Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako tiskiharjaa teillä on?

Vierailija
17.03.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 laseille

1 syville lautasille

1 matalille lautasille

1 haarukoille

1 veitsille

1 lusikoille

1 pikkulusikoille

1 kattiloille

1 paistinpannulle

1 ruuantekovälineille

1 leivontavälineille

1 tiskialtaan puhdistamiselle

...unohdinkohan jotain...

Vierailija
2/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 15, värit ja tekstit tiskiharjassa likaisuusasteen mukaan.

Esimerkkinä: punaiset harjat ovat likaisimpiin käyttökohteisiin ja nekin on vielä jaoteltu likainen, erittäin likainen, epäilyttävä ja uloste. Mustalla tussilla olen siis merkannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan vain yhden, kuten varmasti suurin osa, mutta sitten on niitä joilla oikeasti roikkuu 5 harjaa tiskialtaan yläpuolella.. Ja yksikään ei ole sellainen jolla itse tiskejäni pesisin. Miksette heitä likaisia ja kamalia roskiin??

Vierailija
4/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisinkin joka ryhmään mukaan ton likaisuustason; eli yksi harja vähän likaisille ja toinen erittäin likaisille. Pitäiskö olla vielä kolmannet harjat?

t:NRO 2

Vierailija
5/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse omistan vain yhden, kuten varmasti suurin osa, mutta sitten on niitä joilla oikeasti roikkuu 5 harjaa tiskialtaan yläpuolella.. Ja yksikään ei ole sellainen jolla itse tiskejäni pesisin. Miksette heitä likaisia ja kamalia roskiin??

Minun keittiössäni ei ole LIKAISIA harjoja. Ne vaihdetaan joka viidennen käyttökerran jälkeen.

T:NRO 2

Vierailija
6/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin minä niitä kutsun, on tärkeää, että niitä on useampi, vähintään kolme. Koska niillä pestään jo niin vaarallisia kodin bakteereja, ettei niitä voi sekoittaa toisiinsa.

Mutta alemman tason harjoille riittää kaksikin kappaletta. Varsinkin, jos olet vasta ottamassa systeemiä käyttöön. Myöhemmin voi laajentaa.

3

Vierailija
7/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen rasvaiselle tiskille, kuten paistinpannuille, ja toinen muulle käsitiskille.

Vierailija
8/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse vaihtaa niin usein, kun liottaa kloriitissa kerran, pari päivässä. Tällä tavalla vaihtoväli voi pidentyä JOPA kymmeneen käyttökertaan.

3

Vierailija
9/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille selvästi sielujen sympatiaa!

Kloritti hyvä vinkki. otan sen heti käyttöön.

t: 2

Vierailija
10/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut ostavani harjoja varastoon. Kerran laskin uusia käyttämättömiä harjoja olevan 11kpl . Harjan ikää voi pidentää pesemällä sen välillä tiskikoneessa.

Vierailija
11/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, että sinulta löytyy klooripohjaista puhdistusainetta kotoa, että voit heti ryhtyä puuhaan.

Siitä minä aina muuten tunnistan kunnon väen: heidän kotonaan tuoksuu kloorille.

3

Vierailija
12/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liotan ensin tiskiharjani kloritissa, sitten pesen sen astianpesukoneessa ja sen jälkeen keitän 5 minuuttia.

Vierailija
13/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella pesen vessanpöntön.

Toinen roikkuu keittiössä, vaikka en sitä käytäkään. Kunnon kodikkaassa keittiössä pitää aikaa roikkua tiskiharja kuivauskaapista ja rätti kraanannokassa.

Vierailija
14/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskiharjat likoamassa.

Tarvitsen tosin yhden vielä jolla pesen tuon saavin....hm....

t: 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi