Miksei tori.fissä ole erikseen pk-seutu aluetta?Ärsyttää kaiken maailman keravalaiset
Kommentit (12)
Minusta Pirkanmaalaisena taas hyvä. Uusimaa on viereisissä maakunnissa. Eli hakuun voi lisätä viereiset maakunnat, tadaa. Jos jotain kalliimpaa etsin, voi löytyä kohtuumatkan päästä huomattavasti halvemmalla kun täältä :)
Niin..oikeesti asuinalueita on kehäkolmosen ulkopuolellakin,ilmoitukseen voi laittaa tarkemmat kriteerit.
mua kanssa ärsyttää nää keravalaiset sun muut pellet.ehdottakaa torille että lisää sinne luetteloon pk-seutu?
Mä teen kauppaa Lahdessa ja jatkuvasti saan kyselyitä tuonko Helsinkiin tai Lohjalle tai Tampereelle. Oisko ajoa Kouvolaan tai Kotkaan. Olenko menossa Jyväskylän tai Mikkelin ohi.
Joka ilmoitukseen laitan EI kuljetusta, en omista autoa. Ja silti jo välkky kysyy. Välillä ottaa vähän pattiin.
Minusta on hyvä, että nuo ovat maakunnittain, mutta voisihan olla niin, että voisi vielä tarkentaa hakua (jos tällaista ei jo ole).
Me kehä 3 ulkopuoliset PK-seutulaiset inhotaan, kun Helsinkiläisille tavara pitäisi tuoda kotiovelle. Ja tämä koskee vain Helsinkiläisiä. Espoolaiset ja Vantaalaiset kyllä tulee itse hakemaan. Täällä "landella" meillä on autot ja totuttu ajelee 5km pidempiä matkoja. Helsinkiin on kaikkein v-mäisin viedä, kun ei ole parkkeja ja jos on, niin ne maksaa enemmän, kuin tavara. Olen Hki ydinkeskustassa töissä ja työpaikalleni voi suht helposti tulla käymään. Silti jollekin Helsinkiläiselle sekin on ylivoimaista, mutta Espoolainen tai Vantaalainen kyllä tulee työpäivän jälkeen sieltä tavaransa hakemaan.
Kerava on osa PK-seutua helvetin pelle!
Keravalaisenahan on lyhyt matka stadiin, paljon nopeammin sieltä pääsee stadin keskustaan kuin helsingin omilta laitamilta. Eniten itteeni ärsyttää nää kotka, lohja jne. 150 - 200km ei oo ihan naapurissa.
Minäkin toivoisin että voisi erikseen valita sen PK-seudun. Onhan Espoo, Vantaa, Helsinki ja Kauniainen ollut käytännössä jo kauan samaa kaupunkia. Toivoisin että ihan oikeasti yhdistyisivät. Sama toivomus myös Oikotie-lle. Oikeasti ei näy mitään rajoja. Nykyään esim. espoolaiset voivat käyttää Meilahdessa olevaa Haartmanin päivystävää tervkeskusta. Labrat ja röngenenitkin ovat yhteiskäytössä.
Niin olisi helppoa käydä kauppaa pelkästään hki,vantaa,espoo aluiella mutta aina tulee joku tampio kysymään "kuljetatko lohjalle".