Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossutuet VOISIVAT olla kaikille samat

Vierailija
11.02.2017 |

Itse asiassa olen aina toivonut, että sossutuet olisivat kaikille samat. Siksi kannatan kansalaispalkkaa.
On väärin että kovin tuhlaaja saa eniten tukia.
(Tunnen vähän liiankin hyvin pari sossun asiakasta, sanon vaan ennenkuin joku faktabaarin kanta-asiakas tulee nillittämään.)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuo olisi ihan parasta. Vituttaa suunnattomasti eräs tuntemani nuori perhe, kumpikaan vanhemmista ei tietenkään käy töissä, äiti kävi pari kuukautta mutta lopetti koska "työajat ei sopinut mulle. En halua tehdä töitä aamuisin, enkä iltaisin." :D sossu maksaa ihan kaiken. Viimeksi valittivat kun on tilillä vaan 20e ja sekin menee röökiin jää siis vielä nälkä.. Niin. Uskomattomia ihmisiä.

Eikä ne tule tuosta kehittymään, kun joku toinen maksaa.

Ei tulekaan, ja lapsista kasvaa samanlaisia. Olen ottanut etäisyyttä ettei omat saa vahingossakaan mitään vaikutteita, nuorempana biletettiin yhdessä, enää en löydä mitään yhteistä..

Vierailija
22/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin että jotkut ihan tarkoituksella raskautuvat saadakseen parempia tukia mutta jos tukia karsittaisiin heiltä niin se vaikuttaisi ensimmäisenä juuri lapsiin.

Voin olla väärässä mutta mulla on sellainen käsitys että jos joku hankkiutuu raskaaksi saadakseen enemmän rahaa sossusta niin sellainen ei tukien vähentyessä pienennä omia kulujaan vaan edelleen ostelee itselleen uusia vaatteita, meikkejä, kenkiä jne. samalla kun lapsi kulkee liian pienissä ja risaisissa kuteissa "kun ei ole varaa uusiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuo olisi ihan parasta. Vituttaa suunnattomasti eräs tuntemani nuori perhe, kumpikaan vanhemmista ei tietenkään käy töissä, äiti kävi pari kuukautta mutta lopetti koska "työajat ei sopinut mulle. En halua tehdä töitä aamuisin, enkä iltaisin." :D sossu maksaa ihan kaiken. Viimeksi valittivat kun on tilillä vaan 20e ja sekin menee röökiin jää siis vielä nälkä.. Niin. Uskomattomia ihmisiä.

Tästäkin ongelmasta päästäisiin jos tehtäisiin kuten U.S.A:ssa eli annettaisiin rahan sijaan maksusitoumuksia ruokakauppoihin ja niillä voisi ostaa vain ruokaa ja hygieniatuotteita. Silloin ei tarvitsisi veronmaksajien maksaa kenekään tupakointia ja siiderinjuontia.

Ja jos tarvitsisi jotain uutta vaatetta niin sitten sitä varten voisi saada maksusitoumuksen johonkin H&M:ään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän