Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstitaidon yo meni perseelleen

Pettynyt abi
10.02.2017 |

Vastasin sit joka kysymykseen ohi aiheeen. Onko kukaan muu tehny tota koetta? Mikä fiilis?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko muilla meni kokeessa? Itse lähdin siinä klo 12:40.

Ei muuten haitannut yhtään, että en ollut eväitä hankkinut. Muutaman kerran otin huikan vesipullosta, jotta vaikuttaisin normaalilta. Sekin jo jännitti.

Vierailija
42/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten haitannut yhtään, että en ollut eväitä hankkinut. Muutaman kerran otin huikan vesipullosta, jotta vaikuttaisin normaalilta. Sekin jo jännitti.

Ite olin 14.45 asti ja siltikään ei mitää tullu..  :-D Sä oot aikaseen lähteny, toisaalta oot varmasti osannu ni turhaan sitä muuten vaa istuskelee siellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin 20 yli yhdeksän tekemään koetta koska oli erityisjärjestelyt ja lopetin 11.25. Se loppu 35 min rupateltiin mukavia valvojan kanssa. Mulla ei edes ollu eväitä mukana. En tajua miksi niitä eväitä edes hehkutetaan kun normaalisti pärjää hyvin sen 6 tuntia ilman naposteltavaa kunhan syö aamulla hyvin.

Vierailija
44/44 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt noin vaikeata ole. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan