Tuttu lähes 50v nainen on ilmeisesti seonnut päästään.
Laittaa facebookkiin peppuselfieitä eri kulmista. On innostunut käymään salilla ja nyt ilmestyy kuvaa lippis päässä ja kuulokkeet korvilla. Jotenkin vielä ymmärtäisin jos ikää olisi 18 v.
Kommentit (4)
50 v. nainen haluaa näyttää muille nuoremmilleen, miten sekopäiltä he kaikki näyttävät salilla, kuulokkeet korvillaan ja lippikset tai pipo päässään, selfieitä ottaen.
Kotona he ovat masentuneita, eivätkä jaksa tehdä mitään.
Facebookissa istutaan kaikki liikenevä aika.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa facebookkiin peppuselfieitä eri kulmista. On innostunut käymään salilla ja nyt ilmestyy kuvaa lippis päässä ja kuulokkeet korvilla. Jotenkin vielä ymmärtäisin jos ikää olisi 18 v.
Kaikkihan nuo on seonneita, jotka tuota harrastaa.
Mä en ymmärrä minkään ikäiseltä ja veikkaanpa, että muutaman vuoden päästä kaikki nauraa noille persekuville, turbohuuloille ja muille tämän hetken kummallisuuksille. 😂
Jaa ajattelin että minusta puhutaan, mutta en ymmärrä tuosta kulttuurista mittää. Poltinpahan vain päreeni kaupassa niin että varmaan koko piirikunta kuuli. Onko jollain muullakin mies, joka alkaa inhoten hoputtaa justiin silloin, kun yrität miettiä, mitä ruokaa syödään seuraavat päivät? Toivottavasti on, koska en oikein kestä ajatusta, että minä olen se ainoa onneton hölmö, joka suostuu tuollaista katselemaan.
Ei ollut mikään kiire olevinaan ennen sitä, eikä kassallakaan enää ollut kiire. No eipä kai ollutkaan, kun jätin sitten ruoan hankkimatta. Ei mies kuitenkaan aio kuulemma ottaa vastatakseen kauppareissuista itse, jos kerran haluaa määrätä niiden tahdin. No olisi sitten hiljaa jos ei osaa nätisti asiaansa esittää.
No nyt se ikuinen vanhapoika haluaa erota. Minä vain ihmettelen, miksi se halusi toisen ihmisen kanssa yhteen jos kaiken pitäisi tapahtua hänen ehdoillaan, muuten olen itsekäs enkä ajattele muita. Voi rääh. Miten voi olla mahdollista, että tuollainen ihminen mieluummin eläisi kissan kanssa. Ketäköhän se kissa ajattelee?
Täytyykös minunkin nyt lähteä sitten persettä kuvaamaan turpa tötteröllä, jos se on ajan henki, mitä?
Oot vain kade. Lähden just salille ottaan kuvaa pyöreästä salipepustani. N45