Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Specsavers silmälasit/aurinkolasit keskustelu 2017

Vierailija
11.02.2017 |

Eli monet ovat olleet puolesta ja monet vastaan aiemmissa keskusteluissa. Onko uutta sanottavaa/kysyttävää?
Itse käytin tänään näöntarkastukseen, silmälaseihin ja aurinkolaseihin 300e ja pidän sitä kohtuu summana kaksista laseista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko odotit uutta linssiä?

Vierailija
22/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten lasit kyseisestä firmasta. Suht pian alkoi pinta huonontumaan. Alkoivat myös painaa ikävästi nenänpielestä (ei nenätyynyjä). Kävin monta kertaa paikan päällä kysymässä mistä johtuu painaminen. Koskaan ei osattu vastata. Taannoin uusia laseja etsiessäni kävin useissa muissakin silmälasikaupoissa ja selvisi, että Specsaversilta ostetut lasit eivät sovellu minulle nenänpielestä (tämän siis sain kuulla monessa eri liikkeessä). Nyt olen tyytyväinen eri firmasta ostettuihin laseihin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin silmälasit Specsaversilta ja noin puolen vuoden käytön jälkeen toiseen linssiosaan tuli täplä eikä niillä nähnyt enää kunnolla.Menin liikeeseen, josta olin ne ostanut kun takuu oli vielä voimassa niin myyjä sanoi; ettei voi korvata mitään koska olin varmaan laittanut pään uuniin ja ne olivat höyrystyneet ja sen takia menneet pilalle. Olin sairaana kyseisenä jaksona enkä ollut uunin lähellekään, josta sanoin myyjälle. Myyjä ei siltikään meinannut uskoa ja kysyi tulenko toimeen ilman näitä laseja, jos jää liikkeeseen tarkistettavaksi sanoin, että minulla toiset lasit niin vihdoin myyjä otti ne ja sanoi, että keskustelee asiasta päällikön kanssa. Sanoi päällikön soittavan minulle asiasta. Seuraavana päivänä sain päälliköltä tekstiviestin, että linssi uusitaan ja voin hakea korjattuna . Kun hain ne niin oli toinen myyjä, joka sanoi, että linssissä oli ollut selkeä vika  eli "täplä" joka esti näkemisen. Tämän kokemuksen jälkeen kerran lasit ostaneena en enää koskaan asioi tässä liikkeessä. Minulla oli aikaisemmin toisesta liikkeestä hankitut, joihin ei ole koskaan tullut tuollaista vikaa.

Minä taas olisin luullut, että tarinasi päättyy aivan toisin: "Tuotevirhe korjattiin, sain uudet lasit ja olen nyt niin tyytyväinen, että aion jatkossakin ostaa silmälasino Specsaversilta." Jos tuotteessa on virhe, kunnon yritys korvaa sen, oli minkä alan yritys tahansa.

Vierailija
24/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollutkin tyytyväinen, jos liikkeessä olisi kohdeltu asiallisesti kun ilmoitin linssin viasta mutta sanottiin vian olevan oma syyni vaikka toinen myyjä, jolta hain lasit  takaisin sanoi, että vika oli selvästi linssissä. Eikä kukaan näistä kyseisen liikkeen henkilöistä pahoitellut asiaa vaan minua pidettiin vaan hankalana asiakkaana.

Muistaakseni meni noin 4 viikkoa kun sain lasit takaisin ja minulla oli onneksi toiset lasit käytössä.

Vierailija
25/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime elokuussa Favopticilta rillit 36 euroa. Niitä käytän tälläkin hetkellä.

Vierailija
26/38 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hankalaa tilata lasit verkosta ilman tuntumaa? Halvat ovat kyllä...

Vierailija
27/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa lasinsa perjantaina. Jännittää vähän,kun ei muista ihan tarkkaan millaiset tuli valittua...

Vierailija
28/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuo kaksista laseista oli? Maksoin yksistä Giorgio Armaneista Instrumentariumista 180 euroa. Mukana näöntarkastus ja silmäpohjakuvaus. Toki näköni on aika hyvä, -1. Silloin linssit ovat varmaan aika halvat?

Vierailija
29/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Sinulle ei varmaan tullut ohennusta laseihin? Se maksaa helposti n.100e ylimääräistä.

