Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun yksinään tekemiäsi asioita jotka "eivät kestä päivänvaloa" minä aloitan...

Vierailija
10.02.2017 |

Eli kaikenlaisia vähän "epäsopivaa" / "noloa".
Joita ei mulle kerrota.
Minä listaan muutamia eli tekemisiänne/ajatuksia jne...

Minun omiani:
- Välillä yksin ollessa kotona pidättelen tahallaan virtsaa. Koska se tuntuu minusta kivalta.
Vetelen vastaani sisään päin ja yritän, että hätä yltyy kovaksi ja sitten väännän hetken vastaa pidätellen ja pian hätä hellittää hetkeksi.
Tuo tuntuu minusta vain kivalta eikä siihen liity edes mitään seksuaalista.

- Nautin myös ulostamisesta. Se tuntuu jotenkin rentouttavalta ja pidättelen tarkoituksella hetken.
Tätä ja tuota edellistä tehdessä housut saattavat joskus sotkeutua hieman, mutta teenkin tätä vain yksinään.
- kolmas juttu ei liity enää näihin. Elän kokoajan jossain mielikuvitusmaailmassa. Koen minut itseni tylsäksi ja surkeksi, niinpä leikin jotain muuta mielessäni jatkuvasti.
- Ajattelen usein myös kaikkea epäsopivaa ja iloitsen asioista joista ei ehkä ole sopivaa iloita.
- saatikka sitten seksuaalisuuteni. Sieltä vasta pimeyttä löytyykin...
Kertokaa omianne!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun av-palstalla.

Vierailija
2/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään outoa.

Olen sitä samaa miltä näytänkin.

Käyn normi töissä. Minulla perhe ja mies sekä harrastuksia.

Harrastamme miehen kanssa normi seksiä.

Elän ihan tässä maailmassa enkä leiki virtsaamisillani yms...

Ap taitaa tosiaan olla aika pimeä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin ollessa kaivan nenää oikein antaumuksella ja innostun, jos saan räkäpallon sormissa kiinteäksi pyöriteltäväksi.

Joskus myös kaapaisen valkovuotoa emättimestä sormeen ja haistan, ja sitten pyörittelen siitäkin pallon kuten räästä.

Vierailija
4/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää. Tosin en jaksa edes kauheasti piilotella sitä. Ehkä sen takia olen harvoin kipeenä =)

Vierailija
6/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan dildon päällä ja puristan tisseistä. T. sinkku

Vierailija
7/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen kauniin naisen mietin ensimmäisenä että millainenhan tuo on sängyssä, hiljainen, mukaan lähtevä, vai ei niin naapuriystävällinen eli kova huutamaan ja kiljumaan. Näin miettin kymmenestäkin päivän aikana näkemästäni naisesta, mikäli vain kauniita 20-kymppisiä osuu kohdalle. Ja tietysti mietin että lähtisiköhän tuo parilla satasella mukaan vai pitäiskö sille antaa viissatanen.

Välillä teen tarjouksenkin suoraan kysymällä ja yllättävän useasti nuo mukaan lähtevätkin.

Vierailija
8/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboi n sähköhammasharjalla (omalla sentään!)

Vierailija
9/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-kymppinen=200 v. Aika harvoin taitaa osua kohdalle?

Vierailija
10/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin pimpilläni ja haistelen sormia. Joskus en pese alapäätä useaan päivään jotta se haju voimistuu. Joskus teen tätä autossa jne myös mennessä kauppaan enkä tunne huonoa omatuntoa siitä että koskettavan pimppisillä käsillä joka paikkaan.

Kaivan nenää ja teen palloja ja nyppäilen niitä ympäri asuntoa.

Vierailija
11/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaan joidenkin miellyttävien julkkisten elämää häiritsevän paljon eri medioista ja luen huhuja palstoilta.

Vierailija
12/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona yksin ollessa kaivan nenää oikein antaumuksella ja innostun, jos saan räkäpallon sormissa kiinteäksi pyöriteltäväksi.

Joskus myös kaapaisen valkovuotoa emättimestä sormeen ja haistan, ja sitten pyörittelen siitäkin pallon kuten räästä.

Hyi vittu...Tekeeks joku oikeesti tollasta?

Vierailija
13/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Hulluinta on että luulen että juuri kukaan minut tunteva ei voisi kuvitellakaan minusta mitään sellaista. Olen sellainen tiukkiksen näköinen nutturapäinen konttoritäti jakkupuvussa, aina huoliteltu ja tyyliltäni jopa ankara. Ja sitten kotona röhnään reikäisissä verkkareissa pyörittelemässä räkä- tai valkovuotopalloja :D

Vierailija
14/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikenlaisia vähän "epäsopivaa" / "noloa".

- Välillä yksin ollessa kotona pidättelen tahallaan virtsaa. Koska se tuntuu minusta kivalta.

Vetelen vastaani sisään päin ja yritän, että hätä yltyy kovaksi ja sitten väännän hetken vastaa pidätellen ja pian hätä hellittää hetkeksi.

Tuo tuntuu minusta vain kivalta eikä siihen liity edes mitään seksuaalista.

Ei muka seksuaalista vaikka vetelet vastaa sisälle? ja eikö ole vähän tikkuista puuhaa?

Toki, olihan jo kantelettaressakin neuvo morsiamelle "anna tyttöys tyvelle vastan"

Vierailija
15/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboi n sähköhammasharjalla (omalla sentään!)

Tämä on parhautta! Minäkin teen näin. (Ja niille jotka ei tajua miten se tapahtuu, niin ei, sitä harjaa ei työnnetä emättimeen vaan harjaosan sillä puolella jossa ei ole harjaksia painetaan klitorista. Tärinä tuo orgasmin alta minuutin varmasti.)

Vierailija
16/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Hulluinta on että luulen että juuri kukaan minut tunteva ei voisi kuvitellakaan minusta mitään sellaista. Olen sellainen tiukkiksen näköinen nutturapäinen konttoritäti jakkupuvussa, aina huoliteltu ja tyyliltäni jopa ankara. Ja sitten kotona röhnään reikäisissä verkkareissa pyörittelemässä räkä- tai valkovuotopalloja :D

En kestä...oikeesti...sä aiheutat mulle traumoja. :0

Vierailija
17/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan kovettunutta ihoa jalkapohjistani saksilla.

Vierailija
18/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiesten kirjoittelemia provoja suurimmaksi osaksi. Samoja tarinoita kuin siinä ketjussa missä kerrottiin mitä ällöä eksät tekivät =)

Vierailija
19/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielikuvituksessani kolmannen valtakunnan naispäällikkö (pistin Aatun eläkkeelle) ja ratkon menneen ajan ongelmia. Näytän heille myös moderneja youtube-pätkiä ja leffoja ja taivastelen kuinka kamalaa 2010-luvulla on. Siviilissä KUKAAN ei voisi minusta tälläistä uskoa. Leikin tasa-arvoista modernia ihmistä että ihmiset pitäisivät minusta.

Vierailija
20/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisena adhd:na suurin osa vapaa-ajastani on salattavaa tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi