Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät että olet juuri sopivasti humalassa?

Vierailija
11.02.2017 |

Silloin kun tuntuu, että tanssilattia kutsuu eli noin kolme siideriä. Sen jälkeen kuluu loppuillan aikana tanssiessa ehkä yksi siideri ja paljon vettä.
Ketjuun ei tarvitse osallistua jos et käytä alkoholia, kiitos.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa ei tee enää mieli juoda sitä kädessä olevaa juomaa vaan vaihtaa sen mieluummin veteen. Fiilis on kuitenkin edelleen hyvä.

Minä en kykene tuohon.

Vierailija
22/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika hyvä! On sellainen nousuuntainen hilpeä olo. Pitäisi tehdä sapuskaa. Maistuisiko spaghetti carbonara?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin sopivasti humalassa kun menen vessaan ja saan idean leikkiä palomiestä pissaamalla ympäri pöntönreunoja sekä seiniä.

Vierailija
24/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa ei tee enää mieli juoda sitä kädessä olevaa juomaa vaan vaihtaa sen mieluummin veteen. Fiilis on kuitenkin edelleen hyvä.

Minä en kykene tuohon.

Ainoa keino välttää överit on ostaa pienempi pullo ja harmitella.

Vierailija
25/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkavat näyttää paremmilta kuin yleensä ja tiedän mikäli valitsisin oikeat sanat saisin heistä melkein kenet tahansa. Jos siis olisi haku päällä.

Olen ruma, ja kaksi miestä on minua lähestynyt. Sanoin heille että ilman alkoholia he eivät minulle puhuisikaan, koska olen oikeasti niin ruma yms., mutta he väittivät että alkoholi ei siihen vaikuta. Puhuivatko paskaa?

Kiinnostutko humalassa naisista, joita muuten pitäisit suorastaan rumina?

Kun jälkikäteen muistelet että pidit jotain naista humalassa kauniina, niin tajuatko kuitenkin sitten selvin päin, että se nainen ei ollutkaan niin kaunis? (Siis ilman että näkisit hänet taas edessäsi, vaan muistat vain edelliseltä illalta. Vai jääkö mieleen vääristynyt muistikuva, joka oikaistuu vain, jos näet naisen uudestaan?)

En ylipäänsä luokittele ketään naista rumaksi, sehän tarkoittaisi samalla sitä, että rajaan hausta pois mahdollisesti juuri sen parhaan tyypin. Kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan ja kauniimmaksi muuttuvat, kun heitä katselee hiukan humalaisin silmin. Sisäistä kauneutta löytyy vaihtelevasti. Moni mallin kriteerit täyttävä on tuossa suhteessa valitettavan ontto.

Vierailija
26/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hampaat puutuu, mutta ne ei. N. Neljä kaljaa.

Vierailija
27/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun makaan selälläni ja silti vielä kaadun, ymmärrän että nyt on otettu juuri sopivasti.

Tää on aika mahtava määritelmä. Sanoisin :D

Vierailija
28/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tuntuu, että tanssilattia kutsuu eli noin kolme siideriä. Sen jälkeen kuluu loppuillan aikana tanssiessa ehkä yksi siideri ja paljon vettä.

Ketjuun ei tarvitse osallistua jos et käytä alkoholia, kiitos.

Juuri nyt. Muutama kalja ja puoli pulloa punkkua. Alapäässä on tunnetta ja yläpäässä. Sitten kun jompi kumpi pää väsähtää, niin on jo liikaa ottanut.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi