Sohvaperunat 2017 OFFICIAL
Kommentit (179)
Keitä ovat lohjalaiset, jotka moni mainitsee suosikeikseen?
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiskaverukset. Toisella on lyhyt harmaa tukka ja toisen teinipoika selaa puhelinta usein mukana. Eivät ole kyllä mitenkään minun suosikkejani, mutta ihan ok. Se poika olikin juttutuulella tällä kertaa.
Jarin ilmeet eilen olivat kyllä eilen niiiiin paljon puhuvia, kun hän ei voinut uskoo, mitä näki ja kuuli telkkarista Suomen kaunein koti -ohjelmassa. Hauska, että oli tullut takaisin Thaimaasta ja olivat taas Sannan kanssa messissä.
Nelli ja Iida olivat kans loistavia eilisessä jaksossa. Mä niin tykkään Iidan kuivasta tylytyksestä. :D Hauska tyyppi.
Se oli hyvä, kun Oskua kiinnosti enemmän kaalikääryleiden dissaaminen kuin Sannin hehkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiskaverukset. Toisella on lyhyt harmaa tukka ja toisen teinipoika selaa puhelinta usein mukana. Eivät ole kyllä mitenkään minun suosikkejani, mutta ihan ok. Se poika olikin juttutuulella tällä kertaa.
Minusta ne naiset, tai ainakin se toinen reagoi aina kauheen voimakkaasti kun se poika jotain joskus sanoo, niin heti ollaan"mitääää kerroooo mitäää uuu hienooo!"
Eip siinä, mukavan oloinen poikahan se on.
Sanna ja Jari on parhaita. Ovat ennakkoluulottomia ja avarakatseisia. Eikös uudet helsinkiläisnaiset ole aikaisemminkin heittäneet juttua Ylen ohjelmassa, oliko se Yle Extra kanavalla? Ja lauloivat Jalankulkuämpäri-yhtyeessä.
Kukaan nainen joutunut menemään hississä alasti talonmiehen kanssa yökävelyn jälkeen ?
Jarno ja Perttu taas mahtavia. :"-) Nauroin Heikoin lenkki -jaksoa ihan yhtä lailla.
Toinen Sohvaperuna - ketju on parempi
Missä se toinen ketju sitten on?
Turun pojista Oskusta ja Juhanista kiva videohaastattelu.
Kaikkea sitä ihmiset katsookin :D
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on hyvä huumori, siksi pyydetty mukaankin, eikä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on hyvä huumori, siksi pyydetty mukaankin, eikä yllätä.
Ja poikien omat suosikit muista sohviksista ovat Jarno ja Perttu, mukava haastattelu.
Tuo pidempi Sohvaperunat ketju on poistettu.
Osaako toi Oulun Jani puhua? Tolla pariskunnalla ei oo kyllä mitään sanottavaa.
Anteeksi jos toistan, mutta en ehdi lukea koko ketjua. Tuli vaan mieleen, että onko muut huomanneet että tämän kauden uusi "hahmo" eli Pinja (toinen niistä kahdesta naisesta) oli juuri viimeisimmässä Suomilove-jaksossa. Mikael Saari lauloi siis Pinjalle. Kun Sohvisten uusi kausi oli alkanut ja olin juuri nähnyt tuon Suomiloven jakson, toivoin että Sohvikset laitettaisiin katsomaan Suomilovea ja tv:ssä olisi mahdollisesti pätkä Mikaelin laulusta. Nyt jälkikäteen ajatellen olisi ollut hieman erikoista, että Sohvisten henkilö olisi katsonut itseään tv:stä... :D