Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aseksuaali haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.02.2017 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haaveilen sellaisista miehistä, että en tule kuuna päivänä saamaan niitä. Pitäisi keskittyä opintoihin ja kilpailemiseen, mutta haluaisin kuitenkin jonkun jonka kanssa voisi ns. jakaa elämän. Lähdetkö ap treffeille? ;) Olen kiva, etkä menettäisi mitään.

Vierailija
22/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet harrastanut seksiä ja monenko eri ihmisen kanssa?

Entä montako kertaa olet suudellut ja monenko eri ihmisen kanssa?

Mitä sukupuolta he olivat?

Miten päädyit noihin tilanteisiin?

Montako kertaa olet harrastanut seksiä ja monenko eri ihmisen kanssa?- 10 kertaa 6 eri ihmisen kanssa.

Entä montako kertaa olet suudellut ja monenko eri ihmisen kanssa?- 13 kertaa ja 7 eri ihmisen kanssa

Mitä sukupuolta he olivat? - Naisia kaikki

Miten päädyit noihin tilanteisiin? - Yöelämässä, yhteisten kaverien kautta, kotibileissä ja viimeksi tän vuoden tammikuussa kun olin lomilla armeijasta, olin eräässä yökerhossa parin kaverin kanssa, niin sieltä tarttui mukaan pari daamia.

ap

Jos olet suudellut vain 13 kertaa, päättelen että sinulla on ollut vain irtosuhteita. Voi olla, että ne eivät sovi sinulle ja olet saanut yksipuolisen kuvan seksuaalisuudesta.

Joo kyllä irtosuhteita ja yhden illan juttuja. 20 vuotiaana mulla oli ns panosuhde erään 19v tytön kanssa, mutta en halunnut sitoutua hänen kanssaan. Ensimmäisen kerran kun olin yhdynnässä niin se ei tuntunut miltään ja en edes lauennut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haaveilen sellaisista miehistä, että en tule kuuna päivänä saamaan niitä. Pitäisi keskittyä opintoihin ja kilpailemiseen, mutta haluaisin kuitenkin jonkun jonka kanssa voisi ns. jakaa elämän. Lähdetkö ap treffeille? ;) Olen kiva, etkä menettäisi mitään.

Voisihan sitä :D mutta nyt olen armeijassa niin vapaa-aika on aika vähäistä ja lomilla yleensä oon niin väsynyt, että tekee vaan mieli kotona pötkötellä.

ap

Vierailija
24/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina ollut ok asian kanssa tai se on ollut vaan ihan sama? Luulen olevani aseksuaali, sillä en koe mitään halua suudella tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa. En myöskään ole koskaan ihastunut.

Mun on vaikeeta hyväksyä se, koska tiedostan sen tarkoittavan ainakin parisuhdemielessä mitä luultavammin melko yksinäistä eloa, ellen saisi sitten jota kuta samankaltaista taivuteltua saman katon alle asumaan.

Vierailija
25/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin koen olevani jollain tapaa a-seksuaali. Mies kelpaisi, hellyys ja pusut mutta seksi ei. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa jos sitäkään. Tälläistä miestä ei löydy niin olen yksin mieluummin.

Vierailija
26/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Helsingistä...

Hmm nyt alan miettii kaikkii 21v kundei jotka tiiän stadist :D muutaman tutun saisin mätsää sun nimikirjaimii! 😏

Vierailija
27/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aina ollut ok asian kanssa tai se on ollut vaan ihan sama? Luulen olevani aseksuaali, sillä en koe mitään halua suudella tai harrastaa seksiä kenenkään kanssa. En myöskään ole koskaan ihastunut.

Mun on vaikeeta hyväksyä se, koska tiedostan sen tarkoittavan ainakin parisuhdemielessä mitä luultavammin melko yksinäistä eloa, ellen saisi sitten jota kuta samankaltaista taivuteltua saman katon alle asumaan.

Olen ollut ok asian kanssa. Itse koen seksin yksinkertaisesti tylsänä, nolona ja yliarvostettuna asiana. 

Samalla uskon, että parisuhde on minulle täysin mahdotonta ja en uskoisi olevani kenenkään kanssa yhdessä.

ap

Vierailija
28/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin koen olevani jollain tapaa a-seksuaali. Mies kelpaisi, hellyys ja pusut mutta seksi ei. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa jos sitäkään. Tälläistä miestä ei löydy niin olen yksin mieluummin.

Itsellä ihan sama juttu, mutta pärjäisin itse hyvin ilman parisuhdetta.

ap

Vierailija
29/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Vierailija
30/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettet vain ole estoinen homoseksuaali? Moni homoseksuaali (varsinkin uskovaisissa piireissä) käy läpi vaiheen jossa hän yrittää itsepintaisesti kieltää omien seksuaalisten tuntemustensa olemassaolon ennen kuin oppii hyväksymään itsensä.

Vierailija
31/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettet vain ole estoinen homoseksuaali? Moni homoseksuaali (varsinkin uskovaisissa piireissä) käy läpi vaiheen jossa hän yrittää itsepintaisesti kieltää omien seksuaalisten tuntemustensa olemassaolon ennen kuin oppii hyväksymään itsensä.

En koe mitään kiinnostusta miehiin ja homoseksuaalisuuden koenkin vastenmielisenä, anteeksi nyt vaan.

ap

Vierailija
32/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko, rusinoilla vai ilman?

Ei maksalaatikkoa ollenkaan.

ap

Vierailija
33/36 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla ehkä tuo parisuhteen haluaminen on tullut näin vanhempana mieleen. Viihdyn erittäin hyvin yksin, paremmin ehkä kuin parisuhteessa mutta jonkinlainen yhteiskunnan "painostus" myös pistää haluamaan tai "haluamaan" parisuhdetta. Kun kuitenkin ajattelen asiaa paremmin niin ei, en halua. Vähäksi aikaa ehkä.

Vierailija
34/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla ehkä tuo parisuhteen haluaminen on tullut näin vanhempana mieleen. Viihdyn erittäin hyvin yksin, paremmin ehkä kuin parisuhteessa mutta jonkinlainen yhteiskunnan "painostus" myös pistää haluamaan tai "haluamaan" parisuhdetta. Kun kuitenkin ajattelen asiaa paremmin niin ei, en halua. Vähäksi aikaa ehkä.

Itellä täysin sama juttu jotenkin koen, että parisuhde on niin yliarvostettua

ap

Vierailija
35/36 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis panee?

Vierailija
36/36 |