Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat 2017 OFFICIAL

Vierailija
10.02.2017 |

Kohta se taas alkaa! Sohvaperunat.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunafani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka selaa Tinderiä äitinsä kanssa? Ihana! :D <3

Tai puhuu jyystämisestä.

Todenäköisesti sellaiset jotka voi puhua kaikesta äitinsä kanssa☺ Olen kyllä lähes kateellinen kun voi olla noin avoin!

Saa sitä avoin olla, mutta hirveän rumaa kielenkäyttöä tuo on.

Mulla ei ainakaan ees sisarukseni tykkäisi jos puhuttaisiin tolla tavalla keskenämme, ja ihan ollaan avoimia parikymppisiä kaikki. Saati vanhemmat...

Vierailija
62/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tallennettu etukäteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katsojasta katsoen vasemmanpuoleinen blondi on paras. Niiden kyynisten kommenttien takana on selvästi herkkä ja älykäs ihminen. Sen oloinen nainen, että on muutamalle lässyttäjälle tullut annettua pakit.

Vierailija
64/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoria: Oikeanpuoleinen blondi provoilee tahallaan ja tietää, että vasemmanpuoleista vituttaa.

Vierailija
65/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään melkein kaikista. Ainoa joka tosissaan tökkii, on se trumppimielinen. Perhe vaikuttaa siltä, että faija saa olla yksin mielipiteineen. Mut ehdottomat suosikit on ukkikset, turkulainen partamies&kaveri(onko nää hoki?), miespari... ohoh, melkein kaikki siis :D . Kyl musta ranualaisetkin on ok. :)  #hyvänmielenohjelma

Vierailija
66/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan kiltisti esitetty kysymys teille ranualaisille. Onko siellä teidän lisäksenne muita valtakunnan tasolla tunnettuja henkilöitä kuin Matti Kaarlejärvi (taitaa hänkin olla nyt muuttanut pois) ja Rami Hiltunen?

Vierailija
67/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijamaria kirjoitti:

Aa että!😄 kiitos teille palautteesta!😊 sehän se on ohjelmassa hienointa että siinä on erilaisia ihmisiä, näin kaikille löytyy omat lempparinsa!☺

Kaikkea hyvää Ranualle. Tällä palstalla seikkailee kaikenlaisia hölmöjä. Niistä ei kannata välittää, vaikka peukutteluista voi tulla joskus kuva, että suurin osa suomalaisista on aivottomia.

t. keski-ikäinen mies

PS! Ranuan tytär on hottis!

Vierailija
68/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijamaria kirjoitti:

Aa että!😄 kiitos teille palautteesta!😊 sehän se on ohjelmassa hienointa että siinä on erilaisia ihmisiä, näin kaikille löytyy omat lempparinsa!☺

Niinpä. Ja hei, jos sä et ketään ärsyttäisi, niin tuskin olisit kenenkään lempparikaan. Jäisit vain unholaan. Ne sohvaperunat, joita osa katsojista fanittaa, ovat myös niitä, jotka toisia katsojia ärsyttää. Niin se vain menee. Ei siinä sen kummempaa takana ole.

Vierailija
69/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vantaalaisen tatuoidun parin, Ilarin ja Niinan, olisin mielelläni nähnyt tänäkin vuonna, symppiksiä molemmat.

Vierailija
70/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT. Aivan ihana rintatatuointi oli Ranuan tyttärellä. Ei tainnut vielä edelliskauden aikana olla (?).

Vierailija
71/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vantaalaisen tatuoidun parin, Ilarin ja Niinan, olisin mielelläni nähnyt tänäkin vuonna, symppiksiä molemmat.

Mua harmitti kans, kun he eivät enää olleet mukana! :(

Vierailija
72/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen tunne tuli tuosta uudesta pariskunnasta muumilakanoissaan. Jotenkin ilkeetä kommentointia sillä miehellä:(

Vierailija
73/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täältä löytyy se aito ja oikea Sohvaperunat-ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4409985/ketju/sohvaperunat_nyt_tv2

Vierailija
74/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja taas on Rovaniemen pariskunta, Ukkikset, Turun kaverukset, blondit, homopari, Sanna ja Jari ja ranualaiset. Kaikki uudet ei tainneet vielä ekassa jaksossa olla?

Vierailija
75/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas turkulainen hokkihemmo (Juhani?) on Suomen kuumin mies. Tyyli on parantunut tauon aikana.

Ei mulla muuta.

Vierailija
76/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen tunne tuli tuosta uudesta pariskunnasta muumilakanoissaan. Jotenkin ilkeetä kommentointia sillä miehellä:(

Juu, se mies vaikutti vähän ylimieliseltä. En oikein innostunut. Nämä tais olla niitä media- ja teatterialan opiskelijoita tms...

Vierailija
77/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se katsojasta katsoen vasemmanpuoleinen blondi on paras. Niiden kyynisten kommenttien takana on selvästi herkkä ja älykäs ihminen. Sen oloinen nainen, että on muutamalle lässyttäjälle tullut annettua pakit.

Se vasemman puoleinen blondi on mahtava! Kivan nasevaa ja napakkaa kommentointi! :D

Vierailija
78/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas turkulainen hokkihemmo (Juhani?) on Suomen kuumin mies. Tyyli on parantunut tauon aikana.

Ei mulla muuta.

Onko se toinen hemmo, Osku?, löytänyt viimein naisystävän? Ainakaan ei tässä jaksossa haikaillut nettineiddipalvelusta treffiseuraa...

Vierailija
79/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Täältä löytyy se aito ja oikea Sohvaperunat-ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4409985/ketju/sohvaperunat_nyt_tv2

Ei ole oikeata ja väärää, jokainen saa kommentoida siihen ketjuun, mihin haluaa.

Vierailija
80/179 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun jokaiseen tv-keskusteluun pitää tunkea tuo teennäinen "official". Ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi