Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies katsoo pitkään silmiin?

Vierailija
10.02.2017 |

Tämä tapahtuu joka kerta kun kohtaamme. Näemme toisinaan useamman kerran viikossa, joskus voi olla yli puoli vuotta näkemättä. Tämä mies asuu samassa kerrostalossa. Hän on minua paljon vanhempi mutta todella hyvännäköinen. Täydellisesti juuri minun makuuni! Joka kerta kun kohtaamme ja toisinaan jotain juttelemme, hän katsoo minua todella pitkään. Itse olen vähän ujo ja punastun herkästi. Minulla on perhe mutta mies saattaa olla eronnut. Hän tietää että minulla on lapsia.

Häiritsevää sinänsä koska mieheni on huomannut kuinka pitkään tämä saman talon mies katselee minua kohdatessamme. Hän suorastaan tuijottaa ja räpäyttää toisinaan silmiään silleensä silmäniskumaisesti mutta molempia kerrallaan. Ihmettelen, miksi mies niin intensiivisesti katsoo niin syvälle silmiini, että tuntuu kuin sulaisin??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku psyko. Ne tuijottaa tolleen niitä joita suunnittelee seuraavaksi uhrikseen.

Vierailija
2/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku psyko. Ne tuijottaa tolleen niitä joita suunnittelee seuraavaksi uhrikseen.

Tiedän ettei ole. On hyvässä ammatissa ja muutenkin huomaavainen ja ystävällinen on. Herkänoloinen, itsekin punastelee joskus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siulla on kauniit silmät ja ihanat hiukset

Vierailija
4/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös hymyilee ja on muutenkin helpostilähestyttävä.

Ap

Vierailija
5/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei ole. On hyvässä ammatissa ja muutenkin huomaavainen ja ystävällinen on. Herkänoloinen, itsekin punastelee joskus.

Ap

Niinhän ne monet sarjamurhaajatkin on päällisin puolin kunnollisen oloisia.

Vierailija
6/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siulla on kauniit silmät ja ihanat hiukset

Saattaa olla kun niin paljon hänen huomiotaan saan :)

Ap

Vierailija
7/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kamalaa...hän tosin pelastaa ihmishenkiä, ei vie niitä.

Vierailija
8/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on spermaa suupielissäsi.

Vierailija
9/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

piimäviikset kirjoitti:

Sulla on spermaa suupielissäsi.

Oliskin! Selittäisi miksi katselee.

Ap

Vierailija
10/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee piristettä on-off suhteeseensa. Tumma, pitkähkö, suora pitkä nenä ja hyvät hampaat? Tuijottelee, koska saa sillä kohotettua suhteessa alistettua paskaa itsetuntoaan.

Vierailija
11/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa myös olla vanhan mallin herrasmies, joka katsoo neitoa silmiin puhutellessaan tätä, eikä tuijottele rintavarustusta, kuten nykyiset, tapakouluttamattomat jullit.

Vierailija
12/13 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kamalaa...hän tosin pelastaa ihmishenkiä, ei vie niitä.

Saattaa olla se varjopuoli juuri tuo. Vähän kuten esimiesasemassa oleva nainen haluaa vapaa-ajallaan tulla vahvan miehen alistamaksi sängyssä, niin joku palomies on vapaa-ajallaan pyromaani joka polttomurhaa ihmisiä.

13/13 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies itse tietää. Autismi voi olla yksi syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi