Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni täydellisesti palaverissa

Vierailija
10.02.2017 |

Palaveri venyi ja minulla oli hirveä pissahätä. Pyysin sitten puheenvuoroa ja kysyin että voinko käydä pissalla. Kun poistuin kokoustilasta kuulin koko huoneen repeävän nauruun. :(
Olisiko vain pitänyt poistua palaverissa sanomatta mitään? :/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa lapsellista. Oiskohan muita naurattanu, ku oisit vaa sohottanu kuset penkkiin.

Vierailija
2/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoista naurua tuo oli. Ensi kerralla voit vain sanoa "anteeksi" kun nouset pöydästä ja sujahtaa diskreetisti vessaan.

Vierailija
4/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi seuraavan kertaan. Katso puhelintasi, pyydä anteeksi jos tarpeen ja poistu huoneesta puhelin korvalla.

Vierailija
5/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin johtunut lähtemään 20 hengen kokouksesta pissalle. Kaikki muut olivat arvovaltaisia n 20 v vanhempia miehiä. Tilanne oli tosi formaali ja en saanut edes isoja juhlaovia auki vaan joku setä tuli auttamaan ja kokous piti keskeyttää sen ajaksi. Sanoin käyväni vessassa, se on mielestäni kyllä parempi kuin pissalla. Mutta ei sitä kukaan muistele eikä varmaan muistakaan. Ihan hölmöä tuollaisesta stressata.

Vierailija
6/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaamaan menit kuitenkin ja he tiesivät sen.

Vierailija
7/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein pissalla. Tapahtuiko tämä palaveri päiväkodissa? Mikset vain voinut sanoa, että "anteeksi, palaan ihan kohta" ja lähtenyt sinne vessaan. 

Vierailija
8/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla?! Oletko 6-vuotias? Aikuiset "menevät vessaan" tai "tulevat kohta takaisin", jos nyt ei ihan lähipiiriä lasketa.

Vierailija
9/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tämäkin helpottaa, kun täyttää 40. Nyt voi vain sanoa, että "työsuojelutauko" ja kaikki tajuaa, mistä on kyse.

Okei, kerran yksi ei tajunnut, mutta kollegani ehätti sanomaan, että meitä on kuule täällä aika monta alatiesynnyttänyttä :-)

Vierailija
10/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sanonut "pissalla"?

Vierailija
11/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla? Ja ihan puheenvuoro? Okei. Mä olisi ihan vaan noussut ja sanonut anteeksi, käyn tuolla tai anteeksi, tulen kohta takaisin. Meillä kaikki on mua 10-30v vanhempia ukkoja eikä tosiaan kiinnosta selostaa heille pissahätääni.

Vierailija
12/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua tietää, mitä aiot tehdä vessassa. Seuraavalla kerralla vain poistut paikalta tai voit vieressä istuville sanoa anteeksi. Formaalissa kokouksessa voi ejdottaa 5-10 minuutin taukoa, riippuen kuinka kaukana naistenhuone/miestenhuone on.

Älä ikinä sano, mitä teet vessassa, käyt pissalla, kakalla, käyt vaihtamassa ylivuotaneen kuukautissuojan, kaivelet hampaanvälistä sinne jääneen lounasruoan palan tms. Mieti nyt vähän, miltä se kuulostaa!

Vierailija
13/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis typeriä ja tyhmiähän ne sinun työkaverit on olleet etkä sinä! Ota seuraavan kerran käsittelyyn tuo naurukohtaus ja se että miten menetellään jatkossa pissihädän tullessa.

Vierailija
14/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä oksensin paltsupöydän alle, kun iski norovirus. Ja iski. Niin äkisti, etten ehtinyt tehdä mitään, käsi suun edessä nieleksin oksennusta, muttei onnistunut kauaa. Arvaa oliko siinä hajussa ja siivossa häpeämistä.... vieruskaverin housuille, kengille ja laukulle roiskui koko palaveritarjottava. Siivoojaahan siinä piti alkaa kaikessa kiireessä vielä etsimään.

Vierailija
15/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti ehdotetaan että josko pidettäis viiden minuutin tauko, ottamatta kantaa tauon syihin. 

Vierailija
16/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja varsinkin palavereissa kuuluu puhua suoraan ja oikeilla termeillä, että asiat menevät eteenpäin. Esimerkiksi tyyliin; "herra puheenjohtaja, minun on valitettavasti poistuttava pakottavan kusihädän vuoksi wc-tiloihin, jossa vedän vaaleanpunaiset stringini alas ja lasken eilen sheivaamani häpyhuulten välistä urean pönttöön. Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaan palattuani takaisin."

Vierailija
17/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ja varsinkin palavereissa kuuluu puhua suoraan ja oikeilla termeillä, että asiat menevät eteenpäin. Esimerkiksi tyyliin; "herra puheenjohtaja, minun on valitettavasti poistuttava pakottavan kusihädän vuoksi wc-tiloihin, jossa vedän vaaleanpunaiset stringini alas ja lasken eilen sheivaamani häpyhuulten välistä urean pönttöön. Mahdollisiin lisäkysymyksiin vastaan palattuani takaisin."

Tosi hauskaa.

Unohdit sanoa "Stringit" isolla alkukirjaimella.  

Vierailija
18/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tilanne. Naura sinäkin, jos joku ei ymmärrä että ihmiset käy tarpeillaan, niin älä välitä.

Vierailija
19/19 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti noussut ja sanonut, että "pikkuhetki, käyn vessassa". Ei ole tullut mieleenkään, että olisi noloa.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän