Laihduttajat!!! Onko teillä tämmöistä?
Tyyliin jos syöt vaikka yhenkin palan vaik suklaata nii hiton kovat morkkiset tulee siitä?
Tai vaikka juot limsaa?
Mulla on ihan järkyt morkikset ja jännä kun menen peilin eteen niin näen ison valaan peilistä. Sitten tuleekin järkky surullinen fiilis . Alkaa itkettää ja näkee itsensä rumana. Sitten tuleekin kauhea himo lähteä pitkääääällle lenkille.
Kommentit (5)
Älä ole liian ankara itsellesi. Yksi pala suklaata ei paha asia mutta jos menee koko levy hetkessä niin sitten täytyy opetella vähän rauhallisempi herkuttelutyyli.
Ei, vaan siitä pikkupalasesta tulee vain suurempi himo.
Jos oikeesti voisin syyä jonkun yhen suklaapalan, ni oisin tyytyväinen itseeni mutta samalla ahdistunut siitä tunteesta, että on saatava lisää, kun tiedän että aina lopulta on sorruttava. Ei voi taistella ikuisesti.
Itken usein rumuudelleni, mutta paino on minulle eri asia kuin olla ruma tai kaunis, sillä olen kärsinyt rumuudestani jo ennen kuin olin yhtään ylipainoinen. Lihavampana ei ollut kivaa, mutta sentään rumat piirteet peittyivät paremmin läskien alle.
Ei minulla ainakaan tule tuollaisia tunteita. Ajattelen, että se on vaan kuin pisara meressä tuo hairahdus. Huomenna yritän sitäkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan siitä pikkupalasesta tulee vain suurempi himo.
Jos oikeesti voisin syyä jonkun yhen suklaapalan, ni oisin tyytyväinen itseeni mutta samalla ahdistunut siitä tunteesta, että on saatava lisää, kun tiedän että aina lopulta on sorruttava. Ei voi taistella ikuisesti.
Itken usein rumuudelleni, mutta paino on minulle eri asia kuin olla ruma tai kaunis, sillä olen kärsinyt rumuudestani jo ennen kuin olin yhtään ylipainoinen. Lihavampana ei ollut kivaa, mutta sentään rumat piirteet peittyivät paremmin läskien alle.
Nyt vähän positiivisempaa asennetta. Sisäinen kauneus on kuitenkin sitä parasta kauneutta.
Miksi kukaan ei vastaa?