Mies ja pyykit, ARGH!
Mies on keksinyt uuden tavan osoittaa tekevänsä myös kotitöitä.
Hän hakee pyykkitelineeltä omat pyykkinsä ja viikkaa ne kaappiin, sinne jää minun ja kolmen lapsen vaatteet odottamaan sitten mua.
Kimmastuin ja sanoin että eikö nyt jumaliste voi ottaa kaikkia kerralla, niin "eikös se nyt oo parempi että kuitenkin autan niin jää sulle vähemmän".
Painukoon v*ttuun koko äijä!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen miehen sinä olet kuitenkin valitsemalla valinnut.
Onpa aika omituinen kommentti :D
Ihan kuin tällaisia asioita tulisi vastaan siinä vaiheessa kun aletaan tavaroita lyömään yhteen.
Onneks tässä nyt on muutakin vialla paljon niin saa ukko ettiä oman asunnon.
Niin? Seuraavaksi itkisit palstalla kuitenkin siitä, että mies on viikannut vaatteet väärin , vääriin paikkoihin ja väärässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Seuraavaksi itkisit palstalla kuitenkin siitä, että mies on viikannut vaatteet väärin , vääriin paikkoihin ja väärässä järjestyksessä.
No enpä ole itkenyt niinä muutamina kertoina kun on kaikki pyykit kaappeihin laittanut.
Joo, tuttua! Mä kun valitan jostain, niin mun mies kertoo että teidän muiden miehet on paljo paskempii ja käy kapakoissa joten hänen ei tarvi tehdä mitään!!!
Jos en lopeta kitinää, hän lopettaa kaiken tekemisen!!!
Ja jos en jaksa nousta yöllä sekstaileen, mut haukutaan paskaksi ämmäksi.
Miehet on menneet aivan sekaisin.
Teillä on siis kolme lasta ja jaksat tälläsest valittaa! Ihanku tämä oisi niin kauheeta. Itselle tuli eka ajatus,että pojat ovat poikia ja mitäs tuosta niin tuohtuu!
alkuperäinen nobody kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole itkenyt niinä muutamina kertoina kun on kaikki pyykit kaappeihin laittanut.
Kyllä siitä miehestä aina jotain vikaa kuitenkin seuraavaan aiheeseen löytyy, kun olet sitä noin hanakasti vittuun toivottelemassa jo pelkistä pyykeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tällaisia asioita tulisi vastaan siinä vaiheessa kun aletaan tavaroita lyömään yhteen.Onneks tässä nyt on muutakin vialla paljon niin saa ukko ettiä oman asunnon.
Kolmen lapsen eronneena äitinä oletkin kuuminta hottia, ja löydät välittömästi itsellesi lapsiesi pyykkejä viikkailevan astronauttimiljonäärimiesmallin. Onnea etsintään.
Mä pesen omat pyykkini ja mies omansa. Siirtykää tekin siihen.
Kukas sitten pesee lasten pyykit? Nainen varmaan ;) Kyllä löytyy 3 lapsen yyhoolle miehiä jotka osaavat asiansa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tällaisia asioita tulisi vastaan siinä vaiheessa kun aletaan tavaroita lyömään yhteen.Onneks tässä nyt on muutakin vialla paljon niin saa ukko ettiä oman asunnon.
Kolmen lapsen eronneena äitinä oletkin kuuminta hottia, ja löydät välittömästi itsellesi lapsiesi pyykkejä viikkailevan astronauttimiljonäärimiesmallin. Onnea etsintään.
Joo koska ilman miestä nainen ei vaan voi elää :D huhu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo koska ilman miestä nainen ei vaan voi elää :D huhu..
Niin no, onhan itsekäs ämmä saanut jo mitä halusi, mies toimi siitoskoneena ja elarit juoksee mukavasti vielä vuosikausia. Aloittajan omassa asenteessa ei tietenkään ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ne lapsetko on hankittu ennenkun tavarat lyötiin yhteen? Oisko silloin vika naisessa? Siksi seurustellaan tietty aika saman katon alla että tämmöiset asiat selviää. Ei aleta heti avaamaan haaroja ja pumppaamaan useita muksuja maailmaan. Ap syyttäköön ihan itseään että hankki lapsia miehen kanssa joka on tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesen omat pyykkini ja mies omansa. Siirtykää tekin siihen.
Näin meilläkin eikä tule mitään ongelmia siitä, että pyykkiteline on täynnä tms. koska miehellä on oma telineensä eikä mitään asiaa levitellä pyykkejään muualle. On alussa yrittänyt, että "koska tää toinen on täynnä", mutta oppi aika nopeasti, että minä pystyn keräämään hänen märät pyykkinsä kasaksi miehen pyykkitelineen päälle.
Seuraavalla kerralla kun teet ruokaa tee vain itsellesi. Mies saa hoitaa omat ja lasten ruuat. Sitten ärjyt että onhan tää parempi kuin että et tekisi mitään. Autat ja helpotat miehesi taakkaa!
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuttua! Mä kun valitan jostain, niin mun mies kertoo että teidän muiden miehet on paljo paskempii ja käy kapakoissa joten hänen ei tarvi tehdä mitään!!!
Jos en lopeta kitinää, hän lopettaa kaiken tekemisen!!!
Ja jos en jaksa nousta yöllä sekstaileen, mut haukutaan paskaksi ämmäksi.
Miehet on menneet aivan sekaisin.
Nykynaisetko käyvät mielestäsi ihan täysillä, jos pyykkien takia ollaan eroamassa? Really?
Mielestäni tuo on alkeellista ja ilkeää. Miehen vaatteiden viikkauksessa menee hetki, mutta lasten vaatteita on yleensä tolkuton määrä ja niiden viikkaamisessa menee paljon aikaa.
Mielestäni teidän kannattaisi keskustella asiasta.
PS Pidän miestäsi idioottina ja olen pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla kun teet ruokaa tee vain itsellesi. Mies saa hoitaa omat ja lasten ruuat. Sitten ärjyt että onhan tää parempi kuin että et tekisi mitään. Autat ja helpotat miehesi taakkaa!
Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen. NOT.