Mikä vituttaa just nyt tällä hetkellä ! Saa avautua!
Mua vituttaa kun oon yksin kotona ja aviomies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin! Silti watsapis näkee et on ollu paikalla vähän väliä! Oon yrittäny monta tuntia!
Kommentit (76)
Pitäisi tehdä opparia ja mennä salille, mutta väsyttää niin paljon, että en jaksa. Huomasin just tuijottaneeni ikkunankarmia ties kuinka kauan. Aivot lyö ihan tyhjää ja silmät seisoo päässä. Vituttaa myös toinen koira, joka tuli kodinvaihtajana muutama kk sitten. Sillä ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa ja se stressaa koko ajan jostain, räyhää hihnassa ja roikkuu jatkuvasti kannoilla.
53, älä huoli, tulet saamaan kaiken takaisin moninkertaisesti. Ymmärrät, että lapseton elämä ei ole edes elämisen arvoista:) jaksa vielä hetki, sitten alkaa huippuajat!
Vierailija kirjoitti:
53, älä huoli, tulet saamaan kaiken takaisin moninkertaisesti. Ymmärrät, että lapseton elämä ei ole edes elämisen arvoista:) jaksa vielä hetki, sitten alkaa huippuajat!
Vituttaa tämä kommentti. En voi erään tapahtuman seuraksena koskaan saada lapsia, ja olen todella masentunut sen asian takia. Että kiitti. Sitä vois miettii mitä suustansa päästää.
Työtön pikkuhousutoppi tule piristämään tämän työpaikan tanttanaisiin niin kyllästyneeseen sporttiseen miehen päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun poika oli hajottanut yöllä ikkunan.
Vuosia sitten poikani hajotti kerrostalon alaoven ikkunan, kun lähti hieman olutta ottaneena vauhdilla kavereidensa luokse. Pojan kunniaksi on mainittava, että hän soitti heti itse huoltomiehelle ja kertoi tapahtuneesta vahingosta. Emme joutuneet maksamaan ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Työtön pikkuhousutoppi tule piristämään tämän työpaikan tanttanaisiin niin kyllästyneeseen sporttiseen miehen päivää!
Ei kai sinne toimistolle sentään! Tule sä tänne iltapäiväkahville!
Vituttaa noin puolet työ"kavereista" ja työilmapiiri.
Maailmassa ja uutisissa esiin noussut eläinrääkkäys. Hylätyt eläimet kylmissään pakkasessa ja kukaan ei välitä tai pelasta. Idiootit ihmiset joilla ei ole empatiaa ja sydäntä. Nämä vituttaa eniten. :(
Muslimipakolaiset, joita viranomaiset ja media eivät vaadi olemaan ihmisiksi. Naiset ja lapset välttyvät ahdisteluilta ainoastaan siten, että eivät liiku ulkona.
Itse olen päättänyt, että en ikinä päästä näitä elintasopakolaisia kosketusetäisyydelle. Onneksi paikkakunnalla jossa asun ei ole pakolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tämä kommentti. En voi erään tapahtuman seuraksena koskaan saada lapsia, ja olen todella masentunut sen asian takia. Että kiitti. Sitä vois miettii mitä suustansa päästää.
Ehkä tuo kommentoija tarkoitti vastauksen tälle äidille jolla on nyt rankkaa, että kannattaa sinnitellä koska kyllä se helpottaa.
Viikonloppu meni sairastaessa. Olisin mieluummin tullut kipeäksi keskellä viikkoa niin kuin muutkin työkaverini. Omalla ajalla sairastaminen on mulle kyllä yleistä.
Missäs unettoman äiti asuu? Sä tarttet nyt hiukan tuuraajaa. En käsitä, miksi ihmiset yrittävät valvoa vuosia ilman taukoa ja sitä pidetään hienona. Sitten jää unettomuus vaivan palkaksi, kuolet ennen aikojasi siitä johtuviin sairauksiin, ja kukaan ei kiitä sitten kuitenkaan. Mutta kaikki vain kohauttelevat olkiaan.
Eniten vi****aa, kun googlasin tänään kissalle lelua X ja kaikissa tuloksissa hinta oli 30e ja vain eläinkaupoissa. Myöhemmin kerroin tästä kaverille, joka myös kiinnostui ja lupasin lähettää linkin, niin nyt tuloksiin tulikin kotimainen mr Tokmannin kauppa, jossa SE LELU MAKSAA 12,90e....aaaaaaaaaarrrrrgggggghhhhhh...kissa on jo veivannut sillä hulluna, joten ei voi selitysten kera edes palauttaa 😡
Täällä työttömänä hengaillaan usein pelkät pikkuhousut ja toppi päällä. Aina casual friday.