Sinkut! Milloin viimeksi olit treffeillä? nautitko yksinolosta?
Mä ite olin viimeksi treffeillä elokuussa ja koko ajan siirrän menoa treffipalstalle. Musta on tullut kotona olija, mikään ei huvita vaikka kaipaankin jotakin. Olenkohan tulossa vanhaksi, on niin mukavuudenhaluinen ettei halua ketään sotkemaan kotia.
Kommentit (47)
2012 kesällä. En ole sen jälkeen jaksanut olla asian suhteen aktiivinen, kun tulee vain pettymyksiä. Lähtisin kyllä treffeille, jos joku nainen tulisi ehdottamaan, mutta eipä ole näkynyt
Edelliset treffit oli 1,5v sitten. Enää en jaksa mennä, kun en edes haaveile parisuhteesta. Joskus satunnaisesti tulee ikävä läheisyyttä, mutta se menee ohi. Viihdyn yksin.
Vanha ja mukavuudenhaluinen... Minä olen ollut viimeksi treffeillä vuonna 1996.
Viime keväänä treffailin pari viikkoa yhtä naista. En nauti yksinolosta, mutta tällä hetkellä mulla ei ole aikaa treffailulle. Lisäksi olen ujo, niin on vaikea muutenkaan löytää seuraa.
Joskus 2007 ehkä. Nautin yksinolosta.
En ole ikinä ollut treffeillä, eikä ole ikinä pyydettykään. En nauti jatkuvasta yksinolosta. N29
Sinkkuuduin reilu pari kuukautta sitten ja olen vielä toipumisvaiheessa, joten juuri nyt ei tee mieli deittailla. Kunhan tästä selviän niin ajattelin kokeilla Tinderiä. Toki silloin tällöin baarissa käydessäni yritän pitää silmiä auki, jos tulisi jotain erikoista vastaan, mutta odotukset eivät ole korkealla. Tunnistan tuon ajatuksen, että jaksaakohan tässä enää alkaa leikkiä kotia kenenkään kanssa. Alkaako oma taipuvaisuus kompromisseihin heikentyä? Never say never kuitenkin. M40
Erosin vuosi sitten ja sen jälkeen en ole halunnut uutta suhdetta, joten en ole käynyt treffeilläkään. Nautin yksinolosta ja aion pitää tilanteen tällaisena.
En käy koskaan treffeillä. Käyn vain hakemassa irtopanoja paikkakuntani känniördäyskaraokebaarista.
Valveutunut keski-ikäinen mies kirjoitti:
noin kuukausi sitten.
Niin en mitenkään erityisemmin nauti siitä sinkkuna olosta mutta minkäs teet kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa. Mielelläni minä seurustelisin, mutta naiset on vaan niin .... No en osaa sanoa mikä teissä naisissa mättää. Yleensä treffeillä ei leimahda, ei puolin eikä toisin.
Treffeillä olin viimeksi nelisen vuotta sitten. Menen sitten uudestaan kun sopiva henkilö osuu kohdalle. Nettideittailuun en lähde. Viihdyn hyvin ilman parisuhdettakin, joten kiirettä ei ole. Yksinolo on joskus hyvinkin nautittavaa. Kun sitä ei jaksa, voi tavata kavereita tms. Sinkkuus ei kaikilla tarkoita totaalista yksinoloa. N33
ikinä en oo treffeillä ollut, koska tiedän etten selviä minkäänlaisesta kriteerilistasta. Kaikki parisuhteet ovat tulleet random tapaamisista ja siitä ilman treffailua jatkettu. m31v
2 vuotta olen ollut sinkkuna ja olen tapaillut sinä aikana 1 naista. Siitäkin jo 1½ vuotta, tapailu oli laastari edellisen suhteen päättymisen jälkeen. Oltiin itse asiassa molemmat eronneet hiljattain.
Tuon jälkeen olen kokeillut Tinderiä ja S24 Treffejä huonolla menestyksellä. En siis herättänyt juuri ollenkaan kiinnostusta.
Kaipaan kyllä parisuhdetta, olen ehkä enemmän parisuhdeihminen kuin sinkkuilija. Mut mitä kauemmin täs on tullut oltua sinkkuna niin ajatus treffailusta vaan alkaa hirvittämään entistä enemmän. Muutenkin kuulun siihen ei-halutumuimpaan miesryhmään niin aika vaikeaa on. Parisuhde tulee, jos on tullakseen, en ole aktiivinen sen hankkimisen suhteen enää millään tavoin.
Mä haluaisin käydä treffeillä ja tapailla ihmisiä sekä harrastaa yhdyntää niiden kans mut vakisuhdetta en haluaisi.
Viisi vuotta sitten treffailin/tapailin silloisen ihastuksen kanssa. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ketään. Mun täytyy olla ihastunut ihmiseen jota tapailen, muuten ei onnistu.
Ikisinkku n83
Treffeillä viikko sitten ja tänään näen tuota miestä kolmannen kerran. Viihdyn hyvin yksin.
En ole ollut treffeillä ikinä, saan pelkästään pakkeja. En nauti yksinolosta mutta vaihtoehtoja ei ole.
-ikisinkku nainen 30v