Miten ehdotan tyttöystävälle puoliavointa suhdetta?
Haluaisin ehdottaa tyttöystävälle puoliavointa suhdetta, jossa minulla on vapaus nauttia muista naisista, mutta hän on uskollinen minulle.
Miten ehdottaisin tätä niin ettei hän loukkaannu? Uskon että tällainen järjestely sopii pohjimmiltaan useimmille naisille, mutta asia on arkaluontoinen, koska siihen liitty tabuja meidän kulttuurissa. Suurin osa naisista haluaa parisuhteen kun taas miehet haluaa seksuaalista vaihtelua. Naiset myös pitää miehistä joilla on valinnanvaraa ja vientiä, eli ns. alfauroksista. Kun taas niukkaa seksielämää viettävä betauros ei ole naisista niin kiinnostava.
Meidän kulttuurissa tämä luonnollinen järjestely (alfa ja haaremi) on kuitenkin stigmatisoitu moraalittomaksi feministisen propagandan vuoksi. Siksi pelkään, että tyttöystäväni suuttuu ehdotuksestani, koska hänet on kulttuurisesti ehdollistettu suuttumaan tällaisesta, vaikka hänen luontonsa sitä haluaisi.
Otetaan vastaan hyviä ehdotuksia miten tätä arkaluontoista järjestelyä voisi ehdottaa niin että ohitan tyttöystävän kulttuurisen ehdollistuksen ja saan hänet näkemään asian hyvät puolet?
Kommentit (25)
Onneksi meidän ei tarvitse miettiä tälläisiä parisuhteessamme. Lähden kohta tyydyttämään miestäni saunaraikkaan ja hän saa nussia niin pitkään kuin haluaa, minua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meidän ei tarvitse miettiä tälläisiä parisuhteessamme. Lähden kohta tyydyttämään miestäni saunaraikkaan ja hän saa nussia niin pitkään kuin haluaa, minua.
Unohdin ihan mainita että on jo kuumat paikat.
Näissä vieraissa kulttuureissakin elää perheitä, jotka ovat sulkupolvelta toiselle pidättäytyneet yksiavioisuudessa. Aika hyvä saavutus, verrattuna niihin liberaaleihin länsimaalaisiin, joilla on "panosuhteita"?
Vierailija kirjoitti:
Näissä vieraissa kulttuureissakin elää perheitä, jotka ovat sulkupolvelta toiselle pidättäytyneet yksiavioisuudessa. Aika hyvä saavutus, verrattuna niihin liberaaleihin länsimaalaisiin, joilla on "panosuhteita"?
Loppuen lopuksi panosuhteita harrastavia on vähemmän kuin sinkkuja.
Kaikille ei sovi panosuhteet.
Haha, en varmaan koskaan saa tätä naurua loppumaan :D