Odottelen keskenmenovuotoa ja olen yksin lasten kanssa, karmiva viikonloppu :(
Eilen ultrassa todettiin 2,5vk liian pieni alkio ja tiputtelua ollut monta päivää nyt. Odotan että kunnon vuoto alkaa, henkisesti olo on kauhea ja pelkään tietysti että pökerryn vessaan tms. Paikkakunnalla ei ole tuttuja joita voisin pyytää tänne :( Ei ole ensimmäinen keskenmeno joten tiedossa on jo mitä odottaa. Vertaistukea??
Niin ja myöhäisempi hedelmöittyminen ei ole mahdollista plussatestin perusteella, en halua turhaa toivoa.
Kommentit (6)
Voi ei. :( Kurjalta kuulostaa. Mulla edellinen meni kesken, mutta onneksi tyhjenin spontaanisti. Ankeaa se silti oli. Mies tuli tueksi sitten heti, kun pääsi.
Missä sun lapsesi isä on, pääseekö milloin paikalle (jos olette suhteessa)?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole viikonloppu.
Alkuperäinen postaus viime vuodelta.
En tiedä missä mies on mutta nyt on aika hänen osallistua.
Jännä. Tämä on aloitukseni viime vuodelta. Sain tuolloin keskenmenon ja selvisin siitä jotenkuten, asuttiin miehen kanssa käytännön syistä eri paikkakunnilla. Kesällä tulin raskaaksi uudelleen ja nyt sängyssä tuhisee 5kk ikäinen pieni tytär <3 Kävin aika monta kertaa ultrassa mielenrauhan saavuttamiseksi. Ap vuoden takaa
Voi sinua, mitenhän tässä kävi.. Toivottavasti kaikki hyvin. Minulla on samanlainen tilanne nyt. Olen yksin kotona taaperon kanssa ja kesken jäänyt keskenmeno pitäisi saada loppuun. Lääkkeet sain tyhjennystä varten..