Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä tuli vauvajuhliini lahjana pelkkä itsetehty pehmolelu

Vierailija
10.02.2017 |

Koin tuon vähän loukkaavana vaikken tietenkään sanonut mitään. Muut toivat kalliita lahjoja ja osa tulijoista oli opiskelijoitakin. Tällä pehmolelun tuoneella ei ole todellakaan rahasta puutetta. Loukkaannuinko mielestänne turhasta?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vauvajuhla? Ristiäiset vaiko joku muu?

Vierailija
22/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vauvajuhla? Ristiäiset vaiko joku muu?

Siis daa, exä tollasta tajuu? Ne on niinku vauvajuhlat. Amerikas sanotaan baby shower. Kaikki sivistyneet ihmiset pitää sellaset ku ne saa vauvan. Daijjuu olla pitämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan loukkaantunut turhasta. Kyllä ystäväsi tulisi sen verran arvostaa lastasi, että toisi made in China pehmolelun, pandan tai jotain. Todella törkeää. Karsi pois tuollaiset ystävät.

Vierailija
24/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Toivottavasti tämä oli provo. Jos ei, niin sääliksi käy lastasi. Kuulostat ihmiselle jolle ei ole millään muulla väliä, kuin toisista hyötymisellä. Onnea ja koita vähän kasvaa. Jos olet noin pinnallinen, hylkää ystäväsi.

Vierailija
25/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin tuon vähän loukkaavana vaikken tietenkään sanonut mitään. Muut toivat kalliita lahjoja ja osa tulijoista oli opiskelijoitakin. Tällä pehmolelun tuoneella ei ole todellakaan rahasta puutetta. Loukkaannuinko mielestänne turhasta?

Joo oot muuteskin niin turha et vedä ittes vessanpöntöstä alas ni kaikilla on kivempaa.

Vierailija
26/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pitkä v*ttu!! :D

Vierailija
27/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli, että ei tuo etukäteen kallista lahjaa, kun vauva ei vielä edes ole maailmassa. Tulee niitä kohtukuolemia vielä lasketun ajan jälkeenkin ja vauvoja kuolee jopa synnytykseen.

Vierailija
28/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan loukkaantunut turhasta. Kyllä ystäväsi tulisi sen verran arvostaa lastasi, että toisi made in China pehmolelun, pandan tai jotain. Todella törkeää. Karsi pois tuollaiset ystävät.

Ajattele, ystävä teki varmaan lelun jostain vanhoista vaatteista tai sukkalangoista. Pesikö edes niitä enne uusiokäyttöä. Uusi china lelu on vauvan imeskeltäväksi paljon terveellisempi ja turvallisempi vaihtoehto.

Vierailija
29/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin baby shower kutsuun suoraan, että alle sadan euron lahjan kanssa ei ole juhliin asiaa. Loppuu tuollainen itsetehtyjen lahjojen raahaaminen tähän taloon!!

Vierailija
30/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo tai perseilyä,mutta muijan työkaveri toi meidän lapselle vAuvana itse tehdyn pehmolelun ja se on ollut ylivoimaisesti paras ikinä samoin työmaan pomon vaimon joka jouluiset villasukat,lapsellekin on tehnyt pitkiä polveen ylettyviä kirkkaanvärisiä todella lämpimiä villasukkia,ne ja kuomat eikä lapsen jalat palele.

Vierailija
31/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä oli provo. Itse en koskaan odota lahjoja keneltäkään, mutta toki on kiva että joku tuo lapselle jotain. Tosin meillä ei edes järjestetty noita juhlia, koska mun mielestä ne vaikuttaa juurikin tuollaisilta lahjojen keräystä varten järjestetyiltä. Jos joku haluaa lastani muistaa muuna kuin syntymäpäivänä ja jouluna niin tuokoon sitten erikseen ja kahvit tarjoan lämpimän kiitoksen kera. Mutta että joku näkee aikaa ja vaivaa tuodakseen jotain uniikkia, sitä arvostan vielä enemmän. Anoppini kutoo pojalleni villavaatteita, jotka ovat usein käytössä koska ovat niin kauniita ja lämpimiä päällä. Monet ovat kysyneet eräästä hänen kutomastaan paidasta että mistä sellaisen voi ostaa, kun hieman erikoisempi kuvio. Arvostan todella paljon, että hän käyttää tuntikausia näihin. Itse olen tehnyt lapselleni pehmolelun ja siitä on tullyt lapselleni ylsi suosikkipehmoleluista. Vaikka arvostankin jokaista lahjaa niin vielä enemmän itse tehtyä. Kaiken arvoa ei voi mitata rahassa. Minun mielestäni ei edes pitäisi odottaa tai vaatia lahjoja, vaan sen pitäisi olla ylimääräinen mukava yllätys. Lahjojen odottaminen ei mielestäni kuulu enää aikuiseen ikään vaan lapsille jouluina ja syntymäpäivinä. Ja omalle lapselleni aion opettaa olemaan iloinen jokaisesta saamastaan lahjasta ja arvostamaan siltikin jos ei ole ihan mieluinen. Lahja ei enää ole lahja jos sitä vaaditaan. Silloin se on kerjäämistä.

Vierailija
32/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lahjassa ei ole tärkeintä hinta, vaan ajatus. Tuo itse tehty pehmolelu on paljon arvokkaampi kuin ne kalliit lahjat.

Vierailija
33/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käsityöläisenä ap:n kuvaama otsikko vituttaa aika lujaa. Et ymmärrä etkä arvosta käsintehtyjä asioita.Toivottavasti "ystäväsi" löytää parempaa seuraa. 

Vierailija
34/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että sen feissarimokat-Justiinan baby showereissa voisi käydä juuri näin.

Vierailija
35/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se pehmolelu on lahjoista kaikkein parhain.

Vierailija
36/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
37/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näin tyhmiä ihmisiä ole, eihän?

Kyllä valitettavasti on. Vaikka täälläkin moni aloitus on provo, niin kyllä tänne monenlaista tallaajaa mahtuu.

Vierailija
38/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa itsetekijöissä on vielä se vaara, että saattaa jopa haluta auttaa lapsenhoidossa ja olla mukana lapsen elämässä. 😨.

Vierailija
39/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli oikein terveellinen viesti kaikille teille. Voi antaa jotain johon on rakkaudella nähnyt vaivaa . Paras ystäväsihän hän oli ja sinä et hänen arvoaan tajua.

Vierailija
40/82 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen vauvajuhlan idea mielestäsi on, että saat mahdollisimman paljon lahjoja? Olisit vaan pyytänyt lähettämään lahjat postissa niin ei olisi tarvinnut koko juhlia.