Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin viiden päivän työreissulla ja kotiin tullessa mies tokaisi äkäisenä, että jääkaappi on tyhjä kuin Jeesuksen hauta pääsiäisaamuna.

Vierailija
10.02.2017 |

Niinkö? Mitenkäs se on mahdollista?
Eikö se täytykään itsestään? Eikö vessankaappeihin tulekaan itsestään vessapaperit, suihkuihin shampoot, lavuaareille saippuat, kodinhoitohuoneeseen pyykkiaineet, jne?
Jännä juttu, olipa hyvä, että olin hetken pois, niin ratkesi tämäkin mysteeri.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että miehes oli tullut uskoon:)

Vierailija
2/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että muuttaa hotelliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että keksii uudet vitsit.

Vierailija
4/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten odottelee, että joku tukee ja taikoo teille eväät viidestä leivästä ja kahdesta kalasta.

Vierailija
5/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin että 5 päivää ja uskoontulo. 

Kertaakaan ei enää passaa olla pois tai sulla on joku muslimi kotona.

Vierailija
6/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten odottelee, että joku tukee ja taikoo teille eväät viidestä leivästä ja kahdesta kalasta.

Näin perjantaina olisi kyllä etu jos sama hemmo tulisi ja tekisi vedestä viiniä.

Vierailija
7/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä pistit sen pikkupojan kauppaan saman tien? Älä nyt ainakaan missään nimessä ryntää itse kauppaan! Sit voitkin miettiä, milloin jätät moisen paskiaisen oman onnensa nojaan. Siperia opettaa.

Vierailija
8/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain todennut että olisit mennyt kauppaan kun kotona olit.

Vierailija
9/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, onko se uusavuton, vai tyhmä? Piirrä sille selkeä kartta lähimpään kauppaan.

ps. Laadi kauppalista, se olisi ehkä turhan haastavaa miehelle.

Vierailija
10/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu te ämmät olette kyllä tyhmiä. Ensin otatte avuttoman miehen, joka ei osaa edes ruokaa ostaa ja sitten kehtaatte vielä tulla valittamaan av-palstalle.

Eikö teitä hävetä, että olette tehneet niin hirvittävän suuren virheen kumppaninvalinnassa?

En minä ainakaan kehtaisi paljoa huudella jos olisin ottanut keharityttöystävän ja sitten pahoittaisin mieleni kun hän ei osaakkaan pyyhkiä persettään. Sehän tekee minusta tyhmän jos yllätyn hyvin tiedossa olleesta faktasta kumppanissani.

Amen. Nämä miesvihapalstalla räksyttävät ämmät eivät oikeasti tajua olevansa vielä tyhmempiä, kuin heidän puolisonsa. Eilenkin yksi lehmä itki, kuinka mies toi väärää kermaa ALAKERRASSA sijaitsevasta kaupasta, eikä sitten voinut itse sitä oikeaa kermaa hakea.

Vierailija
11/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on aivan hirmuisen hyvä huumori yhdessä.  Nyt vain molemmat kauppaan ja valkkaamaan jääkaappi täyteen.  Se siitä.  Arvaa kuinka  monessa perheessä olisi asiat olleet aivan samoin.  Nyt pääset kotiin huokaisemaan niin anna olla;  ei jaksa riidellä. 

Vierailija
12/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on aivan hirmuisen hyvä huumori yhdessä.  Nyt vain molemmat kauppaan ja valkkaamaan jääkaappi täyteen.  Se siitä.  Arvaa kuinka  monessa perheessä olisi asiat olleet aivan samoin.  Nyt pääset kotiin huokaisemaan niin anna olla;  ei jaksa riidellä. 

Vierailija
13/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu te ämmät olette kyllä tyhmiä. Ensin otatte avuttoman miehen, joka ei osaa edes ruokaa ostaa ja sitten kehtaatte vielä tulla valittamaan av-palstalle.

Eikö teitä hävetä, että olette tehneet niin hirvittävän suuren virheen kumppaninvalinnassa?

En minä ainakaan kehtaisi paljoa huudella jos olisin ottanut keharityttöystävän ja sitten pahoittaisin mieleni kun hän ei osaakkaan pyyhkiä persettään. Sehän tekee minusta tyhmän jos yllätyn hyvin tiedossa olleesta faktasta kumppanissani.

Amen. Nämä miesvihapalstalla räksyttävät ämmät eivät oikeasti tajua olevansa vielä tyhmempiä, kuin heidän puolisonsa. Eilenkin yksi lehmä itki, kuinka mies toi väärää kermaa ALAKERRASSA sijaitsevasta kaupasta, eikä sitten voinut itse sitä oikeaa kermaa hakea.

Se "ämmä" oli tekemässä ruokaa sille idioottimiehelleen!!! On se nyt jumalauta, ettei sen vertaa voi auttaa, että tuo oikeaa kermaa, jos ensin PYYTÄÄ tekemään jotain ruokaa itselleen, oli se kauppa vaikka olohuoneessa! Typerys.

Vierailija
14/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "ämmä" oli tekemässä ruokaa sille idioottimiehelleen!!! On se nyt jumalauta, ettei sen vertaa voi auttaa, että tuo oikeaa kermaa, jos ensin PYYTÄÄ tekemään jotain ruokaa itselleen, oli se kauppa vaikka olohuoneessa! Typerys.

Just. Sillä ämmällä on elämänhallinta aika hukassa, jos jokainen kermapurkki pitää haetuttaa miehellä erikseen. Ja vielä vittuilla miehelle siitä.

Vierailija
15/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Sillä ämmällä on elämänhallinta aika hukassa, jos jokainen kermapurkki pitää haetuttaa miehellä erikseen. Ja vielä vittuilla miehelle siitä.

Sulla on aivosolut hukassa. No, helppo huudella, koska sun jääkaapissa on varmaan ihan kaikkea pecorinosta parmankinkkuun. Aina.

Vierailija
16/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oli miten oli, kaikki on naisten syytä? Huomaa kyllä ketkä on ollut näitä mammanpoikia. Miehellä siinä on elämänhallinta hukassa jos ei yhtä kermapurkkia OSAA tuoda kaupasta. Kyllä huomaa että miesten maailmassa eletään.

Meillä ei tuollainen valikoiva kuulo mene ollenkaan läpi. Erehdyksiä saa tehdä, mut jos ruokakermaan annettut rahat meneekin kuohukermaan ja loput eksyy pelikoneeseen, passitan takaisin kauppaan :)

Vierailija
17/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun lähdet, niin tyhjennä kaappi valmiiksi. Kun tulet kotiin, niin ensimmäisenä tuhahda, kun hän ei täyttänyt sitä poissaollessasi.