Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka rauhallinen miehesi on jos lähdet tyttöjen iltaan

Vierailija
11.02.2017 |

Tuleeko tekstaria koko yön tai tuleeko jopa hakemaan että tulee muka halvemmaksi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaa ja toivottaa hauskaa iltaa. Muutama viesti ehkä vaihdetaan illan aikana kun tehdään niin muulloinkin. Mitään vastauspakkoa ei kuitenkaan ole. Tuo särkylääkkeen ja vettä jos on darrapäänsärky aamulla. Hoivaa muutenkin darraista naistaan. Ei tule hakemaan koska emme omista autoa.

Vierailija
2/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mun mennä ja sama toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en häiritse illan aikana, mutta yleensä haen yöllä jos ei julkiset enää kulje. (Asutaan keskustan ulkopuolella). Annan kärsiä krapulat ja panen tarvittaessa.

Vierailija
4/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy missään tyttöjen eikä hän poikien illoissa. Olemme aikuisia ihmisiä ja kaveripiireihimme kuuluu kummankin sukupuolen edustajia. Ollessani ulkona kavereiden kanssa ei tule tekstareita koko iltaa. Pidämme toisemme ajan tasalla ilman uteluitakin, eli jos menee myöhempään, kuin mikä oli alkuperäinen aika-arvio, ilmoitamme puolin ja toisin. Mies ei tykkää, jos tulen kovin humalassa kotiin, mutta tämä ei liity sukupuoleen tai mustasukkaisuuteen vaan siihen, ettei mies yleensä juo itse kovinkaan paljon eikä esimerkiksi pidä alkoholin hajusta hengityksessä.

Vierailija
5/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaa hauskaa iltaa. Jos mulla menee myöhään niin laittaa "hyvää yötä" tyylisen viestin, jotta tiedän hänen nukkuvan ja osaan olla hiljaa palattuani. :)

Eikä takuulla tule hakemaan vaan sanoo, että ota taksi jos et jaksa kävellä eikä bussi kelpaa.

Vierailija
6/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen on ja tulee tarvittaessa hakemaan, mutta yleensä tulen jollain muulla keinolla kotiin.

Vierailija
7/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti se on, touhuaa lasten kanssa ja huikkaa mulle kivaa iltaa. Ei hae, kun lapsia ei tietenkään voi jättää yksin.

Vierailija
8/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yksissä 25 vuotta. Minä olen miesvaltasella alalla töissä. Käyn baareissa työkavereiden kanssa. Isäntä ei perään soittele ja hakeekin tarvittaessa. Koskaan ei ole kieltäny menemästä minnekään. Ite ei ole kiinnostunu baareista.

Vierailija
9/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallisesti. Tänään taas menossa pitkästä aikaa, varasi mulle hotellihuoneenkin ettei tarvi yöjunilla kulkea. Tulevat aamulla lasten kanssa varmaan hakemaan niin voidaan tehdä jotain kivaa Helsingissä koko perheen voimin 😊

Vierailija
10/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo lotkauta korvaansakaan, kun mä olen radalla ja toisinpäin.

Kyllä se hakemaan tulee, kun pyydän. esim pari viikkoa sitten oltiin Tulisuudelmassa jatkoissa hollantilaisten roskakuskien kanssa. Pilkun jälkeen vielä janotti ja niillä oli viskiä huoneessaan. Mies nouti meitä mammoja seiskan aikaan, kun isännät sammui. Ei kehattu juoda kaikkea pois. Mentiin kaverille jatkamaan.

Vierailija
11/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma vähän huolissaan, koska olen pieni ja vähän tohelo ja kun "biletän", teen sen isommassa vieraassa kaupungissa. Kyllähän mä olenkin muun muassa myöhästynyt yöbussista ja jäänyt yksin keskustaan hortoilemaan.

Laitan miehelle viestiä pitkin iltaa (lähinnä tylsyyden takia ja kun on ulkopuolinen olo) ja ainakin kuittaan sitten kun olen päässyt takaisin yöpymispaikkaan.

Vierailija
12/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rauhallisesti. Tänään taas menossa pitkästä aikaa, varasi mulle hotellihuoneenkin ettei tarvi yöjunilla kulkea. Tulevat aamulla lasten kanssa varmaan hakemaan niin voidaan tehdä jotain kivaa Helsingissä koko perheen voimin 😊

Kunhan jännämies on eka pumpannut kokoyön

Vierailija
13/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelee kyttäileviä tarkistusviestejä. Laita kuva jne.. Epäileväinen luonne. Kotiin päästyäni vaatii kännykän tarkistettavaksi tarkistaen kaiken viestiliikenteen. Kerran kieltäydyin joten varasti käsilaukkuni ja lähti ajelulle tutkimaan...tällaista.

