Onko 177cm pitkä nainen liian pitkä?
Kommentit (16)
Mihin? Koripalloilijaksi ei, minulle parisuhteeseen kyllä.
Nainen ei voi olla liian pitkä, paitsi ehkä jos ei voi olla pituisensa tai lyhyemmän kanssa, koska silloin on vähemmän kumppaniehdokkaita joista valita paras.
Vierailija kirjoitti:
Keskipituinen nuoreksi naiseksi.
Tuskinpa keskipituinen. Veikkaisin, että keskipituus pyörii 165 cm paikkeilla. Kyllä 175+ naiset alkaa jo erottua massasta, mutta ei lainkaan huonolla tavalla. Kunhan on hyvä ryhti eikä häpeile pituuttaan, vaikka sitä olisi 180 cm, kantaa jokaista senttiään ylpeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa keskipituinen. Veikkaisin, että keskipituus pyörii 165 cm paikkeilla. Kyllä 175+ naiset alkaa jo erottua massasta, mutta ei lainkaan huonolla tavalla. Kunhan on hyvä ryhti eikä häpeile pituuttaan, vaikka sitä olisi 180 cm, kantaa jokaista senttiään ylpeästi.
Yli 175 cm nainen ei olisi Hollannissa tai varsinkaan Balkanin slaavilaisissa maissa mitenkään massasta erottuva. Hollannissa on nuorten naisten keskipituus jo yli 170 cm, Balkanilla slaaveilla kenties vieläkin enemmän, mahdollisesti 172-173 cm. Eli eipä siellä 175 cm nainen tai 177 cm nainen olisi paljonkaan keskipituutta enemmän.
Ei ole liian pitkä. Pitkän naisen kannattaa vaan muistaa olla selkä suorana ja olla ylpeä pituudestaan. Tämä pätee myös pieniin miehiin. t.pitkä nainen
On liian pitkä sanoo lyhyt ja kompleksinen mies.
Liian pitkä mihin? - Meinasitko leikata "ylimääriset" sentit pois? Ei kai tuo pituutesi haittaa kuin mahdollisesti ketään muuta kuin sinua itseäsi.. Toki voi olla myös sinua lyhempiä miehiä, jotka eivät osaa kuvitella itseään seurustelemassa itseään pidemmän naisen kanssa mutta on myös -yllätys- naisia, jotka edelleen lähtevät siitä, että miehen on oltava heitä pidempi ja tätä saatetaan perustella esimerkiksi jollain sellaisella syyllä kuin, että voi käyttää korkkareita, tai koska jokaisella lyhyemmällä miehellä on ni-in huono itse tunto, ettei seurustelu ole mahdollinen. Itse toivoisin, että minulla olisi mahd. tulevalle kumppanille niin paljon muuta annettavaa, ettei hänen tarvitsisi kovasti vaivata päätään sllä kuinka pitkä olen ja onko se tarpeeki tai liian vähän, kun kuitenkin aika harva meistä oman pituutensa vapaasti valitsee tai on valinnut.
Ei, eikä 160-senttinen mies ole liian lyhyt.