Sohvaperunat 2017 OFFICIAL
Kommentit (179)
Se katsojasta katsoen vasemmanpuoleinen blondi on paras. Niiden kyynisten kommenttien takana on selvästi herkkä ja älykäs ihminen. Sen oloinen nainen, että on muutamalle lässyttäjälle tullut annettua pakit.
Teoria: Oikeanpuoleinen blondi provoilee tahallaan ja tietää, että vasemmanpuoleista vituttaa.
Mä tykkään melkein kaikista. Ainoa joka tosissaan tökkii, on se trumppimielinen. Perhe vaikuttaa siltä, että faija saa olla yksin mielipiteineen. Mut ehdottomat suosikit on ukkikset, turkulainen partamies&kaveri(onko nää hoki?), miespari... ohoh, melkein kaikki siis :D . Kyl musta ranualaisetkin on ok. :) #hyvänmielenohjelma
Tässä ihan kiltisti esitetty kysymys teille ranualaisille. Onko siellä teidän lisäksenne muita valtakunnan tasolla tunnettuja henkilöitä kuin Matti Kaarlejärvi (taitaa hänkin olla nyt muuttanut pois) ja Rami Hiltunen?
Eijamaria kirjoitti:
Aa että!😄 kiitos teille palautteesta!😊 sehän se on ohjelmassa hienointa että siinä on erilaisia ihmisiä, näin kaikille löytyy omat lempparinsa!☺
Kaikkea hyvää Ranualle. Tällä palstalla seikkailee kaikenlaisia hölmöjä. Niistä ei kannata välittää, vaikka peukutteluista voi tulla joskus kuva, että suurin osa suomalaisista on aivottomia.
t. keski-ikäinen mies
PS! Ranuan tytär on hottis!
Eijamaria kirjoitti:
Aa että!😄 kiitos teille palautteesta!😊 sehän se on ohjelmassa hienointa että siinä on erilaisia ihmisiä, näin kaikille löytyy omat lempparinsa!☺
Niinpä. Ja hei, jos sä et ketään ärsyttäisi, niin tuskin olisit kenenkään lempparikaan. Jäisit vain unholaan. Ne sohvaperunat, joita osa katsojista fanittaa, ovat myös niitä, jotka toisia katsojia ärsyttää. Niin se vain menee. Ei siinä sen kummempaa takana ole.
Sen vantaalaisen tatuoidun parin, Ilarin ja Niinan, olisin mielelläni nähnyt tänäkin vuonna, symppiksiä molemmat.
OT. Aivan ihana rintatatuointi oli Ranuan tyttärellä. Ei tainnut vielä edelliskauden aikana olla (?).
Vierailija kirjoitti:
Sen vantaalaisen tatuoidun parin, Ilarin ja Niinan, olisin mielelläni nähnyt tänäkin vuonna, symppiksiä molemmat.
Mua harmitti kans, kun he eivät enää olleet mukana! :(
Negatiivinen tunne tuli tuosta uudesta pariskunnasta muumilakanoissaan. Jotenkin ilkeetä kommentointia sillä miehellä:(
Hei!
Täältä löytyy se aito ja oikea Sohvaperunat-ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4409985/ketju/sohvaperunat_nyt_tv2
Mun suosikkeja taas on Rovaniemen pariskunta, Ukkikset, Turun kaverukset, blondit, homopari, Sanna ja Jari ja ranualaiset. Kaikki uudet ei tainneet vielä ekassa jaksossa olla?
Parrakas turkulainen hokkihemmo (Juhani?) on Suomen kuumin mies. Tyyli on parantunut tauon aikana.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen tunne tuli tuosta uudesta pariskunnasta muumilakanoissaan. Jotenkin ilkeetä kommentointia sillä miehellä:(
Juu, se mies vaikutti vähän ylimieliseltä. En oikein innostunut. Nämä tais olla niitä media- ja teatterialan opiskelijoita tms...
Vierailija kirjoitti:
Se katsojasta katsoen vasemmanpuoleinen blondi on paras. Niiden kyynisten kommenttien takana on selvästi herkkä ja älykäs ihminen. Sen oloinen nainen, että on muutamalle lässyttäjälle tullut annettua pakit.
Se vasemman puoleinen blondi on mahtava! Kivan nasevaa ja napakkaa kommentointi! :D
Vierailija kirjoitti:
Parrakas turkulainen hokkihemmo (Juhani?) on Suomen kuumin mies. Tyyli on parantunut tauon aikana.
Ei mulla muuta.
Onko se toinen hemmo, Osku?, löytänyt viimein naisystävän? Ainakaan ei tässä jaksossa haikaillut nettineiddipalvelusta treffiseuraa...
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Täältä löytyy se aito ja oikea Sohvaperunat-ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4409985/ketju/sohvaperunat_nyt_tv2
Ei ole oikeata ja väärää, jokainen saa kommentoida siihen ketjuun, mihin haluaa.
Mua ärsyttää kun jokaiseen tv-keskusteluun pitää tunkea tuo teennäinen "official". Ei muuta.
Saa sitä avoin olla, mutta hirveän rumaa kielenkäyttöä tuo on.
Mulla ei ainakaan ees sisarukseni tykkäisi jos puhuttaisiin tolla tavalla keskenämme, ja ihan ollaan avoimia parikymppisiä kaikki. Saati vanhemmat...