Vierailija
14/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittelee kyttäileviä tarkistusviestejä. Laita kuva jne.. Epäileväinen luonne. Kotiin päästyäni vaatii kännykän tarkistettavaksi tarkistaen kaiken viestiliikenteen. Kerran kieltäydyin joten varasti käsilaukkuni ja lähti ajelulle tutkimaan...tällaista.

Intohimoista ja välittävää rakkautta, tykkäät kuitenkin :)

Vierailija
15/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hakemaan tulee, kun pyydän. esim pari viikkoa sitten oltiin Tulisuudelmassa jatkoissa hollantilaisten roskakuskien kanssa. Pilkun jälkeen vielä janotti ja niillä oli viskiä huoneessaan. Mies nouti meitä mammoja seiskan aikaan, kun isännät sammui. Ei kehattu juoda kaikkea pois. Mentiin kaverille jatkamaan.

Ei kai siinä. Mä en kyllä kattois hetkeekään, jos nainen olis pilkkuun asti, ja sen jälkeen menis vielä joidenkin baariäijien kämpille jatkoille.

Vierailija
16/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vaimon käydä vaan, jos siltä tuntuu. Jos luottamus menee, niin mihin suhde enää sen jälkeen perustuisi? Eli jos epäilisinkin, ettei ole uskollinen, ottaisin eron. Hyväuskoisuus on kestänyt jo 15 vuotta ja toivottavasti jatkuu tulevaisuudessakin.

Vierailija
17/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä. Mä en kyllä kattois hetkeekään, jos nainen olis pilkkuun asti, ja sen jälkeen menis vielä joidenkin baariäijien kämpille jatkoille.

Miehelläkö on vaan oikeus?

Sitä kutsutaan luottamukseksi, se on harvinaista, mutta selkeesti yleisesti valloillaan mun kaveripiirissä.

Vierailija
18/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kolmessa vuodessa lähden johonki, niin saattaa olla illalla vielä rauhallinen. Seuraava päivä ja yö meneekin sen sairaalloisen mustasukkasuuden selvittelemisessä. Alkuaikoina ite kännissä sai sellasen mustasukkasuuskohtauksen (niinkun oikeasti ilman mitään syytä, olin sille kuskina ja koko aika hiljaa sen kyljes kiinni), että seuraavana aamuna sanoin suhteen loppuvan, ellei hae apua, oikeasti. Häpesi itsensä maanrakoon, oli tipattomalla puoli vuotta, jonka aikana kävi ahkerasti juttelemassa jonkun terapeutin yms kanssa.Nyt juo, mutta maltillisemmin. Mustasukkaisuus ja kauhea epäilys iskee, jos vaikka kaupassa joku mies morjestaa mulle, enkä oo huomannut, alkaa tivaaminen että kuka se oli, ja miks "välttelin" sitä miestä. Taaai jos lähden jonnekkin viettään iltaa. Juu ei oo normaalia. Tutki alkuaikoina mun puhelimen salaa ja selas sivuhistoriat tietokoneesta, penko laukkua yms. Tommosesta päästy jo yli, mutta silloin harvoin kun haluan pari juoda, niin ei suostu kuskaamaan tai hakemaan, ja repii seuraavana päivänä kuitenki perseensä kun oon joutunut oleen yötä kaverillani ja varmasti kuitenki oon pettäny häntä. Seuraavana yönä hän ei saa nukuttua ku vaivaa jokainen pikkuasia, herään ja vastailen sen kysymyksiin kyllä, mutta sitte menee hermot kun tulee pelkkää "en usko ettet oo tehny mitään"-paskaa. Ite oon kuskannut sitä aina läpi yön ja lähteny hakemaanki jos on soittanu... Mutta joo, ei kovin rauhallinen oo jos vietän iltaani jossain, varsinkin jos juon sen pari tai meen baariin.

Vierailija
19/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkonussinnan kohteeksi joutumisen todennäköisyys on nyt jotain ihan muuta kuin pari vuotta sitten, joten kannattaakin vähän huolehtia, varsinkin jos tietää, että akalla lähtee mopedi keulimaan pienestäkin alkomäärästä.

Älä kiltti jaa noita fantasioitas. Ei me haluta kuulla.

Vierailija
20/36 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sulla onkin niin huono itseluottamus. Ei kaikilla ole.