Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin aivan ihanan näköisen miehen eilen kaupassa, oli selvästi sinkku.

Vierailija
11.02.2017 |

Mutta eihän sitä voi kuin salaa katsella ja haaveilla. Oih miksi elämä on niin hassua. Jos olisin nähnyt muualla olisin varmaan alkanut juttelemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä selvä sinkkuus ilmeni?

Vierailija
2/4 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jos nainen kuvailee miestä ihanaksi niin sillä miehellä on jo 100 muuta naista jonossa, naisilla on kaikilla 100% sama miesmaku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei laita lappu sinne kauppaan, missä näit. Kerro koko stoori, jätä puhelinnumero ja sanot, että voit pyytää treffeille. Lisäksi kannattaa käyttää mediakontakteja nyt hyödyksi, jos tästä saataisiin juttua nettiin ja muualle. Soittaisin myös paikallisradioon, ja esittäisin toivelauluun tälle mysterimiehelle. Kuvaile sielläkin ja anna puhelinnumero, jos vaikka joku tuntisi. mene myös samaan aikaan joka päivä kauppaan. Ehkä se tulee sinne uudestaan. Laittaisin myös ilmoituksia lähitienoon pylväisiin, että kyseinen mies hakusessa. Kyllä nyt kannattaa ehdottomasti satsata etsintään. Sehän voi olla sun kohtalo. On varmasti immarreltu, jos kunnolla tavoittelet häntä! Miehet ainakin tekee itse tällaisia suuria eleitä mielellään.

Vierailija
4/4 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin varmaan minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä