Mikä vituttaa just nyt tällä hetkellä ! Saa avautua!
Mua vituttaa kun oon yksin kotona ja aviomies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin! Silti watsapis näkee et on ollu paikalla vähän väliä! Oon yrittäny monta tuntia!
Kommentit (76)
Mie pistän paremmaks. Kaik vituttaa.
Laiska työkaveri. Tietää et saa painaa tukkaputkella kun on yhteinen työvuoro. Ärähdin jo aika pahasti sille. Oon yleensä kiltti ja ystävällinen mut nyt alkaa olemaan sen verran kookas kyrpä tossa otsassa, et se alkaa näkyä ja pahasti.
Ahdistus kuvaa tätä paremmin kuin vitutus, mutta repivä, hirveä ahdistus on siitä kun äitini kuoli pari päivää sitten yllättäen ja varoittamatta, tosi nuorena. Niin paljon jäi tekemättä ja sanomatta, huoli isän pärjäämisestä, omasta pärjäämisestä, miten päästä yli siitä ettei enää koskaan voi sanoa mitään äidille. 😥 Tuska on kova, ei edes jäähyväisiä saanut jätettyä.
Mua vituttaa erään oppilaan isä joka uhkaa viranomaisilmoituksella, koska hylkäsin hänen lapsensa projektityön plagioinin takia.
Vituttaa kun perjantaina lasten isä jätti taas lapset hakematta.
Lapset odottivat taas turhaan ja minä jouduin kuuntelemaan sen kaiken kiukun.
Yöllä oli laittanut viestiä että voisi viedä lapset leffaan tänään.
Argggh!!
V kirjoitti:
Mua vituttaa kun oon yksin kotona ja aviomies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin! Silti watsapis näkee et on ollu paikalla vähän väliä! Oon yrittäny monta tuntia!
Näyttääkö hänen puhelimensa, että on käynyt paikalla Whatsappissa juuri silloin, kun olet lopettanut puhelun? Tätä ainakin minun puhelin tekee, jos sovellus on auki, vaikka puhelin on näppäinlukossa.
Sanoin vaan jos asia on näin. Itseä meinaan vituttaa se, kun on niin usein väitetty, että olen lukenut viestit :D.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan islamisaatio
Nimenomaan! Ja sitten kun löytyy kerrankin joku järkevä ja isänmaallinen presidentti Trump, joka haluaa tuhota islamisaation ja haluaa kaikessa vain isänmaansa parasta - se haukutaan maanrakoon varsinkin meidän umpityhmissä medioissa, ulkomailla ei juuri mitään mainintaa Trumpin "muka" mokista!
Kaikista eniten vituttaa provot vauva.fi .. Kun ei vaan ikinä voi tietää onko kukaan tosissaan
Näin unta exästä ja hänen uudesta naisestaan!!! Erosta on puolitoista vuotta ja kaipaan exää yhä. Miksi mun pitää olla näin hidas ihmissuhdeasioissa???
Tänään piti lähteä miehen kanssa isompaan kauppaan 150 km päähän. Mies makaa sängyssä eikä aikomustakaan nousta ylös. Jos me ei tänään mennä sinne kauppaan niin seuraavan kerran meillä on yhtaikaa vapaapäivä viiden viikon päästä. Ja sieltä kaupasta/kaupoista pitäisi tehdä sellaisia isompia hankintoja, joihin tarvitsen hänen mielipiteensä ja "suostumuksensa".
Vierailija kirjoitti:
Tänään piti lähteä miehen kanssa isompaan kauppaan 150 km päähän. Mies makaa sängyssä eikä aikomustakaan nousta ylös. Jos me ei tänään mennä sinne kauppaan niin seuraavan kerran meillä on yhtaikaa vapaapäivä viiden viikon päästä. Ja sieltä kaupasta/kaupoista pitäisi tehdä sellaisia isompia hankintoja, joihin tarvitsen hänen mielipiteensä ja "suostumuksensa".
Missä ihmeessä asutte? Lapissa? Olisi pelottavaa olla noin riippuvainen miehestä.
Tarkoitukselliset kuolemantuottamiset euroopassa ja se että amerikkalaiset eivät ole rauhallisia eurooppalaisen mielestä. Minä olen sitä mieltä kuten selvä järki sanoo että america first then fuck the world, thats my confession. Mutta aina kävely on elämän tapa.
Varastaminen pännii myös mieltäni. En hyväksy varkautta koska se tuo lisää varkautta. Sen sijaan jos kävelet niin et ole välttämättä varastanut koska olet löytänyt tasapainon jo ennen kävelyä esim. Pullojen keräämisellä.
No honey no moni...
Finglish
.... teoria robinhoodista ketä elätti itsensä täydelliseksi guruksi pullojen keräämisellä ei ole pois suljettu vaihtoehto tulevaisuuden paskan syömisessä. Näin vitutus teemoina kuin aloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan islamisaatio
Nimenomaan! Ja sitten kun löytyy kerrankin joku järkevä ja isänmaallinen presidentti Trump, joka haluaa tuhota islamisaation ja haluaa kaikessa vain isänmaansa parasta - se haukutaan maanrakoon varsinkin meidän umpityhmissä medioissa, ulkomailla ei juuri mitään mainintaa Trumpin "muka" mokista!
Meillä on maailman tyhmimmät mediat ja ne vielä luulee, että kansa uskoo niitä!!!???
Onneksi kuitenkin tästä maasta löytyy paljon älyä ja potentiaalia, joten voidaan pistää tiukasti hanttiin noille islamistien perseennuolijoille, maanpettureille, noille munattomille NILKEILLE, joita mediaksi ja päättäjiksemme kutsutaan.
Huominen aamuvuoro. Töissä sellainen tilanne, että alan olla aika loman tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
saisipa munaaa! yksin yksin ja yksin! Mä haluun seksiä!
Missä? Oletko sen näköinen että saat seisomaan?
Ei vituta yhtään mikään. Tein lihaperunasoselaatikkoa ja paistoin 24 korvapuustia. Tehtiin neljä kuutiota polttopuuta miehen viikolla kaatamista koivuista. Jos nyt joku vitutusmomentti on löydettävä, niin kädet on ihan hojona kirveen kanssa riehumisesta:D