Mitä ajatuksia herättää pian 50v. nainen joka käy vähintään pari kertaa/kk Vantaan Tulisuudelmassa bilettämässä?
Kommentit (18)
No siis... aika noloahan toi on? Jotenkin sitä aina ajattelee sellaisista että ovat vähän hukassa omassa elämässään. Ei kovin viehättävää.
Mun äiti on 47 v. ja olishan se järkyttävää jos se roikkuis jurrissa jossain Vantaan lihatiskeillä. Keski-ikäinen känninen nainen on iljettävä näky.
Kirsi Salo!? Oon ihailijais,oon oon! Millonka mänet seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on 47 v. ja olishan se järkyttävää jos se roikkuis jurrissa jossain Vantaan lihatiskeillä. Keski-ikäinen känninen nainen on iljettävä näky.
Vantaan lihatiskit voittaa aina Hgin assan! Toivottavasti mutsis ei kumminkaan nessi hääkereitä
Että sulla ei ole kaikki hyvin elämässä? Mun äiti on samanlainen. Täyttää kohta 60 ja on viimeiset 20 vuotta rampannut tanssipaikoissa ja risteilyillä, monta kertaa kuukaudessa. Väittää, että ei ole ongelmaa alkoholin kanssa, mutta kyllä on.
Mulla on just tuollainen kaveri. Oli ennen ihan ok mutta nyt on pari vuotta dogannut kai lähes viikoittain ja pyörii just Tulisuudelmassa ja muissa lähiöbaareissa ja pettää jopa miestään välillä.
Käytös näillä kännireissulla on ihan järkkyä: imuttelee jokaisen halukkaan miehen kanssa, hieroo persettä miesten muniin jne. Luulee varmaan olevansa tosi seksikäs mutta kun ikä on lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä niin ei se kaunista katseltavaa ole.
En tiedä, mitä tapahtui hänen elämässään silloin pari vuotta sitten, kun toi bilettäminen alkoi. Ehkä joku viidenkympin villitys. Huolestuttavaa ja surullista katsottavaa.
ei herätä mitään ajatuksia. Jokainen rentoutuu ja pitää hauskaa omalla tavallaan. Känninen kaksikymppinen tai viiskymppinen... ei eroa. Mun mielestä. Ja mua on kyllä aina ihmettänyt, miksi keski-ikäinen humalainen nainen on niin kamalan näköistä, mutta nuoret humalaiset ovat jotenkin ok? Hassua, että kun vanhenee niin enää ei voikaan muka tehdä asioita joista itse pitää, koska ikä! Ihan hullua.
Siis kukaan täysjärkinen ei astu jalallaan Tulusuudelmaan.
Arvostan! Parhaita lihoja on juuri ne 40-50v eronneet ladyt, jotka tietää jo, mitä seksiltä haluaa. Ja onnekseni teitä on PALJON...
Vierailija kirjoitti:
ei herätä mitään ajatuksia. Jokainen rentoutuu ja pitää hauskaa omalla tavallaan. Känninen kaksikymppinen tai viiskymppinen... ei eroa. Mun mielestä. Ja mua on kyllä aina ihmettänyt, miksi keski-ikäinen humalainen nainen on niin kamalan näköistä, mutta nuoret humalaiset ovat jotenkin ok? Hassua, että kun vanhenee niin enää ei voikaan muka tehdä asioita joista itse pitää, koska ikä! Ihan hullua.
Onhan se tavallaan noinkin. Mutta känninen yli nelikymppinen nainen on kyllä täysin turn off. Nuorempia kännisiä jotenkin jaksaa katsella. T. Miäs
Vierailija kirjoitti:
Että sulla ei ole kaikki hyvin elämässä? Mun äiti on samanlainen. Täyttää kohta 60 ja on viimeiset 20 vuotta rampannut tanssipaikoissa ja risteilyillä, monta kertaa kuukaudessa. Väittää, että ei ole ongelmaa alkoholin kanssa, mutta kyllä on.
Tätä se nykyeläkeläisten elämä on mutta hyss.... kuolema korjaa, maksa, haima tai munuaiset posahtaa. Elämä on, toisilla mielekäs joillain ei.
Aika noloa. Itse opin jo parikymppisenä paljonko pystyy juomaan niin että on vielä hauskaa. Aika vähän.
N46
Joo siellä se yks tiukka lady joka käyny joka ti ainakin 10 vuotta. Istuu usein yksin samassa kohti. Tympee akka . Olen joskus hakenu
Vierailija kirjoitti:
Lisääpä tuohon vielä se, että näiltä ratkiriemukkailta dogausreissuilta laitetaan raporttia Facebookiin puolen tunnin välein. Että kaikki varmasti huomaa että Rouva 49 v. pitää nyt hauskaa. Sellainen on mun äiti ja arvatkaa saatana nolottaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääpä tuohon vielä se, että näiltä ratkiriemukkailta dogausreissuilta laitetaan raporttia Facebookiin puolen tunnin välein. Että kaikki varmasti huomaa että Rouva 49 v. pitää nyt hauskaa. Sellainen on mun äiti ja arvatkaa saatana nolottaako?
Ei!!! Mikään ei ehkä ole nolompaa kuin kännissä somettaminen.
Oon vähän kateellinen