Miten edetä ihastuksen kanssa
kun on kemiaa ja vetovoimaa mutta kumpikaan ei tee mitään?
Kommentit (14)
No mistä tiedät että on molemminpuolista? Kerro itse miten asiat ovat turha jäädä odottelemaan.
Pyyä kahville? Vie kukkia? Laita tekstari?:)
Vierailija kirjoitti:
No mistä tiedät että on molemminpuolista? Kerro itse miten asiat ovat turha jäädä odottelemaan.
Katseista voin päätellä, hymyistä. Jos tämä ihminen on lähellä, perhosia vatsassa ja sellainen jännä hyvä olo.
Mulla oli joskus ihastus, jälkeenpäin selvisi että mieskin oli kiinnostunut. Mutta koska ei saanut multa vastakaikua, ei uskaltanut edetä ja nyt sillä on toinen 😢 Olin tosi ihastunut, ja aloin flirttailla koska mies oli komea ja mukava. Mutta kun mies flirttaili takaisin jäädyin vain aina kun olisi pitänyt olla ihana. Olin niin tosi ihastunut, etten pystynyt olla normaali hänen seurassa ja mies luovutti. Mutta niin, kyllä sen aistii jos kemiaa on ilmassa, ja mua harmittaa edelleen tosi paljon, että tyhmyyttäni annoin sen miehen mennä. Ja tarinan opetus: Yritä olla oma itsesi Jos sua ujostuttaa, se on varmasti miehen mielestä vain söpöä. Ja tee jotain, ihan mitä vaan ja pian. Anna merkki että olet kiinnostunut, jos mies ei vieläkään tee mitään, pyydä kahville. Siinä ei mokaa, vaikka miestä ei sitten lopulta kiinnostaisikaan. Ja vielä, toimi pian, äläkä tuhlaa aikaasi täällä.
Ei mitenkään. Se on varattu ja kuulemma suhteessa menee huonosti mutta tiedän ettei lastensa takia eroa.
Mietipä, mitä ne esteet voisi olla, miksi kumpikaan teistä ei tee aloitetta?
Amurin enkeli auttaa!