Miksei ihmiset käytä kännyköiden kanssa jotain koteloa?
Aika usein näkee että ruutu on vahingoittunut vaikka joku suojakotelo estää sellaiset vahingot helposti.
Kommentit (10)
On sulla huolen aiheet ja murheet. Ja kyttäyskohteet.
No mä en ainakaan ole tarvinnut mitään koteloita tai kuoria. Puhelin on iPhone 5 ja vuosimallia 2012. Edelleen kuin uusi, akun kesto nyt vähän lyhentynyt mielestäni nyt 5 vuoden aikana mutta se on ihan normaalia näinkin "vanhalle" älypuhelimelle.
Vierailija kirjoitti:
On sulla huolen aiheet ja murheet. Ja kyttäyskohteet.
No mä en ainakaan ole tarvinnut mitään koteloita tai kuoria. Puhelin on iPhone 5 ja vuosimallia 2012. Edelleen kuin uusi, akun kesto nyt vähän lyhentynyt mielestäni nyt 5 vuoden aikana mutta se on ihan normaalia näinkin "vanhalle" älypuhelimelle.
Jos jonkun kyttäyskohteet huolettavat sinua noin paljon, suosittelen hankkimaan hoitoa.
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin leveillä iPhonellasi, kannattaa etsiä harrastus.
t. palstan paras argumentoija
Kännykkä on kuitenkin melko arvokas. Voisi kuvitella että ihmiset kohtelisi niitä hyvin jotta käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä on kuitenkin melko arvokas. Voisi kuvitella että ihmiset kohtelisi niitä hyvin jotta käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä.
Hyvin monelle kalliskin kännykkä tuntuu olevan vain lyhytikäinen käyttöesine, joka korvataan uudella heti kun tulee joku kiva malli, mikä on pakko saada.
On minuakin ihmetyttänyt, että ihmiset hankkivat kalliin puhelimen, mutta eivät raaski suojata sitä. Silkkaa tyhmyyttä.
Käytän kännykkää aina vähintään kaksi vuotta. Yksikään ei ole hajonnut tai naarmuuntunut. En perseile kännykkä kädessä enkä ota selfiebelfieitä niin että kävelen tolppaa päin.
Mulla on 29 euron pölöpuhelin mikä käy ja kukkuu mainiosti ilman koteloakin.
Jotkut säilöö puhelinta taskussa ja sillon ei mahdu niin hyvin kotelon kanssa.
Itse en käytä koska koen niiden haittaavan puhelimen käyttöä.
Mulla oli kotelo mutta otin pois kun se puhelin on tarpeeksi iso ilman sitä koteloakin... Leluhan toi mulle pääsääntöisesti on ja mitoitan lelut sen mukaan, että ei tuu itku jos menee rikki vaan ostetaan uusi.
up