen lapsen perheessä ei ole nin kovin helppoa lähteä ostamaan sitä uutta siideriä lähikaupastakaan.

Källi olisi voinut olla hauska juttu, jos teillä olisi ollut sen sijaan uutta siideriä tilalle. Källit eivät ole källejä, jos niillä vain pahoitetaan toisen mieli.

Vierailija
13/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ehkä harmittais jos saunassa olis ollut mukavia tyyppejä miehen seurana, ja olisin saanut uuden siiderin. Jos saunasta löytyy sun kaltainen, ärsyttävä teinipillu, niin en ihmettele että kilahti.

Heh, en ole enää mikään teini. Kolmenkympin molemmin puolin ollaan kaikki.

Vierailija
14/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis, kyllä on miehessäkin vikaa. vaimo on siis ollut lauantai päivän jossain taaperon kanssa. Kun olisi hänen vuoronsa levätä, niin mies onkin häneltä kysymättä kutsunut vieraita, ja mies ei tietenkään ota silloin vastuuta taaperosta. Lisäksi vaimon ainoa siideri lauantai-illaksi on tuhottu, todennäköisesti on sitten ollut muutakin sotkua...

Vierailija
15/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille miehelle, että jättää sen sikaemakon.

...ja pikkuporsaan (taaperon)?

Siis mies järjesti sikasaunabileet kun luuli, ettei vaimo saa tietää? Jos liitto on noissa kantimissa, toivottavasti edes vaimo ymmärtää kaikkien parhaan ja kerää lapsensa ja jättää miehen aikuistumaan ihan rauhassa.

Vierailija
16/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ja kehuskelee omalla/muiden paskalla käytöksellä . Vaikutat halvalta ihmiseltä kaikin tavoin.

Vierailija
17/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylistäsi ja ajatusmaailmastasi voi päätellä että olet jämähtänyt teinin tasolle. Juuri sellainen mauton, pikkuisen yksinkertainen ja tyhmä white trash-juntti. Olisi itseäni ärsyttänyt myös jos olisin sun kaltaisen akan löytänyt omasta saunastani.

Vierailija
18/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä uskoisi.

Vierailija
19/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suuttuisin jo pelkästään siitä, että meillä kotona on ihmisiä mun tietämättä. Mulle hankittais uusi siideri tilalle asap tai gtfo. T. Ikäisenne vaimo

Vierailija
20/45 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tarina!