Tuttava jäi kiinni kun oli lisännyt hedelmiä pussiin vielä punnituksen jälkeen.
Petossyyte ja sakot. Ihan oikein. Oli sopivasti vielä joku naapuri nähnyt kun vartija oli tullut nappaamaan :D
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Petossyyte ja sakot. Ihan oikein. Oli sopivasti vielä joku naapuri nähnyt kun vartija oli tullut nappaamaan :D
Toi on kyllä niin noloa. Ja varmaan vielä vituttaa ihan erityisesti kun se petoshyöty olisi ollut max.2 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen ottaa riistäjiltä sen minkä haluaa
Enemmänkin oikeistolaiset tuota harrastaa. Tienaa ihan helvetisti, mutta kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
60% ansiotuloverotus = ilmaista?
Entäs uökomaalaiset, mihin puolueeseen ne kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen ottaa riistäjiltä sen minkä haluaa
Enemmänkin oikeistolaiset tuota harrastaa. Tienaa ihan helvetisti, mutta kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.
60% ansiotuloverotus = ilmaista?
Kuule, ne tosi rikkaat maksaa 1-4 prosenttia tuloistaan veroja. Paria kolmea duunia tai älyttömästi ylitöitä tekevä duunari voi nousta tonne 50+ veroprosenttiin, mutta ei missään tapauksessa kukaan oikeasti raharikas.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina joskus mietin, että kuka on niin köyhä, että alentuu moiseen. Leipäjonoon hop hop nii ei tarvitse varastaa.
Ruokajonosto ei välttämättä saa kasviksia tai hedelmiä. Jos saa niin oletko nähnyt minkälaisia?
Minä olen koska olen joutunut käymään siellä. Ei naurata.
Lapset kannattaa lähettää kauppa-asioille lidliin jotta ei tule mitään väärinkäsityksiä ja turhia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko tuota harrastavat idarit että se on jotenkin vähemmän varastamista kuin jos tunkisi vaan suoraan taskuun tai kassiin ne maksamatta?
Taskuun laittaminen on näpistys. Tarrakikkailu on petos. Petoksesta saa yleensä kovemman tuomion!
Tarpeeksi hyvä syy käydä kaupassa jossa kassa puntaroi!!!!
Jos ostaa kauden tuotteita pääasiassa, niin ei tartte huijata. Typerää hommaa muutenkin. Saisivat ottaa vielä enemmän kiinni näitä rosvoja.
Yks mandariini on aika pientä. Varasliigat vie satojen tuhansien edestä joka jo alkaa kauppiaallakin tuntumaan
Just Lidlissä kävin viime viikolla ja ostin yhden ulkolaisen ja yhden kotimaisen kurkun. Kassa oli ottanut molemmista kotimaisen hinnan. Ostin siis paljon muutakin ja 30 senttiä oli siis se kurkun erotus, mutta ihan periaatteessa kävin sanomassa ja pyytämässä tos 30 senttiä takas.
Vierailija kirjoitti:
I
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt samaa kaikkien punnittavien kanssa koko aikuiselämäni enkä ole koskaan jäänyt kiinni. Syön paljon hedelmiä, kasviksia jne. ja joskus kun sen laskin niin säästän n. 10 euroa viikossa tällä kikkailulla. Siitä tulee jo 5000 euroa kymmenessä vuodessa. Tyhmä se on, joka tätä ei tee. Kaupat tekevät muutenkin niin paljon voittoa ja hinnat ovat korkeimpia MAAILMASSA.
Ja muut sitten maksaa niiden hinnassa nää varastelijoidenkin he-vit.
Juuri siksi vain ja ainoastaan Lidl! :)
Tuttu kertoi että bonus on satanen per kiinniotettu.