Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja pyykit, ARGH!

alkuperäinen nobody
12.02.2017 |

Mies on keksinyt uuden tavan osoittaa tekevänsä myös kotitöitä.
Hän hakee pyykkitelineeltä omat pyykkinsä ja viikkaa ne kaappiin, sinne jää minun ja kolmen lapsen vaatteet odottamaan sitten mua.
Kimmastuin ja sanoin että eikö nyt jumaliste voi ottaa kaikkia kerralla, niin "eikös se nyt oo parempi että kuitenkin autan niin jää sulle vähemmän".
Painukoon v*ttuun koko äijä!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä viet kuitenkin miehen pyykit, kun peset. Miksi?

Vierailija
22/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kun teet ruokaa tee vain itsellesi. Mies saa hoitaa omat ja lasten ruuat. Sitten ärjyt että onhan tää parempi kuin että et tekisi mitään. Autat ja helpotat miehesi taakkaa!

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen. NOT.

Vain omaa napaansa tuijoittavien miesten teoilla parisuhde kukoistukseen. NOT. 

Oikeasti, mikä palanen monien miesten päästä puuttuu, ettei pysty näkemään kokonaisuutta perheessä ja osallistumaan siihen omalta osaltaan tasapuolisesti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kun teet ruokaa tee vain itsellesi. Mies saa hoitaa omat ja lasten ruuat. Sitten ärjyt että onhan tää parempi kuin että et tekisi mitään. Autat ja helpotat miehesi taakkaa!

Vain omaa napaansa tuijoittavien miesten teoilla parisuhde kukoistukseen. NOT. 

Oikeasti, mikä palanen monien miesten päästä puuttuu, ettei pysty näkemään kokonaisuutta perheessä ja osallistumaan siihen omalta osaltaan tasapuolisesti? 

Sinulta puuttuu aivan helvetin iso pala päästäsi, jos määrittelet parisuhteesi pyykkien kautta.

Lieneekö miesvihaajalla edes miestä laisinkaan?

Vierailija
24/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen omat pyykkini ja mies omansa. Siirtykää tekin siihen.

Näin meilläkin eikä tule mitään ongelmia siitä, että pyykkiteline on täynnä tms. koska miehellä on oma telineensä eikä mitään asiaa levitellä pyykkejään muualle. On alussa yrittänyt, että "koska tää toinen on täynnä", mutta oppi aika nopeasti, että minä pystyn keräämään hänen märät pyykkinsä kasaksi miehen pyykkitelineen päälle.

Parisuhteenne kuulostaa.. Mielenkiintoiselta. Onko teillä 2sohvaa, sänkyä, ruokapöytää? Ettei vahingossakaan käytä toisen omaa.. Katsotte omia televisioitanne?

Vierailija
25/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä on oikeus toimia itsekkäästi, mutta naisella ei?

Vierailija
26/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuttua! Mä kun valitan jostain, niin mun mies kertoo että teidän muiden miehet on paljo paskempii ja käy kapakoissa joten hänen ei tarvi tehdä mitään!!!

Jos en lopeta kitinää, hän lopettaa kaiken tekemisen!!!

Ja jos en jaksa nousta yöllä sekstaileen, mut haukutaan paskaksi ämmäksi.

Miehet on menneet aivan sekaisin.

Jos et ole valmis harrastamaan seksiä niin hommaa miehellesi rakastajatar.

Vierailija
27/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pyykkijuttu on ihan normi, että omat vaan, vaikka minä lajittelen, pesen, ripustan, huollan molempien pyykit. Ja aina on tunkenut pitkähihaset paidat pyykkikoriin hihat käärittynä ja taskuissa jotain paperitolloja.

Lisäksi meillä tapahtunutta: tulin töistä kotiin ja mies heti ylpeänä esitteli, että katso kun olen pyyhkinyt pölyjä. Kysyin sitten ihan nätisti, että miksi olet pyyhkinyt TV:stä vaan lasin/näytön, (siihen aikaan oli sellainen kuvaputkitoosa) ja mies suuttui ihan hirveästi. En saanut mitään järkevää vastausta, mutta hänen mielestä ilmeisesti on ihan OK ja normaalia, että hän pyyhkii vaan sen lasin, jotta on kirkas ja näkyy kuva hyvin, muuten pölyillä ei väliä, vaikka olisi sentti pölyä siinä lootan päällä. Minä sitten sain pyyhkiä loput pölyt siitä telkkarista, ei suostunut pyyhkimään.

Ja tämmöstä: mies oli saanut äidiltään lohifileen, joka oli ilmeisesti päässyt pilaantumaan. Tulin töistä ja meinasin oksentaa jo eteisessä siihen pilaantuneen kalan lemuun, joka leijaili uunista. Siis koko kämppä haisi kesäkuumalla mädälle kalalle ja mies vaan paistoi sitä tyytyväisenä. Ei ollut huomannut mitään outoa. Arvatkaapa suuttuiko kun yökin ja kieltäydyin syömästä. Itse uskoi vasta maistettuaan kalaa, ja joutui toteamaan että kyllä tässä joku outo maku on.

Vierailija
28/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinä tehdä ruokaa vain lapsille ja itsellesi. Sanot sille, että jääpä sulle vähemmän ruokaa tehtäväksi.

Vierailija
29/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä viet kuitenkin miehen pyykit, kun peset. Miksi?

Anna miehen myös pestä omat pyykkinsä.

Vierailija
30/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi voitte aiirtyä siihen, että kumpikin hoitaa omat seksitarpeensa itse.

Vierailija
31/31 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä mies ei suostu ymmärtämään parisuhteen ja perhe-elämän realiteetteja, niin aloinpa ihan itsekin sitten elämään kuin sinkkuna yhteistaloudessa. Pesen vain omat pyykkini, laitan ruokaa vain itselleni. Perustelin sen miehelle niin, että hänen on nyt helpompaa hoitaa pyykki- ja ruokahuolto kun itse hoidan vain oman osuuteni. Idean sain tähän siitä, kun mies kehoitti lapsia auttamaan minua kotitöissä ja hän itsekin auttaa minua kotitöissä. Jumaliste, me tehdään molemmat yhtä pitkää työpäivää palkkatöissä ja tienataan yhtä paljon rahaa, ja kotityöt olis sitten niinkun mun juttu, ja muut vaan vähän auttaa!!! Nyt kun teen vain oman osuuteni, niin ei tarvitse kenenkään enää auttaa. Kele!