Ja on hyvä näkö vielä. Yleensä tulee siitä huononemaan hiljalleen.

Vierailija
30/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kehykset oli?

Vierailija
31/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilin kyseistä firmaa pitkään ja käytin muista. Kunnes aloin etsimään suojalaseja vahvuuksilla, monilla optikoilla oli vaan paria mallia törkeän rumia. Kävin sit piruuttani specsaverilla katsomassa ja yllätyin kun kehysvaihtoehtoja oli paljon ja sieltä löytyi nätit kehykset. Siitä asti olen ostanut lasini sieltä, eikä ole valittamista

Vierailija
32/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kolmannet lasit Specsaversilta eikä mitään moittimista. Palvelu ollut loistavaa ja lasit kestäneet erinomaisesti. On vaan joutunut uusimaan laseja kun näkö heikkenee.

Vierailija
33/38 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rillejä koko valveillaoloaikani ja toisinaan aika rajuissakin olosuhteissa. Käyn säännöllisesti uimassa rillit päässä ja leivon paljon, enkä aina muista ottaa laseja pois, kun avaan uunin luukun. Lisäksi pesen lasejani ihan perussaippualla ja fairylla, vaikka ei saisi. Hyvin on Specsaversin rillit kestäneet. Muistaakseni kolme viimeistä kertaa olen lasini sieltä hankkinut. Yleensä kahdet, normit + aurinkolasit, kerralla. Kuitenkin sitä kaipaa jo vähän vaihtelua ulkonäköön 2-3 vuoden välein, joten ei niiden rillien tarvi ihmisikää kestääkään. Itse olen ainakin saanut hyvää palvelua kyseisessä liikkeessä.

Vierailija
34/38 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kovin pettynyt Specsaversiin Malmin piste. Olen ostanut silmälasit hinta 429€ lokakuu 7.10.2017. Silloin kun hain silmälasit henkilökunta sanoi minulle ” voit tulla uudestaan jos jotain ei sovi. Viime tiistai 14.11.2017 kävin sinne ja pyytää vaihtaa nenätyynyt, henkilökunta sanoi että jos haluat vaihtaa pitää maksa 10€. Kysyin viellä, että eikö vaihtaa ilmaiseksi?nainen sanoi ei. Lopussa pyydän hän vaihtaa minulle nenätyynyt silmälasit vanhasta uutteen. 15.11.2017 kävin kysyin vielä Specsavers Forum pistestä, pitääkö maksaa nenätyynyt kun juuri ostanut silmälasit?sanoi ei maksa ja vaihtaa minulle ilmaiseksi. Kiitos Forum piste työntekijät. Tänä vuonna olen ostanut kahdet silmälasit Specsaversiltä maksoin melkein 800€. Seuravaan kerran pitää miettiä kovasti.

Vierailija
35/38 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaupat 29€

Lukulasit ja aurinkolasit.

Saa nähdä mitä sillä hinnalla saan.

Ei siis mitään hienouksia.

Vierailija
36/38 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut mitään ongelmia Specsaversin lasien kanssa, oon ostanut aina mistä löytynyt parhaat kehykset ja ei nuo Specsaversin hinnat taida enää kovin paljon halvemmat edes olla kun muuallakaan. Tein vähän hintavertailua kun oli kahdet eri kivat kehykset ja eroa jäi n. 80€ kun mukana ohennus, kovapinta sekä heijastamaton. 

Laadussa en oo huomannut eroa Specsaversin, Instrun ja Silmäaseman välillä joista oon laseja ostanut, kaikissa lasit kestäneet hyvin 4-5 vuotta. Kaikista otan aina samoilla spekseillä, esim. nyt viimeisimmille tuli hintaa joku 250-280€, en nyt tarkalleen muista. 

Vierailija
37/38 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä sanoa, että kun nyt kiertelin viimeisimpiä ostamassa, niin jostain syystä Specsaversilla oli ehdottomasti mukavin asiakaspalvelu, yhden yksityisen liikkeen ohella. Ehkäpä tää riippuu myös liikkeestä eikä ketjusta.

Vierailija
38/38 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitehot ja aurinkolasit vahvuuksilla hintaa 300, että minusta halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi