Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa reilu pomo! Uhkailee kaikkia irtisanomisella, kun yksi ilmoitti olevansa raskaana ja jäävänsä pois

Vierailija
10.02.2017 |

muutaman kuukauden kuluttua.
Pomo raivosi "MÄ *** irtisanon kohta teidät KAIKKI!"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei ehkä fiksua käytöstä pomolta, mutta ihan itse naiset kusevat omiin muroihinsa.

Vierailija
2/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen uhkailuja ja henkistä väkivaltaa ei tarvitse sietää. Voitte tehdä ilmoituksen vaikka oman liittonne vastaavalle. Asioista on puhuttava. Tuollainen ei vetele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, itse olisin käskenyt pomoa laittamaan tutin suuhun ja menemään päikkäreille.

Vierailija
4/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei ehkä fiksua käytöstä pomolta, mutta ihan itse naiset kusevat omiin muroihinsa.

Ai tulemalla raskaaksi? Mistäs ne lapset sitten tulisivat?

Vierailija
5/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni firma voi helposti mennä konkurssiin, jos useampi nainen on äitiyslomalla samaan aikaan.

Vierailija
6/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomat tulee tosiaan kalliiksi työnantajille, mutta ehkä ratkaisu ei kuitenkaan ole se, että kukaan ei tämän vuoksi saa enää hankkia lapsia. Tähän pitäisi tosiaan tulla muutos ja äitiyslomien jäädä valtion kustannukseksi.

Vierailija
7/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyslomat tulee tosiaan kalliiksi työnantajille, mutta ehkä ratkaisu ei kuitenkaan ole se, että kukaan ei tämän vuoksi saa enää hankkia lapsia. Tähän pitäisi tosiaan tulla muutos ja äitiyslomien jäädä valtion kustannukseksi.

Eipäs kun laitetaan iskän työnantaja korvaamaan puolet äiskän työnantajalle lankeavista kustannuksista. :)

Ei oo vaikeeta. Eikun onpas kun miehet on vähän aina spessumpia kuin naiset.

Vierailija
8/8 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs kun laitetaan iskän työnantaja korvaamaan puolet äiskän työnantajalle lankeavista kustannuksista. :)

Ei oo vaikeeta. Eikun onpas kun miehet on vähän aina spessumpia kuin naiset.

Kohta kukaan ei tunnusta olevansa isä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi